Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nuoresta opiskelijasta vakiseuraa?  (Luettu 4899 kertaa)

Poissa kekkuli78

  • Full Member
  • Viestejä: 106
  • * Kelpo kaveri
Nuoresta opiskelijasta vakiseuraa?
« : Elokuu 15, 2023, 23:10:55 »
Terve!

Tämä menee ehkä hakuammunnaksi, mutta kokeillaan silti. Olen keski-ikäinen kaveri ja kaipaan elämääni hyvää seksiseuraa. Olen tapaillut jo vuosikymmenen ajan satunnaisesti ulkomaisia palveluntarjoajia (rapsoja löytyy profiilista), kokeillut hierontoja, käynyt naisissa ulkomailla ja kokenut panemisen iloja vaikka missä, mutta yhtä mitä en ole onnistunut kokeilemaan on nuoren kotimaisen naisen vakituisia palveluja.

Haluaisin löytää jonkun seksin- (ja rahan) nälkäisen nuoren ja hyväkroppaisen naisen, joka haluaa tyydyttää aikuista kohteliasta, siistiä ja ihan kohtalaisen hyvännäköistä miestä miestä kohtuullista ja yhdessä sovittavaa korvausta vastaan. Olen kolunnut alan sivustoja enemmän kuin tarpeeksi, mutta en ole vielä onnnistunut löytämään sitä oikeaa, jonka kanssa kemiat ja tarpeet kohtaisivat.

Jos sinulla on suositella kotimaista ja "nuorta" (20-30v) hyväkroppaista söpöä naista, joka tällaisia palveluja haluaa tarjota niin olisin tosi kiitollinen jos olisit yhteydessä ja vaikka suosittelisit jotain tiettyä mahtavaa tyyppiä.

Kiitoksia jo etukäteen  :inlove:

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 789
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nuoresta opiskelijasta vakiseuraa?
« Vastaus #1 : Elokuu 16, 2023, 00:07:51 »
Sivustoillahan on säännöllisesti melko runsaskin valikoima noihin tuntomerkkeihin sopivien opiskelijatyttöjen ilmoituksia. Mistä se oikein on jäänyt kiinni?

Mainitstit, että "olen kolunnut alan sivustoja enemmän kuin tarpeeksi, mutta en ole vielä onnnistunut löytämään sitä oikeaa, jonka kanssa kemiat ja tarpeet kohtaisivat." Oletko tavannut ketään? Oma kokemukseni on, että tuo kemioiden ja tarpeiden kohtaaminen tai kohtaamatta jääminen ilmenee tai on ilmenemättä vasta tapaamisilla, ei sivustoilla eikä edes pelkällä viestittelyllä.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Vieras1561

  • Full Member
  • Viestejä: 181
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nuoresta opiskelijasta vakiseuraa?
« Vastaus #2 : Elokuu 16, 2023, 06:46:40 »

… joka haluaa tyydyttää aikuista kohteliasta, siistiä ja ihan kohtalaisen hyvännäköistä miestä miestä kohtuullista ja yhdessä sovittavaa korvausta vastaan.


Olisiko tässä ainakin osasyy sille, ettei sopivaa tyydyttäjää ole vielä löytynyt? Jos tai kun yleistä ”markkinahintaa” huokeampi palveluntarjoaja on kiikarissa, niin tunnetuimmilta kauppapaikoilta sellaisen löytämiseen voi vierähtää tovi.

Poissa kekkuli78

  • Full Member
  • Viestejä: 106
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoresta opiskelijasta vakiseuraa?
« Vastaus #3 : Elokuu 16, 2023, 09:36:00 »
Terve!

No sehän lähti sivuraiteille heti ekasta vastaukseta.

Tarkennetaan siis vielä että a) olen tavannut ihan livenä ja b) ja en etsi alennusmyyntejä.

Suosituksia tässä lähinnä haettiin. Kiitokset jo etukäteen!

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2466
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nuoresta opiskelijasta vakiseuraa?
« Vastaus #4 : Elokuu 16, 2023, 10:04:04 »
yhdessä sovittavaa korvausta vastaan
b) ja en etsi alennusmyyntejä.

Mutta tinkausmahdollisuuden haluat, eikös?

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2979
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nuoresta opiskelijasta vakiseuraa?
« Vastaus #5 : Elokuu 16, 2023, 10:21:51 »
^ No voi ny vittu!!!! :laught:
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa Vieras1561

  • Full Member
  • Viestejä: 181
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nuoresta opiskelijasta vakiseuraa?
« Vastaus #6 : Elokuu 16, 2023, 10:52:59 »
Jos alan sivustoilta kriteereihin sopivaa naista ei ole tullut vastaan, niin sitten voi hivenen haastavaksi mennä. Kemioiden kohtaamisesta etukäteen voi tiedustella vaikka Astral Tv:llä. Tai sitten sopia riskillä tapaaminen ja todeta jälkeenpäin onko sihteerin kanssa biorytmit kohdillaan.

Ne jotka niitä ”piiloteltuja satasen helmiä” tapailevat, eivät niistä foorumeilla huutele.


Poissa Gentleman Tampere

  • Hero Member
  • Viestejä: 503
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nuoresta opiskelijasta vakiseuraa?
« Vastaus #7 : Elokuu 16, 2023, 17:37:53 »

Ne jotka niitä ”piiloteltuja satasen helmiä” tapailevat, eivät niistä foorumeilla huutele.

Naulan kantaan. Olen saanut ilon tutustua useampaankin puoliamatööriin, joissa yhdistyy rietas luonteenlaatu, täydellinen GFE ja kohtuullinen korvaus.

Kenties olen itsekäs, mutta en heistä täällä huutele. Kas kun ei ole tullut kysyttyä mimmeiltä lupaa 😇

Paikalla Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 383
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nuoresta opiskelijasta vakiseuraa?
« Vastaus #8 : Elokuu 16, 2023, 17:46:17 »

Ne jotka niitä ”piiloteltuja satasen helmiä” tapailevat, eivät niistä foorumeilla huutele.

Naulan kantaan. Olen saanut ilon tutustua useampaankin puoliamatööriin, joissa yhdistyy rietas luonteenlaatu, täydellinen GFE ja kohtuullinen korvaus.

Kenties olen itsekäs, mutta en heistä täällä huutele. Kas kun ei ole tullut kysyttyä mimmeiltä lupaa 😇

Juu, joitain asioita, tai tässä tapauksessa "omia" amatööripalveluntarjoajia, ei jaeta muille.

Jokainen etsikööt omansa.
Näin minäkin tein. Otti oman aikansa ja hutilaukauksensa.

Mutta kyllä niitä kohtuuhintaisia helmiä on. Tsemppiä etsimiseen!

Poissa kekkuli78

  • Full Member
  • Viestejä: 106
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoresta opiskelijasta vakiseuraa?
« Vastaus #9 : Elokuu 17, 2023, 06:58:49 »
yhdessä sovittavaa korvausta vastaan
b) ja en etsi alennusmyyntejä.

Mutta tinkausmahdollisuuden haluat, eikös?

Ei, en halua. Tämä on ihan teidän omaa mielikuvitusta ja tulkintaanne. Pyydän että lopetatte tämän.

Poissa jarijari

  • Jr. Member
  • Viestejä: 80
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoresta opiskelijasta vakiseuraa?
« Vastaus #10 : Elokuu 17, 2023, 10:01:22 »
Lopetatte minkä, mitä muuten kuvittelet itsestäsi?

Ei lopeteta ajattelemista, kirjoittamista eikä varsinkaan tinkaamista, ei tuo pieni reikä ole sen arvoinen mitä luulet sen olevan, tulet sen huomaan ainakin vuosien päästä kun kukaan ei enään kiinnostu siitä, niin tulee kaikille käymään, sori.

Tarjonnan ja kysynnän laki,  kaikki te itseänne täynnä olevat rupasahdatte käyttökelvottomaksi joskus, paina tämä visusti mieleesi.

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Nuoresta opiskelijasta vakiseuraa?
« Vastaus #11 : Elokuu 17, 2023, 12:28:49 »
Terve!

No sehän lähti sivuraiteille heti ekasta vastaukseta.

Tarkennetaan siis vielä että a) olen tavannut ihan livenä ja b) ja en etsi alennusmyyntejä.

Suosituksia tässä lähinnä haettiin. Kiitokset jo etukäteen!

Mikäpä sulla on hinta jonka oot valmis maksamaan?

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 789
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nuoresta opiskelijasta vakiseuraa?
« Vastaus #12 : Elokuu 17, 2023, 13:19:42 »

No sehän lähti sivuraiteille heti ekasta vastaukseta.


Ei nyt ehkä ihan niinkään - ihan vakavasti kyllä kysyin sitä, että mistä homma on kiikastanut? Sivustoilla tosiaan on yllinkyllin tarjontaa tuntomerkkeihin sopivia opiskelijatyttöjä. Jos siitä tarjonnasta ei löydy, tuskin muiden vinkitkään auttavat asiaa - täällä vinkattavilla palveluntarjoajilla kun on yleensä poikkeuksetta ilmoitukset yleisimmillä sivustoilla. Silloin ehkä haet jotain, mitä tämä genre ei tarjoa. Toisaalta jos kyse on siitä, että sopivaa kemiaa ei vain ole löytynyt, niin siinä ei muiden vinkit auta - kemioiden kohtaaminen on täysin subjektiivinen kokemus ja selviää vasta tapaamisilla. Sitä ei voi toiset tietää. Itsellä on useita kokemuksia siitä, että joku täällä maasta taivaaseen ylistetty PT ei ole sytyttänyt minua yhtään ja sitten taas toisaalta joku, josta täällä on ollut poikkipuolisia kommentteja, onkin ollut minulle ihan täysi helmi. Ei siis auta kuin jatkaa tapailua kunnes voi todeta löytäneensä etsimänsä. Kuten joku tuossa kirjoittu, se ottaa aikaa ja vaatii hutilaukauksensa (ja rahanmenoakin).

Ja sitten ne "omat satasen helmi -puoliamatöörit": niiden osalta on sanomattakin selvää, että ei kukaan sellaisesta toisille vinkkaa mitään. Muutenhan ne lakkaavat olemasta omia satasen helmiä ja muuttuvat yleisiksi ammattilaisiksi. Vähän sama kuin jos löydät jonkin kivan, syrjäisen ja rauhallisen "salaisen" picnic-spotin. Vinkkaapa siitä muille, niin se lakkaa olemasta sellainen. Monissa asioissa on se, että kun jokin harvinainen ja hieno jutu tulee yleiseen tietoon, se menettää ainutlaatuisuutensa.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 17, 2023, 13:24:57 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1412
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nuoresta opiskelijasta vakiseuraa?
« Vastaus #13 : Elokuu 17, 2023, 14:31:56 »
Monesti valitellaan keskustelun sivuraiteelle lähdöstä ikäänkuin se olisi jotain sääntöä vastaan. Parhaat keskustelut usein lähtevätkin sivuraiteelta.

Miksi joihinkin aloituksiin ja viesteihin vastataan naljailemalla? Epäloogisuudet ja urpoilut huomioidaan sitten. Trust me, on omakohtaisia kokemuksia. Mun neuvo on että niele kalkki, naura kömmähdyksille ja ota opiksesi.

Poissa Makkonen

  • Full Member
  • Viestejä: 139
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoresta opiskelijasta vakiseuraa?
« Vastaus #14 : Elokuu 17, 2023, 15:42:11 »
Terve!

No sehän lähti sivuraiteille heti ekasta vastaukseta.

Tarkennetaan siis vielä että a) olen tavannut ihan livenä ja b) ja en etsi alennusmyyntejä.

Suosituksia tässä lähinnä haettiin. Kiitokset jo etukäteen!

Mikäpä sulla on hinta jonka oot valmis maksamaan?

Moi, Huutelen tänne väliin: Itsellä 100-150, puolesta tunnista, jos nyt oiken helmi ja palvelut kohillaan 180 on kyllä maks. puolikkaasta.
Dirty old man

Poissa Passionate Gentleman

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoresta opiskelijasta vakiseuraa?
« Vastaus #15 : Elokuu 17, 2023, 17:54:52 »
Itsellä ei ole vielä paljon kokemusta tästä saitista ja ihmettelen, että onko täällä vastaanotto kysymyksille jne aina noin agressiivinen? Itse luin aloittajan kysymyksen ja se oli musta oikein asiallinen. Kokemusta asioista on sen verran, että ymmärrän mistä noi myöhemmät kommentit kumpuavat, mutta miksi lukea ihmisten postauksia negatiivisin lasein. Tässä kysyttiin suosituksia, kerrottiin mitä haetaan ja että on valmis maksamaan kohtuullisen korvauksen (eli kohtuullinen on ymmärtääkseni se mikä miellyttää palvelun ostajaa sekä tarjoajaa). Ehkä vähän rakkautta viesteihin <3 :D

Muuten kiitos kovasti kaikille kirjoittajille, sillä oikein viihdyttäviä juttuja täältä löytyy kyllä :)

Poissa C.G.E. Bannerheim

  • Jr. Member
  • Viestejä: 82
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoresta opiskelijasta vakiseuraa?
« Vastaus #16 : Elokuu 17, 2023, 18:44:21 »
Kannattaa huomioida että tämä saitti on vähänkuin seksipalvelujen Tripadvisor. Siellä saa parhaat ravintola-arvostelut kunhan annoskoko on iso. Mutta jos haet Michelin tähtipaikkoja (tai tyttöjä), ei ne välttämättä täällä ole😉

Poissa Jaatinen

  • Full Member
  • Viestejä: 166
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nuoresta opiskelijasta vakiseuraa?
« Vastaus #17 : Elokuu 17, 2023, 19:48:00 »
Itsellä ei ole vielä paljon kokemusta tästä saitista ja ihmettelen, että onko täällä vastaanotto kysymyksille jne aina noin agressiivinen? Itse luin aloittajan kysymyksen ja se oli musta oikein asiallinen. Kokemusta asioista on sen verran, että ymmärrän mistä noi myöhemmät kommentit kumpuavat, mutta miksi lukea ihmisten postauksia negatiivisin lasein. Tässä kysyttiin suosituksia, kerrottiin mitä haetaan ja että on valmis maksamaan kohtuullisen korvauksen (eli kohtuullinen on ymmärtääkseni se mikä miellyttää palvelun ostajaa sekä tarjoajaa). Ehkä vähän rakkautta viesteihin <3 :D

Komppaan. En ymmärrä miksei voi olla asiallinen kun kysymyskin oli. Suomi24 sivustolle purkamaan omia turhautumisia, eikös kaikki sitä siellä tee...

Poissa sosialisti

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoresta opiskelijasta vakiseuraa?
« Vastaus #18 : Elokuu 22, 2023, 12:24:22 »
Voisiko Tinder toimia paremmin, jos kaikki kiinnostuksen herättäneet on jo kokeiltu?

Itsellä hävisi kiinnostus yhteen omaan "satasen helmeen" sen myötä, kun tämä alkoi hakea laajempaa asiakaskuntaa. Jotenkin tuntui vain siltä, että ei ole enää oma erityinen aarre kyseessä. Vaikka en aiemminkaan ollut ainoa asiakas. Nämä on parhaita tuttavuuksia ja valitettavasti harvinaisia. Ehkä tulevaisuudessa tilanne muuttuu, kun uudemmat sukupolvet ovat yhä myötämielisempiä vastikkeellisiin tapaamisiin. Silloin ilmoittelua voi tehdä näkyvämmin.