Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sophiaa1 Ebony  (Luettu 3107 kertaa)

Poissa Jamppa84

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Sophiaa1 Ebony
« : Elokuu 19, 2023, 18:07:31 »
RE:en puolella ilmoittelee,  Sophiaa1.

Hiukan skeptisesti lähin liikenteeseen kun viimeinen tumman kohtaaminen oli iso pettymys varmaan 15v sitten ni sen koommin en ole tuhlannut aikaani näihin tummiin/ liiemmin ulkomaan tyttöihin.

Mutta nyt on kyllä nätti ebony tyttö, omat kuvat ilmossa, omaan silmään todella kaunis. Aika pitkä veikkaisin +170cm ja painon 60kg paikkeil. Ja kilot kyllä oikeessa paikassa eli perseessä.
 
Avasi oven sovitussa asusteessa ja sovitut extrat tarjosi myös sisällä, vaattet pois ja pientä hivelyä/ suutelua, suikkarissa oikeen hyvä imu ja hiukan sloppy tyylinen suikkari ja kunnon katse kontaktilla.
Siitä ratsastusta doggyä ja lopetus lähetyssaarnaajassa. Ei hoputtanut ja muutenkin jäi tytöstä hyvä fiilis. Varmasti menen uudestaankin.

Ulkona sää +18 puolipilvistä

Paikalla Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 374
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sophiaa1 Ebony
« Vastaus #1 : Elokuu 19, 2023, 18:51:55 »
Katsoin myös kuvat ja heräsi kyl kiinnostus heti.
Vielä britti? Niin ei olisi kielimuuriakaan.

Poissa Jamppa84

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sophiaa1 Ebony
« Vastaus #2 : Elokuu 19, 2023, 18:57:42 »
Katsoin myös kuvat ja heräsi kyl kiinnostus heti.
Vielä britti? Niin ei olisi kielimuuriakaan.

Juu on britti, ainakin puheen perusteella, en sen tarkemmin asiaa kysynyt
« Viimeksi muokattu: Elokuu 19, 2023, 19:02:04 kirjoittanut Jamppa84 »

Poissa YoungmanSJK

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sophiaa1 Ebony
« Vastaus #3 : Elokuu 27, 2023, 13:45:04 »
Tämän rapsan innostamana yritin tavoittaa mutta en ehtinyt päästä oikeaan kaupunkiin missä oli kun nopea aikataulu oli hänellä. :( Ei pidä Suomen talvesta että ei hetkeen tulossa takaisinkaan. :( Harmi sinänsä kun oikeilla kuvilla olevat on niin harvassa näissä tummissa kaunottarissa.

Poissa Heav3n

  • Full Member
  • Viestejä: 174
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sophiaa1 Ebony
« Vastaus #4 : Elokuu 27, 2023, 19:14:14 »
Kiitos rapsasta. Täytynee odottaa hänen paluutaan, on tosiaan harvassa aidot ilmot kun tummista kyse.
Hyvä jos sujuvaa englantiakin vielä  :)

Poissa YoungmanSJK

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sophiaa1 Ebony
« Vastaus #5 : Lokakuu 18, 2023, 19:20:08 »
Nyt kun on jo tovi aikaa hänen luona vierailustaan niin voi kirjoittaa realistisen pienen rapsan. :D Olin jo ennemmin tiedustellut häneltä milloin olisi Tapparan kotikaupungissa mutta hän ei tiennyt koska ja kun sanoi kuitenkin pian lähtevänsä takaisin kotiin kylmää pakoon niin oli pakko järjestää äkkilähtönä visiitti myös.

Hän ilmestyi Hifkin kotikaupungin jälkeen Jypin kotikaupunkiin ja äkkilähtö sinne siis. Aika sovittiin seuraavaan päivään ja kun olin puolessa välissä matkaa, ilmoitti että myöhästyi junasta. No ajan siirto sitten. Olin noin puoli tuntia aikaisemmin lähistöllä ja koska kyseessä oli tumma kaunottareksi mainostettu nainen, oli hauska ohikulkevia katsella ns sillä silmällä. :D Jälkeenpäin voin todeta että kyllä hänkin ohi käveli. :D

Hyvät ohjeet tuli osoitteeseen ja vastassa oli todella kaunis nainen. Huono puoli oli että olin ottanut vain puoli tuntia aikaa ja olin ensimmäinen asiakas, liian hätäistä käsittelyä ja täytyy muistaa jatkossa että olisi vähän hellempi. Tulee ehkä keväällä toisen vuosineljänneksen alussa takaisin. Kauneutensa vuoksi en ehkä jätä yhteen kertaan käyntiä vaan katson jos ensi vuonna tulee että kokeilenko tunnin aikaa. Arvosanat; kauneus 9+ mutta palvelu jäi 8- tasoon. Persoonana valtavan ihana jos olisi aikaa jutella. <3