Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lahjat  (Luettu 690 kertaa)

Poissa Tarno96

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Lahjat
« : Heinäkuu 18, 2023, 16:44:17 »
Kertokaas arvon palveluiden tarjoajat mitä toivoisitte että saisitte käteisen kanssa lahjaksi suklaa toimii aina mutta mitäs muuta ?

Poissa Heav3n

  • Full Member
  • Viestejä: 174
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Lahjat
« Vastaus #1 : Heinäkuu 18, 2023, 20:32:44 »
Kysymys oli tarkoitettu pt:ille mutta itse olen vienyt heille joskus viinipullon tai lahjakortin. Eräälle tytölle vein tuoreita mansikoita, koska tiesin hänen pitävän niistä. Suklaata en ole vienyt kellekään siltä varalta etteivät joko tykkää tai ovat vaikka allergisia. Kukkiakaan en ole vienyt.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Lahjat
« Vastaus #2 : Heinäkuu 18, 2023, 21:49:58 »
Kertokaas arvon palveluiden tarjoajat mitä toivoisitte että saisitte käteisen kanssa lahjaksi suklaa toimii aina mutta mitäs muuta ?

Itse esim en suklaasta niin välitä, niinkun en mistään makeasta. Voisin kuvitella että parhaat (oikeasti käytännölliset) lahjat olisi lahjakortteja. Jotkut ei juo alkoholia niin mikään viinipullokaan ei ole mikään varma ostos.
En todellakaan vaadi mitään lahjoja keltään, mutta jos joku haluaisi jotain antaa niin parhaimmat olisi kukat tai se lahjakortti.😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Lahjat
« Vastaus #3 : Lokakuu 10, 2023, 23:41:20 »
lahjakortit toimii hyvin  :kiss: muutama esimerkki mitkä toimii itelle: Sinful, Cubus, Lindex, Andreea Preda, S-Ryhmä, Hankkija, Motonet, Musti ja Mirri.. ekana tulivat mieleen. Nii ja airbnb tietty nii pääsee matkustelemaan, ehkä osa niistä matkoista olisi keikkoja? ;) Saa mulle tuoda lahjoja, mutta ei se mikään vaatimus ole. Ele on ihana, mutta en toki haluaisi mitään sellasta millä en ''tee mitään'' (esim. alkoholi, koska en juo)

Mulla olikon toisessa langassa kommentoituna tätä asiaa niin lisäsin nyt tännekin :)
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa auro

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lahjat
« Vastaus #4 : Lokakuu 11, 2023, 00:00:18 »
Tähtäimessä on olla joskus niin arvostettu että jollain asiakkaalla halu ostaa mulle jonkinlainen lahja :_)
Tampere 🎔