Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kik-oharit ja hupivaraajat  (Luettu 3986 kertaa)

Poissa Vieras1470

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Kik-oharit ja hupivaraajat
« : Elokuu 01, 2023, 14:16:30 »
Moi!

Turhautunut hupakko kyselee, että mikäs on näiden KIK:ssä huvikseen varaajien ja ohareiden tekijöiden motiivi?
Monilla on vielä suht sama kaava: uusi profiili, tunnin aika peppuseksillä ja kun pitäisi puhelimitse vahvistaa varaus, kadotaan.

En ymmärrä, mitä tällä haetaan ja saavutetaan ja valitettavasti tämä vaikuttaa työmotivaatioon tosi negatiivisesti.
Ymmärrän ne "varaajat", jotka kyselee niin intensiivisesti kaikkea, että todennäköisesti varauksen aikana runkkaavat itsensä tyytyväisiksi. Tässä ei ole kyse semmoisesta.

Rakastan tätä hommaa täydestä sydämestäni ja jos vaan voisin estää nämä yhteydenotot kokonaan, ois tosi jees. Vielä toistaiseksi haluan tarjota KIK:in yhtenä yhteydenottomuotona, mutta täytynee harkita sen poisjättämistä.

Jos joku vois kertoa syitä, miksi tämmöstä tehdään, voisin ärsyyntymisen sijaan ymmärtää edes hitusen.

💋

Poissa Pezku

  • Full Member
  • Viestejä: 124
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kik-oharit ja hupivaraajat
« Vastaus #1 : Elokuu 01, 2023, 14:47:43 »
Itse suosin palveluntarjoajia, joilla jokun muukin yhteys kuin kik, kikissä olen huomannut ison viiven viestin perille tulemisessa ym, sovellus takkuilee niin paljon, että siellä vaikea kommunikoida.

Mitä tulee noihin oharoijiin. Vakkarini samonut samaa, että oharoijaa ja muita häiriköitä välillä piisaa. En ymmärrä miksi saatte osaksenne aina tällaisia perseilijöitä, mutta oma teoriani on se, että jotkut eivät osaa arvostaa teidän työtänne, ja kiusaavat vain koska heillä ei parempaa tekemistä näy olevan. Inhottavaa porukkaa sanon minä  :whipping: Erittäin harvoin olen itse joutunut perumaan tapaamisia, mutta silloinkin olen siitä ilmoittanut ajoissa ja heti kun olen tiennyt. En tajua mikä siinä on niin vaikea lähettää perumisviesti. Musta on selvää, että peruminen ilmoitetaan. Toinen vakkarini menetti hermot sen verran, että otti varausmaksun käyttöön. Multa ei maksua pyydä koska käyn sen verran usein ja olen luotettava tuttu, mutta pyytää sen kaikilta uusilta. Tosin valittaa että yhteydenottoa tulee vähemmän sen takia. Kaksiteräinen miekka tuokin asia  ::)

Poissa Vieras1443

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kik-oharit ja hupivaraajat
« Vastaus #2 : Elokuu 01, 2023, 14:59:19 »
Veit sanat suustani. Syö todella paljon motivaatiota työstä. Itse olen päättänyt, etten jatka keskustelua yhtään pidempään kuin tarve, koska suurin osa vitkuttajista on todennäköisesti runkkareita, jotka pitävät sinua interaktiivisena seksityttöystävänä ja olet vain väline heidän omissa seksisessioissaan. Tämä tietysti vain kärjistys, koska esimerkiksi minun varaukset toimivat vain kikin kautta.


Poissa Mondos

  • Full Member
  • Viestejä: 227
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kik-oharit ja hupivaraajat
« Vastaus #3 : Elokuu 01, 2023, 16:58:10 »
Ei ole kikiä,eikä tule olemaankaan. Kikkeli kylläkin on. Mutta eikös nämä kikit ole enemminkin pissis ikäluokan häsläily kanavia?
Ja kasakka se kantoi vettä.Vaikkei sitä kyrpeä vittuhu menny ku kirvesvarre verra juu,vain kirvesvarre verra juu.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1838
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kik-oharit ja hupivaraajat
« Vastaus #4 : Elokuu 01, 2023, 17:00:58 »
taisit itse sanoa 1 syyn eli tosiaan riittää " puhelinseksi "  ja sit on tietty fantasioijat

joihin lasken noi jotka ei varmista. ehkä pieni osa tekee vaan huvikseen.
kysyvälle vastataan

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 4025
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kik-oharit ja hupivaraajat
« Vastaus #5 : Elokuu 01, 2023, 20:03:25 »
Kik-appi on kyllä niin epävarma että kyllä paljon mielummin käytän whatsappia.
Ihmettelen, ja välttelen, niitä joilla tuo on ainoa yhteydenpitotapa.
Saitin Bud Spencer

Poissa jagge

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kik-oharit ja hupivaraajat
« Vastaus #6 : Elokuu 01, 2023, 20:18:21 »
Itse viimeisen kolmen vuoden aikana ainakin 80%:a kaikista "treffeistä" on hoidettu kikin kautta. Yhtään oharia ei ole tullut puolin eikä toisin eikä kyllä ole tarvinnut tehdä mitän erillisiä puhelinvarmistuksiakaan. Paras pikaviestipalvelu jonka tiedän.

Se jos kik on juuri tehty varmaan sekä palveluntuottajalla kuin palvelun ostajalla niin siinä vaiheessa kannattaa tuntosarvien nousta pystyyn.

edit. Joskus vuosia sitten kikissä oli havaittavia viiveitä. Nyt viestit kulkevat sujuvasti. 
« Viimeksi muokattu: Elokuu 01, 2023, 20:21:34 kirjoittanut jagge »

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (53)
  • Viestejä: 381
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kik-oharit ja hupivaraajat
« Vastaus #7 : Elokuu 02, 2023, 05:29:57 »
Oma kokemus että kikissä jos yrittää sopia treffejä on ohari prosentti suurin, koskee myös ajantuhlaajia, hupivarailijoita jne

Sovellus itsessään on musta paska, ja se oli pois käytöstä pitkään kun ärsytti että aina vastapuoli kertoi että sovellus kirjannut hänet ulos ja viestihistoria kadonnut tai että ei viestejä tallessa jne ja hetki sitten huomasin että tosi vaikeaa lähettää pitkiä viestejä (kuten tietoa palveluista, hinnoista jne) koska yhdessä viestissä on maksimimerkki määrä ja jos lähettää tiedot vaikka 4 viestissä vastaanottaja ei suurella todennäköisyydellä saa kaikkia ja/tai saa osan tuplana tms.

Eli mulla on kik, mutta tunnusta ei oo julkisena kaikkien ongelmien tähden. Eli jos asiakkaalle jossain muussa kanavassa saan ensin litanian palveluista, hinnoista jne, ja hän sitten haluaa tavata niin sitten voidaan mun puolesta käyttää kikkiä viestimiseeen / tapaamisen sopimiseen. Mutta keskusteluja en aloita kikissä.
Keikat kalenterissa !
VANTAALLA Tikkurilassa 24.5 Perjantaina <3
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2114
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kik-oharit ja hupivaraajat
« Vastaus #8 : Elokuu 02, 2023, 07:08:24 »
Jep, kikssä noita ajantuhlaaja horoja riittää.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1283
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kik-oharit ja hupivaraajat
« Vastaus #9 : Elokuu 02, 2023, 07:24:54 »
Itse tuskastuin alkumetreillä KIKiin, raskas käyttää ja mainoksia sekä menee jumiin herkästi. Käyttää Telegramia tai Signalia yhteydenpitoon mieluummin.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Pam

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kik-oharit ja hupivaraajat
« Vastaus #10 : Elokuu 02, 2023, 12:13:26 »
Tätä samaa ihmettelen ja nyt on ollut todella paljon kevään ja kesän mittaan näitä hupivaraajia ja muita runkkareita.
Mulla on sellainen fiilis että tässä on taustalla muutama tyyppi tai yksi ja sama joka pelleilee meidän kustannuksella.

Jokaisen tapaamisen sovin puhelimitse ja näkyvästä numerosta. Vaikka varaus Kikin kautta tulisikin. Varmistus silti aina puhelimella eikä osoitetta saati muita saapumistietoja ei saa ennen sitä.


Tästäkin huolimatta mun turvallisuus ja luottamus sai tosi pahan kolhun toukokuussa kun eräs veivasi ja perseili koko ajan aikoja. Lopulta tuli kyllä paikalle mutta jänisti.
Ahdistava tilanne ja pitkäksi aikaa meni motivaatio tähän hommaan.

Luojan kiitos kuitenkin on ollut hyviä asiakkaita ja enimmäkseen lupaukset ja tapaamiset pitää.

Poissa Masa83

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kik-oharit ja hupivaraajat
« Vastaus #11 : Elokuu 02, 2023, 18:23:54 »
Itsellä homma tökkää välittömästi jos pitää puhelimella varmentaa yms. Mulla on vain yksi luuri ja julkinen numero joten sillä ei soitella vieraille.

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1455
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kik-oharit ja hupivaraajat
« Vastaus #12 : Elokuu 02, 2023, 18:59:12 »
Puhumalla ne asiat selviää. Kuulee heti, ettei puhelun takana oli liuta teini-ikäisiä kolleja huvittelemassa. Kuulee, onko asiakas tolkuissaan ym.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa  ma - pe Kalliossa..

Poissa TuhmaMyy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 61
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kik-oharit ja hupivaraajat
« Vastaus #13 : Elokuu 02, 2023, 20:41:22 »
Mä oon ottanut Kikin pois käytöstä aikapäiviä sitten juuri näiden juttujen takia. Viestejä katoilee, sovellus puskee pitkiä mainoksia joita ei saa skipattua ja välillä on viivettä viestien saapumisesta ja lähtemisessä. Kikin kautta tuli myös paljon noita Ohari-Olleja, hupivarailijoita ja fantasiarunkkareita. Mulla käytössä sähköposti, perustekstarit ja Whatsapp enkä muita yhteydenottokanavia

Eniten ohareita ja peruutuksia on vähentänyt kuitenkin se varausmaksun käyttöönotto. Vain kolmet oharit ja kourallinen peruutuksia koko vuoden aikana, mitä mulla on tämä systeemi ollut käytössä!

Poissa KaroliinaQ

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kik-oharit ja hupivaraajat
« Vastaus #14 : Elokuu 03, 2023, 09:14:51 »
Mä olen kanssa luopunut kik:n käytöstä. On työlästä seurata sähköpostia, kikiä, tekstiviestejä ja whatsuppia - kuitenkin tapaamisen sopimiseen haluan puhelinkeskustelun. Haluan, että kuulostelemme puolin ja toisin asiakkaan kanssa edellytyksiä tapaamiselle.
Toki kikistä on löytynyt asiallisiakin asiakkaita, mutta viime keväänä tapasin siellä myös muutaman häirikön. Heillä oli kaikenlaisia toiveita mitä minun olisi pitänyt toteuttaa, koska ovat "asiakkaitani". Minulle kuitenkin asiakas on vasta silloin kun olemme keskustelleet puhelimessa ja käyneet läpi toiveet ja käytännöt.

Sain heistä melkoisen riesan, kun blokkasin heidät kikistäni. He haukkuivat minua teinipojaksi, ...ksi jne. Ilmoitukseeni alkoi paukkua miinuksia syyttä suotta.

Nykyään olen ihan perinteisen puhelinkeskustelun kannalla, se kuitenkin tarvitaan kun halutaan tavata. Voi itse kuulla, ettei kyseessä ole lapsi tai muutoinkin asiat kunnossa toisessakin päässä.
- Kel' Onni on, se Onnen kätkeköön -

Poissa Pezku

  • Full Member
  • Viestejä: 124
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kik-oharit ja hupivaraajat
« Vastaus #15 : Elokuu 03, 2023, 09:39:22 »
Varmasti tuo miten helppoa kikissä on pitää oma henkilöllisyys piilossa, lisää häiriköiden riskiä huomattavasti. Toki tällaista voi tapahtua sähköpostilla mutta ymmärrän hyvin esim. Karoliinan tapaa vaatia soitto. Muistan kerran aikaa varanneeni eräälle hupakolle ja homma meinasi kaatua soittoon, sillä hupakoille laitan viestit prepaidista. Kuitenkin hänelle oli ok myös prepaid, kunhan kuulee ettei kyseessä ole juurikin vaikka joku teinipoika tms turhan kyselijä. Tapaaminen saatiin sovittua. Toisen hupakon kanssa homma jäikin siihen, että prepaid ei hänelle riittänyt.

Poissa KaroliinaQ

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kik-oharit ja hupivaraajat
« Vastaus #16 : Elokuu 03, 2023, 16:11:30 »
Minulle voi soittaa aluksi tuntemattomasta/salatusta numerosta
kun haluaa varata tapaamisajan kanssani numero on hyvä pitää näkyvillä, jolloin voimme varmistella tekstiviestillä aikataulujen pysyvyyttä, osoitetta yms
- Kel' Onni on, se Onnen kätkeköön -

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 622
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kik-oharit ja hupivaraajat
« Vastaus #17 : Elokuu 04, 2023, 20:12:56 »
Itse käytän ajanvarauksissa vain ja ainoastaan sähköpostia. Puhelinnumeron saa ensimmäistä kertaa tulijat, ajo-ohjetta varten. Ja siihen numeroon on ihan turha soitella/viestitellä muulloin.
Nokialla

Poissa Hanna Ihmemaassa

  • Full Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 176
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kik-oharit ja hupivaraajat
« Vastaus #18 : Elokuu 05, 2023, 22:36:20 »
Jep, ohareita ikävä kyllä riittää. Samoin osoitteen kalastelijoita. Suurin osa näistä tulee Kikin kautta mutta osa myös sähköpostitse. En tiedä miksi ohareita tehdään mutta veikkaisin että jotkut vaan saa kiksit huoran ajan tuhlaamisesta. 🙄

Mulla on käytössä Kik ja sähköposti tällä hetkellä, työnumero tulossa piakkoin! Työnumeroa en ole aiemmin hommannut kun puhelimessa oli ongelmia (jokin kosketushäiriö tms. SIM-korttipaikalla). Nyt ongelma näyttää ratkenneen. Taidan silti pitää Kikin ns. "hätävarana", moni turska kun sitä tykkää käyttää.
🎀 Pääsy Ihmemaahani Kuopiossa 🎀

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 400
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kik-oharit ja hupivaraajat
« Vastaus #19 : Elokuu 05, 2023, 22:40:11 »
Kik pitäisi lailla kieltää.
Aivan kelvoton väline viestimiseen.

Puolet lähetetyistä viesteistä ei mene vastaanottajalle.