Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Domina Olivian Asiakastarina  (Luettu 1168 kertaa)

Poissa MissOlivia

  • Newbie
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Domina Olivian Asiakastarina
« : Elokuu 15, 2023, 11:06:08 »
Tässä alla lyhyt saamani palaute tyytyväiseltä asiakkaaltani, miltä kuulostaa ?  ;)

”Kiitos vielä sessiosta. Oli supermahtavaa ja monella eri tavalla yllättävää ja ihanaa.
Silmiin katsominen ja helman alla nuuhkiminen oli parasta. Läpsit ja kuisoittelit minua juuri sopivalla intensiteetillä. Pää laatikossa kuulin hieman huonosti, niin en kuullut kaikkea mitä sanoit mikä lisäsi jännitystä. Se että tuossa laatikossa oli lähellä niin ettei yletä ja välillä niin että yletti - oli ihanan houkuttelevaa ja kiihottavasti turhauttavaa.”

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1795
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Domina Olivian Asiakastarina
« Vastaus #1 : Elokuu 15, 2023, 13:04:39 »
Tosi lyhyeltä tiedän alan dinosauruksena. että jo 30 min setin kirjoittaminen niin, että se

pysyy mielenkiintoisena ja ei sorruta liiotteluihin, on haastavaa mutta oikeesti hyvät

tarinat joita harvoin näkee, onkin sitten hyviä ja herättää mielenkiinnon.  :whipping:
kysyvälle vastataan

Poissa MikaM

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Domina Olivian Asiakastarina
« Vastaus #2 : Elokuu 16, 2023, 11:59:28 »
Tässä alla lyhyt saamani palaute tyytyväiseltä asiakkaaltani, miltä kuulostaa ?  ;)

”Kiitos vielä sessiosta. Oli supermahtavaa ja monella eri tavalla yllättävää ja ihanaa.
Silmiin katsominen ja helman alla nuuhkiminen oli parasta. Läpsit ja kuisoittelit minua juuri sopivalla intensiteetillä. Pää laatikossa kuulin hieman huonosti, niin en kuullut kaikkea mitä sanoit mikä lisäsi jännitystä. Se että tuossa laatikossa oli lähellä niin ettei yletä ja välillä niin että yletti - oli ihanan houkuttelevaa ja kiihottavasti turhauttavaa.”

Muistuttaa minun normisessioita Karinan kanssa. 
Vartti lutkutusta haarojen välissä, naama märkänä. Sormien intensiivistä imemistä, sylkeni hierominen poskilleni.
Muutama korvapuusti poskilleni. Nännien nipistämistä ja puremista, pallieni ja kaluni läpsimistä.