Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kierros pk-seudulla  (Luettu 2719 kertaa)

Poissa Pertti -62

  • Jr. Member
  • Viestejä: 59
  • ** Piristää muiden päivää
Kierros pk-seudulla
« : Elokuu 21, 2023, 22:16:35 »
Alkoi vähän kesän jäljiltä kutittaamaan sellaisesta paikasta että tarvitsi jonkun raapimaan ja soittelin pitkin kyliä ja sovin parit treffit. Ensimmäinen oli REstä nimimerkille Kassi kun tollanen taskukokoinen tumma tyttö tuntui siltä että voisi helpottaa oloa ja toiseksi valikoitui täälläkin kehuttu Jessyca. Varaamiset meni ihan ok jos toki Jessycan kanssa kommunikointi oli todella helppoa ja yksinkertaista. Pläninä oli että ensin Kassille 30min, rapia tunnin tauko jonka aikana siirtymä ja latautuminen ja sitten Jessycalle.

Noh, sovittuun aikaan paikalle ja viesti Kassille "olen täällä" ja takaisin tulee että niinku täällä vai, kauanko aiot olla (ööh mä varastin 30min?) ja että kestää hetken. Noh, 10min jälkeen pistän viestin että kauanko menee niin takaisin tulee "nyt ei pysty sorrysorrysorry kahden tunnin päästä". Noh, tuota ei. Mulla on vähän etiäinen että noiden etnisyydeltään vähän tummempien kanssa on aiemminkin ollut vastaavia ongelmia joten kuittaan treffit perutuksi ja kurvailen kohti Jessycan heti kärkeen lähettämää osoitetta (niinjoo Kassilta sitäkin piti erikseen kysellä?). Olin aikaisessa liikkeellä niin kysyin että voidaanko aikaistaa 30min, ei mitään ongelmaa. Ovesta sisään ja ohjeiden mukaan ovelle ja hommiin.

Mitä siis opin tänään? Ammattilaiset on ammattilaisia ja sitten on harrastelijoita. Ois ehkä pitänyt ymmärtää sen alkutahmeuden perusteella että jättää harrastelijat välistä mutta kai sitä joskus pitää kokeilla jotain uuttakin? Kassin oharit harmitti mutta olin unohtanut asian kun lähdin Jessycan luota. Siis: muista varasuunnitelma jos lähdet tapaamaan jotain yhtään epävarmaa.

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kierros pk-seudulla
« Vastaus #1 : Elokuu 21, 2023, 22:27:52 »
Niin toi kassihan on ilmotellut pitkin kesää eikä yhtään kerättyä mittarointidataa kyseisestä huorasta ja kokonaista kolme kuvaa markkinointimateriaalina niin olis pitänyt jo ehkä vähän varotuskellot kilistä. Mutta panetus se on semmonen järjen sumentaja myös ehkä kokeneemmallekkin turskan vonkaleelle joskus. Ikävä että tuli hutilaukaus mutta ilmeisesti tarina päättyi kuitenkin suht onnellisesti

Poissa Pertti -62

  • Jr. Member
  • Viestejä: 59
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kierros pk-seudulla
« Vastaus #2 : Elokuu 22, 2023, 17:33:31 »
Niin toi kassihan on ilmotellut pitkin kesää eikä yhtään kerättyä mittarointidataa kyseisestä huorasta ja kokonaista kolme kuvaa markkinointimateriaalina niin olis pitänyt jo ehkä vähän varotuskellot kilistä. Mutta panetus se on semmonen järjen sumentaja myös ehkä kokeneemmallekkin turskan vonkaleelle joskus. Ikävä että tuli hutilaukaus mutta ilmeisesti tarina päättyi kuitenkin suht onnellisesti
Lausut tietysti totuuden sanoja veliseni mut jos veri vetää on vaikea vastustaa. Joskus voi tärpätä! ... ehkä...

Poissa PervoJorma

  • Newbie
  • Viestejä: 41
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kierros pk-seudulla
« Vastaus #3 : Elokuu 22, 2023, 21:59:48 »
Aikamoinen kassi, kun ei edes kasseja saa tyhjäksi  :)

Poissa Dodger

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kierros pk-seudulla
« Vastaus #4 : Elokuu 23, 2023, 22:48:01 »
Kassin kanssa vähän viestiä vaihdoin jonkin aikaa sitten ja sanoin suoraan, että on niin hälyyttävä profiili että tarvii jonkun varmistuksen että ajan varaan ja paikalle kurvailen.

No jo siinä vaiheessa oli helppo todeta, että ei todella ollut omat kuvat tosieskossa näytillä, joten sulta säästyi joko hetki aikaa oveltabkääntymiseltä tai jopa rahat hänen suhteen. Pidä siis itseäsi voittajana tuossa : D