Sietäsin varmaan saada piiskaa, kun myöhästyin tissi-tiistaista..
Saankohan tätä anteeksi?
No helposti yhdellä vilkaisulla😍 ja onhan torstai ja perjantaikin vasta tulossa, jolloin on hyvä korvata myöhästymistä🥰
Uutiset:
Sietäsin varmaan saada piiskaa, kun myöhästyin tissi-tiistaista..
Saankohan tätä anteeksi?
Sietäsin varmaan saada piiskaa, kun myöhästyin tissi-tiistaista..Kunhan tällaiset myöhästymiset ei tule tavaksi, upeat kannut vaan ajoissa tiskiin
Saankohan tätä anteeksi?
Vielä on kesää jäljellä!
Kaikki tuntuvat olevan niin kovasti pyllyihin päin nykyään, että kiva päästä esittelemään myös tissejä niiden arvostajille
Kaikki tuntuvat olevan niin kovasti pyllyihin päin nykyään, että kiva päästä esittelemään myös tissejä niiden arvostajilleSe on just näin, kyllä tissejäkin kaivataan ja tässähän ne ovat enemmän kuin kivasti näytillä
Kaikki tuntuvat olevan niin kovasti pyllyihin päin nykyään, että kiva päästä esittelemään myös tissejä niiden arvostajille
Pakko tuutata tänne heti uutta kuvaa kun sain itselle eilisen kuvausreissun kuvia! 🔥
Pakko tuutata tänne heti uutta kuvaa kun sain itselle eilisen kuvausreissun kuvia! 🔥Juuri näin pitääkin toimia, onkin varsin upea kuva upeasta naisesta
Tietyissä asennoissa jopa mun tissit näyttää pulleilta 😍Kiitos ihanasta kuvasta, pitää varmaan tulla testailemaan kaikki ne tietyt asennot 🤭
Tietyissä asennoissa jopa mun tissit näyttää pulleilta 😍
Pakko tuutata tänne heti uutta kuvaa kun sain itselle eilisen kuvausreissun kuvia! 🔥
Pakko tuutata tänne heti uutta kuvaa kun sain itselle eilisen kuvausreissun kuvia! 🔥Tää näkymä tulee mun uniin...
Tietyissä asennoissa jopa mun tissit näyttää pulleilta 😍