Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Millaah.  (Luettu 5532 kertaa)

Poissa Energi

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Millaah.
« : Elokuu 06, 2023, 20:40:13 »
Onks tietoa hänestä...

Poissa Sensuous-Man

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millaah.
« Vastaus #1 : Elokuu 06, 2023, 22:03:26 »
! Näin toisaalla varoituksen tästä (nyt maksumuurin takana), oli petoksen tasoista oharointia rahojen vastaanoton jälkeen.
He/Him, Devoted to Kindness and Sensuality

Poissa Energi

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millaah.
« Vastaus #2 : Elokuu 06, 2023, 22:20:46 »
Noi pitäis pystyy kitkemään pois..on vaan häiriöksi..

Poissa Runk-Kari

  • Full Member
  • Viestejä: 140
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Millaah.
« Vastaus #3 : Elokuu 06, 2023, 23:45:22 »
Pahoittelut osittaisesta offtopicista,
mutta haluan kertoa teille tarinan hupakointiviikonlopustani,
joka meni ns reisille eikä mitenkään hyvällä tavalla.

Perjantaina sain viime hetken ajan kaupungin tämän hetken parhaalle palveluntarjoajalle,
mutta unohdin tohkeissani ottaa taikapillerin ennen lähtöäni.
Tapaaminen sinänsä oli aivan mahtava muuten, mutta semilöysää jordaania ei saatu tuulensuojaan sitten millään.

Kuti jäi piippuun joten ajattelin korjata vahingon lauantaina.
Lähettelin viestejä ympäri kaupunkia, vastauksia saamatta.
Illalla yksi PT vastasi että vielä voisi onnistua, joten taikapilleri nassuun, suihkuun ja tekemään lähtövalmisteluja.
No, oharithan sieltä sitten tuli.

Tänään sitten joku kyseli täällä otsikon tytöstä, tsekkasin naapurin tarjonnan ja löysin ilmon.
Epäilin vahvasti että kyseessä oli vanha tuttu, jonka kanssa itselläni ei siis ole ollut ongelmia,
mutta palstan perusteella joillakin on.
Ajattelin antaa tytölle mahdollisuuden, koska kello oli sen verran paljon että kaikilla muilla oli jo kioski kiinni.
Olin varautunut ohareihin ja sellaiset vähemmän yllättäen sain.

Viikon saldoksi jäi parit kieli- ja sormiorgasmit ihanalle PT:lle ja vitullinen päänsärky taikapillereistä.
Toivottavasti muilla on käynyt parempi flaksi.
Sää oli syksyisen leppeä ja lohturuuaksi ostamani Vaakon makkaraperunat oikein maistuvat.

PS. Osaisiko joku suositella jotain vähemmän pettymyksiä tuottavaa harrastusta?

Poissa Energi

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millaah.
« Vastaus #4 : Elokuu 07, 2023, 05:05:34 »
Onneksi ei suurta haittaa päässyt käymään kun huomasin jo alkuun.. ehkä kokemus toi esiin epäilyksen.. Toi sun pääkipu ...sehän tuli hyvästä...😇😇  Tekeeks tabut pääkivun..oikeesti..

Poissa jarijari

  • Jr. Member
  • Viestejä: 80
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millaah.
« Vastaus #5 : Elokuu 07, 2023, 08:31:53 »
Hyvä kirjoitus,

Olen miettinyt olenko minä nuija, vai nämä tavoittelemattomat ilmoittelijat, jotka vastaavat päivien viikkojen päästä, jos silloinkaan.
Tulin siihen tulokseen että olen tyhmä kun aina menen samaan halpaan, esim. eilen kukaan ei vastannut koko päivänä.
Olisko tässä syy kun ukomaalaiset tekee tiliä ja ovat aina tavattavissa.

- Kun vastaan aikaa, hintaa, paikkaa viideltätoista suomalaiselta, yks tai kaksi vastaa, mutta kukaan ei saman päivän aikana ?


Poissa Ohotnik

  • Full Member
  • Viestejä: 214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Millaah.
« Vastaus #6 : Elokuu 07, 2023, 09:08:25 »
Murphyn lait toimii tälläkin elämänalueella. Postimerkkien keräilyssä ei ehkä tule tällaisia ylläreitä, mutta omat vastuksensa lienee sielläkin.
Sujuva viestittely on yksi tärkeimpiä juttuja - koskee tietysti itseäkin yhtä paljon kuin pt:a. Eteenpäin sano… :sheep:

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 558
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Millaah.
« Vastaus #7 : Elokuu 07, 2023, 09:12:45 »
Hyvä kirjoitus,

Olen miettinyt olenko minä nuija, vai nämä tavoittelemattomat ilmoittelijat, jotka vastaavat päivien viikkojen päästä, jos silloinkaan.
Tulin siihen tulokseen että olen tyhmä kun aina menen samaan halpaan, esim. eilen kukaan ei vastannut koko päivänä.
Olisko tässä syy kun ukomaalaiset tekee tiliä ja ovat aina tavattavissa.

- Kun vastaan aikaa, hintaa, paikkaa viideltätoista suomalaiselta, yks tai kaksi vastaa, mutta kukaan ei saman päivän aikana ?

Siinä on se ero, kun ulkkarit tulee tänne vain ja ainoastaan myymään tavaraa, niin suuri osa varsinkin naapurissa ilmoittelevista suomi amatööreistä tekee tätä hommaa vähän niinkuin sivubisneksenä.
Eikä tilannetta paranna, kun tulee jonkun uusi ilmo, niin saa vähintään kymmeniä vastauksia ja tiedusteluja.
Kuitenkaan monikaan ei ota vastaan samaan tyyliin kuin "ammattilaiset".
Siksi vastausaika voi venyä pitkäksikin saati tapaamisen sopiminen.

Poissa jarijari

  • Jr. Member
  • Viestejä: 80
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millaah.
« Vastaus #8 : Elokuu 07, 2023, 11:03:33 »
Olen usein verrannut tätä syömiseen,
Jos ja kun kävelen nälissäni keskustassa ja joku ruokapaikka on kiinni, menen seuraavaan ja ruokailen,  ja kun menen aiemmin kiinni olleen ravintolan ohi josta työläinen huutelee käviskö lounas, kerron että ei enään, olet myöhässä ja söin jo paikassa joka oli auki.
Kun äijää panettaa,  ei se odottele ja sovi viikkojen päähän tapaamisia ,
jotka usein myös peruvat ja muuttuvat aikataulut ja sairastuvat jne. mitä usein tapahtuu tyttöjen osalta.

Itse en osallistu siihen että palvelun tarjoa voi tehdä mitä vaan ja vastailla vain kun hänelle sopii, en todellakaan,  katsokaa peiliin kun venytte ja vanutte tämän kalliin tuotteen parissa ja siksi meitä kohdellaan aivan miten sattuu.

Poissa Energi

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millaah.
« Vastaus #9 : Elokuu 07, 2023, 15:40:46 »
No..täytyy sanoo että kun yhteydenpito oli mitä sattuu...siis kun piti sopii ...mun puolelta loppu siihen.. siihen vaan otin kommenttia että kyllä sen huomaa ennen kuin mitään ennakkoa alkaa laittaa....eikä tarvii laittaa..kun todellinen palkkiolainen kysymyksessä..

Poissa Waffel

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millaah.
« Vastaus #10 : Syyskuu 07, 2023, 17:34:44 »
Oliko tätä kukaan päässyt tapaamaan?

Vastailee tosi huonosti ja lyhyesti ja ehkä aavistuksen huonolla suomella. Vähän epäilyttää mutta kokeilen jos yhteydenpito paranis ja saataisiin sovittua tapaaminen 🤔

Poissa Waffel

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millaah.
« Vastaus #11 : Syyskuu 08, 2023, 08:18:25 »
Oliko tätä kukaan päässyt tapaamaan?

Vastailee tosi huonosti ja lyhyesti ja ehkä aavistuksen huonolla suomella. Vähän epäilyttää mutta kokeilen jos yhteydenpito paranis ja saataisiin sovittua tapaaminen 🤔

Kuvien ja vastauksien perusteella taidan jättää tämän kokeilematta. Tulee vahvat narkomaanivibat. Jumalan siunausta, jaksamista ja kaikkea hyvää hänelle 🙏

Poissa fallenboy

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millaah.
« Vastaus #12 : Syyskuu 18, 2023, 19:18:13 »
Oharit tuli kun tapaaminen oli illalla sovittu aamupäiväksi. Hieman aavistelin vaikka täältä en ollut älynnyt lukea, joten ei vituttanutkaan kummemmin.

millaah_20 ja janinaah_222 ilmoituksilla muuten näytti olevan yhtäläisyyksiä.

Poissa Vieras1507

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millaah.
« Vastaus #13 : Syyskuu 19, 2023, 06:27:13 »
kun ohariolli ja ohariolga viestittelee toisilleen, niin kumpikohan kusettaa enemmän.. :laught: