Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pandora Fitness  (Luettu 4359 kertaa)

Poissa turre

  • Full Member
  • Viestejä: 131
  • * Kelpo kaveri
Pandora Fitness
« : Heinäkuu 25, 2023, 19:01:55 »
Ilmoittelee REssa ja brassi. On kyllä todella fitness kunnosa ja lunnon takamus. Onko joku käynyt kokeilemassa?

Poissa Sportti66

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pandora Fitness
« Vastaus #1 : Heinäkuu 26, 2023, 21:33:46 »
Näköjään joku käynyt, arvostelu RE puolella. Aika muhkean oloinen timmi nainen👍

Poissa Kovax

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pandora Fitness
« Vastaus #2 : Heinäkuu 27, 2023, 09:24:01 »
Silikooni  perse ei kyl oo mun makuu,  tissit kyl 👍

Poissa Sportti66

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pandora Fitness
« Vastaus #3 : Heinäkuu 27, 2023, 20:09:54 »

Jos onkin luomu perse..sen verran treenatun oloinen.

Poissa Villeboy

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pandora Fitness
« Vastaus #4 : Heinäkuu 27, 2023, 23:37:34 »
Vaikea kuvista sanoa onko luomu vai ei. Sen tietää vasta käymällä tapaamassa

Paikalla Hitpaydirt

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pandora Fitness
« Vastaus #5 : Heinäkuu 28, 2023, 01:29:12 »

Ainaki muutamassa kuvassa o bodytyttö, minkä nimee en saa kaaliin, mutta alan julkasuissa nähty aikanaan, ajoilta ennen korisarjan asennusta. Ja muutamassa kuvassa on erinäköiset kasvot. Varmaan mahtava pimu kyllä, mutta kuvien osalta hiukka suspicious minds. Niinku aina tuppaa olemaa.
Santa Claus is coming, but not necessarily to town.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1014
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pandora Fitness
« Vastaus #6 : Heinäkuu 28, 2023, 02:24:13 »
Ei näytä himppuakaan aidolta takamukselta. Bbl tai jotain muuta lisätäytettä. Treenaamalla ei perse muodostu tollaiseksi epämuodostuneeksi kuin silaritissit. Tissitkin on omaan mieleen todella epäsymmetriset. Mutta extreme look toki monia kiihottaa niin en sinänsä moiti siitä. Ei mun juttu :D Olisin valmist lyömään vetoa aika pienellä kertoimella, että perse ei ole aito tai sitten kuvat on todella feik.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9070
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pandora Fitness
« Vastaus #7 : Heinäkuu 28, 2023, 08:10:52 »
Aivan selvästi on jalkapallot molempien pakaroiden rasvakudoksen alle asennettu. Ikävää että pilasi tarakkansa.
Why so fragile?

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pandora Fitness
« Vastaus #8 : Heinäkuu 28, 2023, 08:56:40 »
Onpa huonosti tehty perseimplantit, vaikuttaa karikatyyriltä

Poissa Jeebeibijee

  • Jr. Member
  • Viestejä: 56
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pandora Fitness
« Vastaus #9 : Heinäkuu 28, 2023, 19:33:45 »
Leuan perusteella horkkaa ottaa kans.Ei millään pahalla sano

Poissa JuhaniH

  • Full Member
  • Viestejä: 110
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pandora Fitness
« Vastaus #10 : Heinäkuu 28, 2023, 23:51:43 »
Ilmoituksen ja somen perusteella Pandora aka Suelen Bissolati sen verran erikoiselta tai ainakin harvinaiselta tapaukselta vaikutti, että päätin  mielenkiinnosta sopia tapaamisen. Aikaisemmin minulla ei ole kokemusta bodarinaisista. Heitä en yleensä kiihottavina ole pitänyt. Jostain syystä luonnottoman iso tekoperse ja DD-silarit minua kuitenkin ilmoituksessa kiihottivat, eikä naamaltaan huonolta näyttänyt.
Ristiriitasin ajatuksin tapaamiselle menin: Kiihottaako ensinkään? Onko liian miehekäs, esim. ääni?

Oven avattuani "Pikku-Juhani" innostui heti! Ilmoituksia kauniimpi kaikin puolin huoliteltu nainen minun makuuni. Kuvat kyllä omia ja varmaan tuoreitakin ovat, mutta silti luonnossa minuun makuuni kauniimpi.
Ei ollut todennäköiset "lisäravinteet" muuttaneet ääntä liiaksi muistuttamaan Minna Pajulahtea....

Otti heti ohjat käsiinsä ja siten meikäläistä vietiin :) Mahtavasti kiihotti luonnottamalla baballaan "pikku-Juhania". Sen verran kiihkeää meno oli, että tuskin 15 minuuttia kestin ennen kuin tulin . Sitten runsaalla öljyllä ihan perus selkähieronta.
Noin 30 minuutin kuluttua oli jo suihkuun ja pois ohjaamassa. Pikkasen piti neuvotella, että toinen kierros samaan hintaan sisältyi. Onnistui kuitenkin ja tälläkin kertaa meno oli sen verran kiihkeää, että nalli paloi. Varsin harvinaista minulle enää tässä iässä! Siis siitä Pandoralle isot pisteet!

Muuten ei ollut ainakaan minun kohdalla mitään GFE meininkiä. Kännykkä kiinnosti enempi aktien jälkeen.

Nainen ja tapaamin jonka varmasti muistan positiivisessa mielessä pitkään, jopa lopun elämääni! :D

Arveli, että ei ehkä tule enää Suomeen. "Maailmassa on niin paljon näkemättömiä paikkoja." Kunnioitettava asenne!

Poissa Villeboy

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pandora Fitness
« Vastaus #11 : Heinäkuu 29, 2023, 15:44:05 »
Ilmoituksen ja somen perusteella Pandora aka Suelen Bissolati sen verran erikoiselta tai ainakin harvinaiselta tapaukselta vaikutti, että päätin  mielenkiinnosta sopia tapaamisen. Aikaisemmin minulla ei ole kokemusta bodarinaisista. Heitä en yleensä kiihottavina ole pitänyt. Jostain syystä luonnottoman iso tekoperse ja DD-silarit minua kuitenkin ilmoituksessa kiihottivat, eikä naamaltaan huonolta näyttänyt.
Ristiriitasin ajatuksin tapaamiselle menin: Kiihottaako ensinkään? Onko liian miehekäs, esim. ääni?

Oven avattuani "Pikku-Juhani" innostui heti! Ilmoituksia kauniimpi kaikin puolin huoliteltu nainen minun makuuni. Kuvat kyllä omia ja varmaan tuoreitakin ovat, mutta silti luonnossa minuun makuuni kauniimpi.
Ei ollut todennäköiset "lisäravinteet" muuttaneet ääntä liiaksi muistuttamaan Minna Pajulahtea....

Otti heti ohjat käsiinsä ja siten meikäläistä vietiin :) Mahtavasti kiihotti luonnottamalla baballaan "pikku-Juhania". Sen verran kiihkeää meno oli, että tuskin 15 minuuttia kestin ennen kuin tulin . Sitten runsaalla öljyllä ihan perus selkähieronta.
Noin 30 minuutin kuluttua oli jo suihkuun ja pois ohjaamassa. Pikkasen piti neuvotella, että toinen kierros samaan hintaan sisältyi. Onnistui kuitenkin ja tälläkin kertaa meno oli sen verran kiihkeää, että nalli paloi. Varsin harvinaista minulle enää tässä iässä! Siis siitä Pandoralle isot pisteet!

Muuten ei ollut ainakaan minun kohdalla mitään GFE meininkiä. Kännykkä kiinnosti enempi aktien jälkeen.

Nainen ja tapaamin jonka varmasti muistan positiivisessa mielessä pitkään, jopa lopun elämääni! :D

Arveli, että ei ehkä tule enää Suomeen. "Maailmassa on niin paljon näkemättömiä paikkoja." Kunnioitettava asenne!

Selvisikö tapaamisella onko implantit?
Voihan tuo takamus olla ehostettu myös rasvansiirroilla.

Poissa JuhaniH

  • Full Member
  • Viestejä: 110
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pandora Fitness
« Vastaus #12 : Heinäkuu 29, 2023, 23:40:02 »
En ole varsinainen tuunattujen perseiden asiantuntija, enkä asiaa erityisemmin tutkinut tai kysynyt.  ;)
Jos pitäisi veikata, niin rasvalla kasvatettu. Mitään implantteja en tuntenut toisin kuin paljon täälläkin kirjoitetulla Palomalla aikoinaan, tai niin ainakin kuvittelin.
Kohtuu varma olisin, että pelkistä hyvistä geeneistä ja ahkerasta salilla kyykkäämisestä ei tuollaista takapuolta kasva?  ::)

Poissa Villeboy

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pandora Fitness
« Vastaus #13 : Heinäkuu 30, 2023, 09:04:42 »
Mietin sitä, että rasvansiirrolta se enemmän mun silmään näyttää siksi, että lopputulos on vähän 'epätasainen'. Luulisi implanttien tuovan sellaisen symmetrisemmän tasaisemman tuloksen kuin silaritkin tuovat rintoihin. En itsekään mikään peppuimplanttiekspertti ole... joten tiedä siitä sitten. Se kuitenkin on selvää, ettei mikään treeni pelkästään noita muotoja luo.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pandora Fitness
« Vastaus #14 : Heinäkuu 30, 2023, 09:07:44 »
Ihan sama, että onko kyse implantista vai rasvasiirteestä, lopputulos on epäluonnollinen eikä kovin kutsuva.

Poissa jeespappa

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pandora Fitness
« Vastaus #15 : Heinäkuu 30, 2023, 09:53:29 »
On kyllä harmi kun meni pilaamaan itsensä tuolla luonnottomalla perseellään. Ennen tuota oli kyllä aika kuuma pakkaus. Nyt jäi käymättä ihan just ahterinsa takia.

Poissa Heav3n

  • Full Member
  • Viestejä: 174
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pandora Fitness
« Vastaus #16 : Heinäkuu 30, 2023, 11:57:21 »
Tästä tulee mieleen Bellebarbie, hänellä oli implantit, jotka oli poistettava, nyt tilalla oikein isot arvet  :(
Niin kaunis kun naisen luonnollinen takamus voikin olla, ja mielestäni jos siihen haluaa volyymia, sitten vain lisää pakaraan kohdistuvaa treeniä kehiin. Jo on timmissä kunnossa kuvissaan, mutta kyllä tuo takamus on liiankin erikoinen.