Keskustelua paikkakunnittain > Tampere
Suihinotto
JuliaK:
--- Lainaus käyttäjältä: Jousimies2012 - Syyskuu 22, 2023, 22:03:06 ---
--- Lainaus käyttäjältä: jarijari - Syyskuu 20, 2023, 10:46:27 ---Kangasalan aamuinen, oliko suostuvainen pano hommaan, oliko minkä näköinen ja oloinen, voit laittaa yv. jos ehdit ja viitsit?
--- Lainaus päättyy ---
Vastaan vaikka minulta ei kysyttykään, mukavan näköinen ja oloinen. Ei halunnut panohommia vaan tarjosi ainoastaan suikkaria.
Siinä oli hyvä 👍
Mielestäni homojutut voidaan jättää tässä väliin, mukana Miespuolinen PT joka tarjoaa palveluita kaikille 🙏🏽
Ihan kuten monet Naispuoliset PT:t tarjoaa palveluita molemmille sukupuolille.
Mielestäni turhaa kumpaakaan mollata.
Otetaan mukaan nuolemishomma sitten samalla 😜
Mä ”opettelen” sitä, suosituksia hyvistä Opettajista?
Monta hyvää Suikkaria saanut Tampereen seudulla ja ulkopuolella, nimiä ei kannata sanoa koska ovat minun mielipiteitä.
Ja heillä riittää vientiä ilman ”mainosta”.
Uskon että tässäkin keskustelussa mukana olevat ovat hyviä 👍
Joten palataanko takaisin aiheeseen ja unohdetaan makkarat…
--- Lainaus päättyy ---
Ei auta järkipuhe näiden kanssa, äly kun lopuu niin solvaus alkaa. Hyvää vauhtia on tästäkin pelkkien turskien foorumi tulossa.
Huoh11:
--- Lainaus käyttäjältä: JuliaK - Syyskuu 24, 2023, 11:27:08 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jousimies2012 - Syyskuu 22, 2023, 22:03:06 ---
--- Lainaus käyttäjältä: jarijari - Syyskuu 20, 2023, 10:46:27 ---Kangasalan aamuinen, oliko suostuvainen pano hommaan, oliko minkä näköinen ja oloinen, voit laittaa yv. jos ehdit ja viitsit?
--- Lainaus päättyy ---
Vastaan vaikka minulta ei kysyttykään, mukavan näköinen ja oloinen. Ei halunnut panohommia vaan tarjosi ainoastaan suikkaria.
Siinä oli hyvä 👍
Mielestäni homojutut voidaan jättää tässä väliin, mukana Miespuolinen PT joka tarjoaa palveluita kaikille 🙏🏽
Ihan kuten monet Naispuoliset PT:t tarjoaa palveluita molemmille sukupuolille.
Mielestäni turhaa kumpaakaan mollata.
Otetaan mukaan nuolemishomma sitten samalla 😜
Mä ”opettelen” sitä, suosituksia hyvistä Opettajista?
Monta hyvää Suikkaria saanut Tampereen seudulla ja ulkopuolella, nimiä ei kannata sanoa koska ovat minun mielipiteitä.
Ja heillä riittää vientiä ilman ”mainosta”.
Uskon että tässäkin keskustelussa mukana olevat ovat hyviä 👍
Joten palataanko takaisin aiheeseen ja unohdetaan makkarat…
--- Lainaus päättyy ---
Ei auta järkipuhe näiden kanssa, äly kun lopuu niin solvaus alkaa. Hyvää vauhtia on tästäkin pelkkien turskien foorumi tulossa.
--- Lainaus päättyy ---
Nyt on pakko sanoa että teidän käytös ei ole ollut yhtäkään sen parempaa. Joinakin hetkinä on hyvä katsoa myös peiliin.
Jos joku ei halua miehen ottavan poskeen niin ei sitä sillon tarvi tyrkyttää saatika mainostaa. Se on ihan normaalia ettei mies halua toista miestä imemään ja se teillä pitää hyväksyä.
Vaikka kuvitelette että olette fiksumpia niin tämän aloituksen tekstejä kun lukee niin ei sitä lusikkaa kannata nyt kovin paljoa kiillottaa.
Lifti:
" Kohta täällä on vain Lifti ja kymmenen pientä n********* poikaa joiden kanssa läiskitään kilpaa makkaroilla pitkin poskia " :'(
JulianMiesNokia:
Kyllähän tästä nyt kohu nousi. Pahoittelen jos loukkasin joitakin. Anteeksi. Joskus kirjoitan nopeammin kuin ajattelen 🤣 Mutta kyllä kaikilla on oikeus omaan seksuaalisuuteen ja minulla sen kirjo on aika laajaa. Antaa kaikkien kukkien kukkia ja pääasia että homma on kivaa ja siitä nauttii.
Joko nyt voidaan palata alkuperäiseen aiheeseen :blowjob:
joey_t:
--- Lainaus käyttäjältä: JulianMiesNokia - Syyskuu 24, 2023, 13:50:08 ---Kyllähän tästä nyt kohu nousi. Pahoittelen jos loukkasin joitakin. Anteeksi. Joskus kirjoitan nopeammin kuin ajattelen 🤣 Mutta kyllä kaikilla on oikeus omaan seksuaalisuuteen ja minulla sen kirjo on aika laajaa. Antaa kaikkien kukkien kukkia ja pääasia että homma on kivaa ja siitä nauttii.
Joko nyt voidaan palata alkuperäiseen aiheeseen :blowjob:
--- Lainaus päättyy ---
Asiallinen postaus, nostan sulle virtuaalista hattua.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta