Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ihanalilja naapurissa  (Luettu 5954 kertaa)

Poissa doc-j

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Ihanalilja naapurissa
« : Syyskuu 01, 2023, 09:24:43 »
Arvoisat kanssaturskat onko teillä kokemuksia naapurissa ilmoittelevasta Ihanaliljasta?
Ainaki kuvat vaikuttavat hyviltä.

Poissa Ppulli

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ihanalilja naapurissa
« Vastaus #1 : Syyskuu 24, 2023, 21:08:57 »
Nostetaas tää. Itsellänikin on kovasti kiinnostanut Ihanalilja, mutta vielä en ole päässyt tapaamaan. Onko tosiaan jollain kokemuksia hänestä? Vaikuttaa kuvauksen perusteella ainakin tosi hyvältä :)

Poissa jet202x

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ihanalilja naapurissa
« Vastaus #2 : Marraskuu 13, 2023, 15:24:57 »
Samoin kiinnostaa!  :D

Poissa Juslas

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ihanalilja naapurissa
« Vastaus #3 : Marraskuu 13, 2023, 16:25:17 »
Kävin pari viikkoa sitten tunnin tapaamisella, kuvat omia pitkä 180 cm neito, kommunikointi sujui, kaikki toimi sovitusti, on hyvin itse mukana, lävistys/kielikoru tuntui suikkarissa hyvin
100% suositus ,menen varmasti uudestaan

Poissa Ove

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ihanalilja naapurissa
« Vastaus #4 : Marraskuu 22, 2023, 11:45:01 »
Itsekin olen kerran tavannut ja suosittelen muillekin.

Ainoana miinuksena rinnat jotka ovat mallia patalaput. eli ei ehkä vannoutuneen tissimiehen valinta

Poissa Hormonihiiri

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ihanalilja naapurissa
« Vastaus #5 : Marraskuu 23, 2023, 05:52:02 »
Ainoana miinuksena rinnat jotka ovat mallia patalaput. eli ei ehkä vannoutuneen tissimiehen valinta
Tämä on tärkeä tieto, koska kuvista tuota vaikutelmaa ei synny!

Poissa sosialisti

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ihanalilja naapurissa
« Vastaus #6 : Joulukuu 11, 2023, 20:21:31 »
Kuvat on otettu poikkeuksellisen taitavasti. Neiti on kova jännittämään, joten eroottisuudesta ja seksikkyydestä ei voi puhua - ellei sitten koe tuota asiakaspalveluun mukautuvaa jännittämistä kiihottavaksi osatekijäksi.

Poissa mildmay

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ihanalilja naapurissa
« Vastaus #7 : Joulukuu 12, 2023, 06:21:05 »
Kuvissa on hyväkroppainen nuori nainen.  Sellainen olikin odottamassa.  Kysyi sähköpostilla, olisko joku asu mukavampi kun toinen.  Sanoin että kunhan rintsikat on läpinäkyvät ja pikkarit jättää paljon paljasta.  Toive oli toteutettu.  Hämmästyin ensin kuinka pitkä Lilja on.  Näin 170 normimiehenä tunsin olevani aika lyhyt.  Tytöllä on tosi kauniit ja pitkät hiukset, ja kroppa on niin timmissä kunnossa ettei paremmasta väliä.  -  Halailtiin ja suudeltiin ja käytiin vuoteelle.  Hyväiltiin ja kosketeltiin.  Rinnat on ihan hyvät.  Ei ihan tissimiehen unelma, mutta tosi nätit ja nännit alko nöpöttää imemisestä ja nännipihat rypisty ihanasti.  En oo tissimies, mutta näitä oli hyvä hyväillä.
 Suuseksissä annoin minä ensin.  Sormetin kuumaa, kosteaa pillua, ja Lilja hyrisi hiljaa.  Laukeamiseen asti se ei päässy, mutta sano että tuntuu tosi hyvältä.  Sitten oli mun vuoro.  Siitä sitten vaan huppu päälle, ja mulle suikkaria.  Se oli ihan kelpo suoritus.   Ja tyttö ratsaille.  Lanteet liikkuu ja kulli nauttii.  Lopuksi lepäiltiin ja rupateltiin niitä näitä.  Lilja on ihana, iloinen ja avoin palvelun tarjooja.  Ei jännittänyt, oli hyvin luonteva ja antavainen.  Menen taatusti uudelleen! 

Poissa Hrahattu

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ihanalilja naapurissa
« Vastaus #8 : Huhtikuu 26, 2024, 11:55:32 »
Ainoana miinuksena rinnat jotka ovat mallia patalaput. eli ei ehkä vannoutuneen tissimiehen valinta
Tämä on tärkeä tieto, koska kuvista tuota vaikutelmaa ei synny!

Tänään 26.4. ilma oli +5 ja Ihanalilja oli 6/5, ensimmäistä kertaa tapasin ja olen ihan eri mieltä rinnoista. Täydelliset luonnolliset tissit ja en kyllä mitenkään miellä patalapuksi. Sopivat hyvin käteen ja Liljan kehoon just sopivat!  :inlove: Itse nainen on kyllä palvelualtis, mukava ja ihana. Osaa asiansa ja ihan liian äkkiä tulin. Menee ihan kärkikaksikkoon hupakoissa! Kiitos Lilja :kiss: -Peter