Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Dominaa Jyväskylässä  (Luettu 2242 kertaa)

Poissa Sälli86

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Dominaa Jyväskylässä
« : Heinäkuu 26, 2023, 22:52:39 »
Tervehdys

Mahataiskohan Jyväskylässä olla dominaa tekevää PTtä ensi viikolla mestoilla? Työreissuun tulossa ralliin niin ajattelin hyödyntää mahdollisuuden

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 137
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Dominaa Jyväskylässä
« Vastaus #1 : Heinäkuu 27, 2023, 09:38:43 »
Emmanuellalta kannattaa kysäistä suoraan itseltään, miten on tavattavissa. Ilmoitus löytyy naapurista.

Poissa Joo on

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Dominaa Jyväskylässä
« Vastaus #2 : Heinäkuu 27, 2023, 16:48:11 »
Ois kyllä joskus kiva kokeilla olla dominoitavana, vaikken ihan siihen ole kallellaan.
Emmanuellan ilmoitusta vilkuillu aina, että uskaltaisko. Mutta aina jänistänyt ennen yhteydenottoa.
No onhan tässä aikaa jos kuitenkin joskus... Raja tosin menee nyyttien potkisemissa. Muutaman kerran saanu iskun sinne ja ei ollu kivaa

Poissa vanhempimies222

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Dominaa Jyväskylässä
« Vastaus #3 : Heinäkuu 30, 2023, 08:50:30 »
Ois kyllä joskus kiva kokeilla olla dominoitavana, vaikken ihan siihen ole kallellaan.
Emmanuellan ilmoitusta vilkuillu aina, että uskaltaisko. Mutta aina jänistänyt ennen yhteydenottoa.
No onhan tässä aikaa jos kuitenkin joskus... Raja tosin menee nyyttien potkisemissa. Muutaman kerran saanu iskun sinne ja ei ollu kivaa

Emmanuella oli minun ensimmäinen maksullinen jonka luona kävin ja olin aika hermona mutta ihan turhaan. Älyttömän mukava ja ihana nainen. Ota vaan rohkeasti yhteyttä, kunhan et tee ohareita.

Poissa Joo on

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Dominaa Jyväskylässä
« Vastaus #4 : Heinäkuu 30, 2023, 19:50:24 »
Minä en tee koskaan ohareita. Sovittu aika pitää aina. No muutama minuutti sinnetänne on varmaan ihan ok. Sitä uskallusta vain pitäis olla haha

Poissa Sälli86

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Dominaa Jyväskylässä
« Vastaus #5 : Elokuu 02, 2023, 10:18:59 »
Emmanuellalle varattu aika, kiitos vinkistä