Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Yleisön hartaasta pyynnöstä tarjoan viimein feikki-ilmoituksen!  (Luettu 4169 kertaa)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Tähän mennessä olen tarjonnut ainoastaan paikkansapitäviä, todenmukaisia ilmoituksia, kun naiivina ajattelin niiden olevan helpompia sekä minulle että asiakkailleni. En olisi arvannut, miten valtava kysyntä feikki-ilmoituksille on!

Ilmoituksessani lukee, niin valitettavan todenmukaisesti, että harrastan ainoastaan turvaseksiä. Se ei kuitenkaan lannista feikki-ilmoituksia etsiviä miehiä, jotka useasti viikossa pyytävät minulta owoa.

Ilmoituksessani lukee, mihin aikoihin olen tavattavissa, mutta nämä miehet niin toivovat, että se olisi valhe. Onneaan koettaen he pyytävät minua tapaamiselle illalla klo. 20, mutta ikävä kyllä en valehdellut sanoessani, että viimeiset puolen tunnin treffit lähtevät käyntiin klo. 19:00.

Ilmoituksessani lukee, missä kaupungissa ja missä kaupunginosassa olen tavattavissa, mutta he sormet ristissä odottavat vastaustani siihen, josko kuitenkin lähtisin outcall-keikalle jopa 750 km päähän.

Ilmoituksessani lukee, että minä en ota osaa alistamiseen. Mutta joidenkin sydämissä elää toivo siitä, että suoraan pyytämällä he saisivat kuulla eri vastauksen. Ja minä huono asiakaspalvelija olen silloinkin pysynyt kannassani ja sanonut, että ei, en raiskaa enkä lyö ketään. Voi minua :(

Myöskin kuvieni on toivottu olevan feikkejä, sillä aina silloin tällöin saan kuulla arkoja ja hyväntahtoisia kyselyitä siitä, että olenhan jo ajellut sen kuvissa näkyvän, oksettavan sammalmättään paljaaksi.

Tiedän tuottaneeni suuren pettymyksen monille seurankaipaajille, mutta on minussakin sen verran asiakaspalvelijaa, että ymmärrän vastata näin suuren yleisön pyyntöön :) En halua kajota jo olemassaoleviin ilmoituksiini, ettei se hämmennä niitä miehiä, jotka hakevat minulta paikkansapitäviä ilmoituksia, joten kirjoitan tähän ihan erillisen feikki-ilmoituksen, jota kaikki halukkaat voivat ihastella!

Olen 18-vuotias, kiimainen teinipillu, pituutta 174 m, painoa 50 kg ja kuppikoko riippuu siitä, mistä sinä eniten tykkäät. Kirjoitan tähän, että tarjontaani kuuluu suutelu, 69, ATM, OWO, CIM, COB, ABC, DVD, M&M ja NH TM140 nelivetoinen dieseltraktori, mutta sitten paikan päällä arvon rehdisti nopalla, että vastaanko pyyntöihisi "kyllä" vai "ei". Palveluni maksavat 50 € / h, paitsi jos se on sinulle liian kallista, jolloin voit maksaa vähemmän. Työskentelen Riihimäellä ja oikeastaan missä tahansa muuallakin. Sovitaan nyt nimellisesti joku tapaamisaika niin voit sitten tulla paikalle silloin, tuntia etuajassa, päivän myöhässä, tai milloin hyvänsä. Pulahda tänne incall-toimipisteelleni, 68°17'15.1"N 89°59'27.4"E, työnnä keppi pyllyysi, pyörähdä neljä kertaa vastapäivään ja soita minulle numerooni +994 123459. Vink vink, "lupaan" vastata ;) ;) ;)

Jos jaksan, niin saatan joskus liittää ilmooni kuvia jostain mallista tai söpöstä Instagram-tytöstä.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Yleisön hartaasta pyynnöstä tarjoan viimein feikki-ilmoituksen!
« Vastaus #1 : Marraskuu 29, 2019, 11:49:25 »
 :-*  ;D:o ::)

Poissa Enginn

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yleisön hartaasta pyynnöstä tarjoan viimein feikki-ilmoituksen!
« Vastaus #2 : Marraskuu 29, 2019, 11:58:55 »
No mutta, minä ainakin lähettelen kiinnostaville tytöille viestejä, että ovatkohan tulossa lähistölleni mahdollisesti lähiaikoina tai jos ilmossa on joku kellonaika tai päivä niin kysyn minkälaista joustoa näissä aikamääreissä on.

Tämän voi ajatella myös positiivisen kautta, jos tulee vaikka paljon kyselyitä olisiko 20:00 mahdollinen, niin palveluntarjoaja voi laskeskella että saisin x enemmän euroa kun pitäisin putiikin auki tunnin myöhempään, mutta menettäisin y vapaa-aikaa. Nyt kun joulukin on tulossa niin x voi olla arvokkaampi kun y, mutta aina ei välttämättä ole näin.

Niin ja miksikö lähettelen? Koska olen kiimainen pervo ja jostain syystä mielenkiintoiset tytöt ovat aina jossain kaukana tai poistuneet alalta.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 29, 2019, 12:00:26 kirjoittanut Enginn »

Poissa Vieras0220

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Yleisön hartaasta pyynnöstä tarjoan viimein feikki-ilmoituksen!
« Vastaus #3 : Marraskuu 29, 2019, 12:54:11 »
Jotenkin tukee käsitystäni siitä, että ei se asiakkaiden kanssa tolskaaminen ja neuvotteleminen aina niin ruusuista ole.

Sitkeyttä ja kärsivällisyyttä sinne!

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yleisön hartaasta pyynnöstä tarjoan viimein feikki-ilmoituksen!
« Vastaus #4 : Marraskuu 29, 2019, 14:20:55 »
No mutta, minä ainakin lähettelen kiinnostaville tytöille viestejä, että ovatkohan tulossa lähistölleni mahdollisesti lähiaikoina tai jos ilmossa on joku kellonaika tai päivä niin kysyn minkälaista joustoa näissä aikamääreissä on.

Osaisitko sinä sitten vähän avata tätä minulle, että kun kerran jo lähtökohtaisesti oletat, että ilmoituksessa lukevat aika- ja paikkatiedot eivät ole totuudenmukaisia, niin minkä muiden tietojen oletat tai toivot olevan valheellisia? :) Hintojen? Kuvien? Palvelutarjonnan? Iän? Vartalonmittojen? Sukupuolen?

Sen minä tajuan, että jos ilmoituksessa ei lue kellonaikoja, tai jos on joku epätarkka ajan määre kuten "illalla", niin siitä on hyväkin esittää kysymyksiä! Sama juttu, jos ilmoituksessa lukee pelkkä kaupungin nimi, eikä mitään tietoa siitä, onko kyse incallista, outcallista vai molemmista.

Mutta kun lähetän yhteydenottajille ilmoitukseni, jossa lukee tarkat kellonajat, tarkka kaupunginosa, ja tieto siitä että olen tavattavissa incallilla, niin en kyllä keksi, että mikä fetissi saa ihmisen toivomaan minun kirjoittaneen nämä tiedot vain lämpimikseni.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Yleisön hartaasta pyynnöstä tarjoan viimein feikki-ilmoituksen!
« Vastaus #5 : Marraskuu 29, 2019, 14:32:07 »
Kysyvä ei tieltä eksy, mitään ei saa, jos ei ymmärrä pyytää ja kolkuttavalle avataan ovi vaikka saranapuolelta, vai miten se nyt menikään ;D

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yleisön hartaasta pyynnöstä tarjoan viimein feikki-ilmoituksen!
« Vastaus #6 : Marraskuu 29, 2019, 14:35:43 »
Sitten on niinkin hardcoreja feikki-fetisistejä, että vaativat päästä neljän tunnin tuplapenetraatiosessioon ilmaiseksi, vaikka hinta lukisi ilmoituksen otsikossa. Sellaiselle kolkuttajalle ei nimarakaan avaa ovia :D
Eläkkeellä.

Poissa Enginn

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yleisön hartaasta pyynnöstä tarjoan viimein feikki-ilmoituksen!
« Vastaus #7 : Marraskuu 29, 2019, 14:47:43 »
No mutta, minä ainakin lähettelen kiinnostaville tytöille viestejä, että ovatkohan tulossa lähistölleni mahdollisesti lähiaikoina tai jos ilmossa on joku kellonaika tai päivä niin kysyn minkälaista joustoa näissä aikamääreissä on.

Osaisitko sinä sitten vähän avata tätä minulle, että kun kerran jo lähtökohtaisesti oletat, että ilmoituksessa lukevat aika- ja paikkatiedot eivät ole totuudenmukaisia, niin minkä muiden tietojen oletat tai toivot olevan valheellisia? :) Hintojen? Kuvien? Palvelutarjonnan? Iän? Vartalonmittojen? Sukupuolen?

Olen törmännyt sellaisiinkin palveluntarjoajiin jotka säätävät omia aikataulujaan mahdollisuuksien mukaan jos asiakas pyytää, tai sitten ilmoittavat kohteliaasti ettei onnistu. Mistäs sen voisi tietää minkälainen palveluntarjoaja viestiä on lukemassa kullakin kertaa.

Kuten nimara hyvin tiivisti, niin kysyvä ei tieltä eksy.

Muutama on kysyessä säätänyt aikataulujaan, muutama on tullut lähistölle kun on saanut tietää että kysyntää on ja muutama on ilmoitellut ettei reissaa, mutta vastannut niin mukavasti että olen käynyt sitten vastavuoroisesti ns kotipaikkakunnalla, vaikkei se ole muuten ollut matkani varrella. Joka junaan löytyy väkeä ja jotkut jäävät vallan junasta.

En nyt hinnan tinkaamiseen itse tätä rinnastaisi tai owo ruinaukseen, mutta mikäli itse rinnastat niin sinulla on siihen täysi oikeus.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yleisön hartaasta pyynnöstä tarjoan viimein feikki-ilmoituksen!
« Vastaus #8 : Marraskuu 29, 2019, 15:22:42 »
Minusta tuntuu, että me puhumme nyt kahdesta eri asiasta. Tässä esimerkkikeskustelu siitä, mitä minä tarkoitan:

"Moi, missä ja mihin aikaan olisit tänään tavattavissa?"

"Olen tavattavissa klo. 05:00 - 19:00 kaupungin keskustassa sijaitsevalla incall-toimipisteelläni."

"Okei hyvä no tuutko vaikka joskus iltayhdeksän maissa tänne naapurikaupungin slummiin mun omakotitaloon?"

Kuten sanoin, epäselvistä asioista kysyminen on oma juttunsa, ja minunkin ilmoituksessani on sellaisia vähemmän selkeitä, tai tilannekohtaisesti muuttuvia seikkoja, joita kyllä käy mielellään läpi kiinnostuneiden asiakkaiden kanssa. Mutta minusta tällainen selkeästi todetuista faktoista vänkääminen on outoa, enkä tajua, miksi edes kysyä, jos vastausta ei kuitenkaan aio huomioida.

Se tuppaa olemaan vähän jopa masentavaa, kun aamulla avaa sähköpostin ja siellä on 18 tällaista viestiä 18 eri ihmiseltä. Valitan, mutta minäkin olen ihminen, ja jos minua ei kuunnella, niin sillä on tähän ihmisluontooni sellainen vaikutus, että se laskee motivaatiotani edes vastata muille kyselijöille.

Ja kyllähän minä jo tuossa aloitusviestissä tarkensin, että hinnoista tinkaaminen ja oworuinaus kuuluvat nyt tähän puheenaiheeseen.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Yleisön hartaasta pyynnöstä tarjoan viimein feikki-ilmoituksen!
« Vastaus #9 : Marraskuu 29, 2019, 16:01:34 »


Olen 18-vuotias, kiimainen teinipillu, pituutta 174 m, painoa 50 kg ja kuppikoko riippuu siitä, mistä sinä eniten tykkäät. Kirjoitan tähän, että tarjontaani kuuluu suutelu, 69, ATM, OWO, CIM, COB, ABC, DVD, M&M ja NH TM140 nelivetoinen dieseltraktori, mutta sitten paikan päällä arvon rehdisti nopalla, että vastaanko pyyntöihisi "kyllä" vai "ei". Palveluni maksavat 50 € / h, paitsi jos se on sinulle liian kallista, jolloin voit maksaa vähemmän. Työskentelen Riihimäellä ja oikeastaan missä tahansa muuallakin. Sovitaan nyt nimellisesti joku tapaamisaika niin voit sitten tulla paikalle silloin, tuntia etuajassa, päivän myöhässä, tai milloin hyvänsä. Pulahda tänne incall-toimipisteelleni, 68°17'15.1"N 89°59'27.4"E, työnnä keppi pyllyysi, pyörähdä neljä kertaa vastapäivään ja soita minulle numerooni +994 123459. Vink vink, "lupaan" vastata ;) ;) ;)

Jos jaksan, niin saatan joskus liittää ilmooni kuvia jostain mallista tai söpöstä Instagram-tytöstä.




Kiitos Kuningas Perse päivän parhaista nauruista!  :D :D :D :D ja yhdestä tämän forkan parhaasta postauksesta koskaan.

Poissa TK70

  • Jr. Member
  • Viestejä: 62
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yleisön hartaasta pyynnöstä tarjoan viimein feikki-ilmoituksen!
« Vastaus #10 : Marraskuu 29, 2019, 16:06:26 »
Nuo koordinaatit olivat aivan huippu! (huutonaurua)
-T

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Yleisön hartaasta pyynnöstä tarjoan viimein feikki-ilmoituksen!
« Vastaus #11 : Marraskuu 29, 2019, 16:14:09 »
^^Tarkotin tietenkin Kuningatar Perse. Ei kuningas. My bad.  :-[

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yleisön hartaasta pyynnöstä tarjoan viimein feikki-ilmoituksen!
« Vastaus #12 : Marraskuu 29, 2019, 16:16:26 »
Vai että kuninkaana olen uudelleenastunut valtaan 8)

Joo nuo koordinaatit ovatkin ainoa asia, joka ilmoituksessani piti paikkansa. Tervetuloa pulahtamaan :) Lupaan, että saatan itsekin olla tai olla olematta paikalla.
Eläkkeellä.

Poissa abcdefg

  • Full Member
  • Viestejä: 103
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Yleisön hartaasta pyynnöstä tarjoan viimein feikki-ilmoituksen!
« Vastaus #13 : Marraskuu 29, 2019, 17:34:37 »
No niin, arvelinkin että se olit sinä edessäni Khantayskoyen S-marketin kassajonossa.
Perseestä tunnistin.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Yleisön hartaasta pyynnöstä tarjoan viimein feikki-ilmoituksen!
« Vastaus #14 : Marraskuu 30, 2019, 09:23:27 »
Se missä menee kohtuuden ja tyhmyyden raja voi jokainen määrittää itse. Kaikilla on omat rajansa ja se on minusta ihan ok edes kysyä. "Sulla on klo 19 viimeinen aika, mutta onko mitenkään mahdollista klo 20 kun olen päässyt töistä?" Vuorotyöläisenä oon monta kertaa onnistunut kohteliaasti kysymällä saamaan myöhäisempää aikaa. Kysyvä ei tieltä eksy, mutta tyhmä ei saa olla.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Yleisön hartaasta pyynnöstä tarjoan viimein feikki-ilmoituksen!
« Vastaus #15 : Marraskuu 30, 2019, 10:21:35 »
Kuningatar Perseellä taas sana hallussaan :D Asiaa huumorilla höystettynä 😂
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1198
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Yleisön hartaasta pyynnöstä tarjoan viimein feikki-ilmoituksen!
« Vastaus #16 : Joulukuu 01, 2019, 07:38:01 »
Kuulostaa hyvin tutulta. Arjen realismin toinen puoli mistä ei useinkaan puhuta. Näin kärjistettynä.
Kiitos KP.  :)
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yleisön hartaasta pyynnöstä tarjoan viimein feikki-ilmoituksen!
« Vastaus #17 : Joulukuu 01, 2019, 16:16:38 »
Kysyvä ei tieltä eksy, mutta tyhmä ei saa olla.

Kyllä jotkut näistä kysymysten esittäjistä ovat jo eksyneet :D
Eläkkeellä.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Yleisön hartaasta pyynnöstä tarjoan viimein feikki-ilmoituksen!
« Vastaus #18 : Joulukuu 01, 2019, 18:35:30 »
Kysyvä ei tieltä eksy, mutta tyhmä ei saa olla.

Kyllä jotkut näistä kysymysten esittäjistä ovat jo eksyneet :D

En kyllä yhtään epäile  ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa JuPi

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yleisön hartaasta pyynnöstä tarjoan viimein feikki-ilmoituksen!
« Vastaus #19 : Joulukuu 01, 2019, 21:18:35 »
Moi Kuningatar Perse

Minä tykkäisin panna paljaalla sun karvaista pillua ja ottaa sitten kuvan siitä kun mällit valuu reisille, olis sitten aika makeeta pimeinä talvi iltoina runkkailla sitä kuvaa katsellessa.
Sinä varmaan teet incallin tänne Reisjärven Haarainperälle, maksan kyllä lipun OnniBussiin ja pari kaljaa tarjoan ja savut malborosta, kossuakin voi löytyä, jos tuut viimeistään huomenna ja vaivanpalkaksi voin antaa pakastimesta hirvenlihaa pari kimpaletta, on muuten ihan ite tapettua elukkaa.
Rakkain terveisin JuPi, toivottavasti tavataan pian :o