Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Domina Olivian asiakastarina  (Luettu 1285 kertaa)

Poissa MissOlivia

  • Newbie
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Domina Olivian asiakastarina
« : Elokuu 17, 2023, 15:04:56 »
Ilta kartanolla

Olin sopinut Iran ja Olivian kanssa että autan heitä perjantai-illan järjestelyissä. Saavuin sovittuna aikana kartanolle.

Olivia otti minut ilolla vastaan. Hän käski laittaa vaatteeni kaappiin ja ottamaan kengät pois jalastani. Sen jälkeen hän ohjasi minut meikkitilaan johon jäin, teki minulle kunnon meikin. Meikin jonka hän itse päätti.

Meikkiä tehdessä Irakin tuli käymään. Hän toi meille pullon kuoharia juotavaksi.
Samalla molemmat Ira ja Olivia onnittelivat minua nimpparieni johdosta, mikä iloinen yllätys! Meikistä jonka Olivia teki tuli todella upea. Huomasi kyllä kuinka taivava meikkaaja Olivia on.

Hän laittoo minulle myös korvikset ja valitsi minulle mieleisensä asun ja peruukin. Asu oli musta asu jossa narut oli selässä ja ruskea kiharinen peruukki. Lisäksi hän laittoin minulle korkeakorkoiset reisisaappaat. Tuli kyllä niin narttumainen olo.

Ira pyysi minua auttamaan häntä järjestelyissä. Viemään ylimääräiset matot pois ja pesemään vähän lattioita. Samoin piti laittaa esiim kylmää
vettä juotavaksi ja keittää kahvia halukkaille. Samoin hedelmiä esiin niitä haluaville.

Ilta sujui mukavissa merkeissä jutellessa seuratessa rentoa menoa ja nauttien tunneltamasta.

Jossain vaiheessa huomasin Olivian juttelevat tumman naisen kanssa.
Välillä hän vilkuili minua päin. En tiennyt mistä oli kyse. Pian Olivia sanoi että taitaa Petra haluta piiskaa. Siihen tämä nainen nyökkäsi suostuvasti. Saman tien Olivia käski minut yleisen tilan penkille makuulleen.

Hän siton käteni etten päässyt pois siitä. Nosti hameen helman ylös ja alkoi hitaasti piiskaamaan narttuaan. Kerta kerran jälkeen lyönnit vain koveni.
Välillä Olivia kävi kuiskimassa korvaani
että tykkänkö. Samalla huomasin että tämä toinen nainen piiskasi minua.
Tilanne kiihotti minua kovasti. Piiskaus jatkuin hyvän tovin tämän mystisen naisen toimesta.

Olivia tuli eteeni kortsu kädessä ja käski minua ottamaan sen esiin. Tein työtä käskettyä, kuten hyvät nartut tekevät. Samalla eteeni ilmestyi pyramidisauva jonka päälle
laitoin kortsun. Välittömästi sen jälkeen Olivia siirtyi taakseni ja levitti jalkani. Tunsin kuinka tämä tappi työntyi sisääni. Se teki todella hyvää. Samalla tämä toinen nainen jatkoi piiskaamistani. Koko ajan tilassa oli muita seuraamassa kuin nämä naiset käyttivät minua.

Aikansa tapilla leikittyään Olivia työnsi ihania sormiaan sisääni. Ensi yksi, sitten toinen. Se tuntui hyvältä. Yhtäkkiä sanoi että olen ollut tuhma kun en ole reenannut reikääni.
Sanoi että se tuntuu tiukalta. Olivia sai kuitenkin reikäni venymään ja työnsi lisää sormia sisääni, se tuntui taivaalliselta.

Välillä hän sanoi montako on saanut sinne.
Nyt neljä, ja nyt viisi sormea. Teki kyllä niin hyvää että Valtiatar Olivian käsi sisälläni samalla kuin toinen nainen piiskaa minua.

Oli niin kiihottavaa ja mahtavaa.
Kiitos sinulle Olivia todella ihanasta nautinosta jonka järjestit minulle.

Eikä varmaan ollut viimeinen…