Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seksinjanoinen naapurissa  (Luettu 2630 kertaa)

Poissa mikevaan

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Seksinjanoinen naapurissa
« : Heinäkuu 27, 2023, 16:15:08 »
Onko täällä kenelläkään kokemuksia naapurisivustolla ilmoittelevasta ” seksinjanoinen Ansku44” ilmoittelevasta muodokkaasta naisesta? Olisi mukava tietää millainen oli et kannattaako käydä vierailulla:)

Poissa Pezku

  • Full Member
  • Viestejä: 121
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksinjanoinen naapurissa
« Vastaus #1 : Heinäkuu 29, 2023, 11:18:04 »
Ei näy olevan. Käy sinä ja rapsaa sitten tänne  ;)

Poissa tuska76

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksinjanoinen naapurissa
« Vastaus #2 : Heinäkuu 29, 2023, 17:13:59 »
Pioneerin hommiin ajattelin ryhtyä. Asialliseen viestiin ei toistaiseksi minkään laista vastausta viikkoon nyt, jäädään odottelemaan..

Poissa mikevaan

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Seksinjanoinen naapurissa
« Vastaus #3 : Heinäkuu 29, 2023, 20:22:56 »
Pezku. Kyselin naiselta kysymyksiä ja hinta oli sen normaalia hintaa korkeampi mun mielestä etten viitsi käydä vain koettamassa. Jos olisi rahaa enemmän voisi tehdä mitä lystää;)

Poissa Pezku

  • Full Member
  • Viestejä: 121
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksinjanoinen naapurissa
« Vastaus #4 : Heinäkuu 29, 2023, 22:15:02 »
Pezku. Kyselin naiselta kysymyksiä ja hinta oli sen normaalia hintaa korkeampi mun mielestä etten viitsi käydä vain koettamassa. Jos olisi rahaa enemmän voisi tehdä mitä lystää;)

Myönnetään itsekin tulee helpommin pitäydyttyä niissä, joilla hinta ei ylitä juurikaan ns. normitasoa. Jää siten enemmän rahaa vakkareihin. Ja ylimääräiset rahat liikenee silloin kun joku harvinaisuus, etenkin rapsattu, saapuu vierailemaan kaupungissa.

Poissa mikevaan

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Seksinjanoinen naapurissa
« Vastaus #5 : Heinäkuu 29, 2023, 22:25:46 »
Joo kyllä pitäisi ainakin olla jotenkin tajunnan räjäyttävää et viitsii maksaa ylihintaa jos saa samaa palvelua halvempaan hintaan. Itse lopetin yhdellä naisella käymisen siihen et hinta nousi 50€ puolessa tunnilta yhtäkkiä. Mukavahan sillä olisi ollut käydä jatkossakin mut itsepähän hintansa määräävät🤷‍♂️