Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
B
Noodelidude:
--- Lainaus käyttäjältä: Dodger - Elokuu 24, 2023, 21:28:23 ---No täytyy käsi sydämellä tunnustaa, että en kovin usein naapuria edes katsele ;D
Onko miten muuten mukana hommissa jos saa kysyä? Tuo tylsistyneenä kynsiä katseleminen ei ehkä anna parasta kuvaa "aspasta".
--- Lainaus päättyy ---
Älä vaan ymmärrä väärin, mun mielestäni ihan 5/5 typy sekä 6/5 pimppi ja pyllyreikä. Ne hetket jolloin vaikuttaa siltä ettei niin kiinnosta johtuu melko varmasti minusta ja mun toiminnasta, sillä minä oon sen verran kovan luokan burgeri tuuhio, että en ole välttämättä kovin inspiroivaa seuraa. 8)
Eli en usko että mun kokemukseni on yleinen konsensus. Jota puoltaa myöskin se että taitaa olla yksi suosituimpia hupakoita ja harvalla taitaa olla mitään pahaa sanottavaa, kuten ei minullakaan.
Dodger:
--- Lainaus käyttäjältä: Noodelidude - Elokuu 24, 2023, 22:12:17 ---
Älä vaan ymmärrä väärin, mun mielestäni ihan 5/5 typy sekä 6/5 pimppi ja pyllyreikä. Ne hetket jolloin vaikuttaa siltä ettei niin kiinnosta johtuu melko varmasti minusta ja mun toiminnasta, sillä minä oon sen verran kovan luokan burgeri tuuhio, että en ole välttämättä kovin inspiroivaa seuraa. 8)
Eli en usko että mun kokemukseni on yleinen konsensus. Jota puoltaa myöskin se että taitaa olla yksi suosituimpia hupakoita ja harvalla taitaa olla mitään pahaa sanottavaa, kuten ei minullakaan.
--- Lainaus päättyy ---
Jees! Vähän ajattelinkin, että on varmaan vain satiirinen sivallus itsestäsi tuo, mutta parempi kysyä kuin katua. Kiitos kuitenkin head upista! :drinking:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta