Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Julkisella paikalla  (Luettu 5072 kertaa)

Poissa sinki

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Julkisella paikalla
« : Heinäkuu 18, 2023, 15:23:15 »
Tästä on varmasti ollut oma lankansa, mutta en nyt sitä löytänyt. Minkälaisia kokemuksia on ulos tai julkiselle paikalle sovitusta seksisessiosta? Oletteko touhunneet takapihan pyörävajaa vasten, panneet kauempana metsässä selkä täynnä kävynkuvia vai sormettaneet vaivihkaa retkiviltillä päivänpaisteessa? Varovasti vaatteet päällä vai reilusti paljasta pintaa esillä? Oliko miljöö ja olosuhteet plussaa vai miinusta?

Mielestäni tässä hiljattain oli joku pt tällaisia retkiä seikkailuja ehdottelemassa, en löytänyt ilmoitusta nyt. Aihe kiinnostelee sekä käytännön näkökulmasta että fantasioiden tasolla.

T. Sinki

Poissa Vieras1454

  • Full Member
  • Viestejä: 314
  • * Kelpo kaveri
Vs: Julkisella paikalla
« Vastaus #1 : Heinäkuu 21, 2023, 16:56:01 »
Ihan hyviä kokemuksia on ollut.
Parkkipaikalla autossa, luonnossa useammassakin paikoissa.

Itsellä tässä ei kuitenkaan ole juttu se julkisella paikalla paneminen, vaan että jossain muualla kuin sängyssä ja asunnossa.
Se tulee sitten vähän tahattomasti, jos joku sattuu näkemään.

Poissa Taika Jim

  • Full Member
  • Viestejä: 133
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Julkisella paikalla
« Vastaus #2 : Elokuu 06, 2023, 09:56:02 »
Tätä on tapahtunut useasti. Sekä autossa että luonnossa. Aikoinaan oli sellainen huora kuin Madlena jota nussin monet kerrat Pasilan konepajalla ja Kalasatamassa. Medlene otti lastin naamalle avoimella parkkipaikalla ja pyyhki vain naamansa kun lähti tapaamaan seuraavaa poikaa. Toinen vakkari oli nimeltään Rachel, keskiamerikasta, hänen kanssaan käytiinkäytiin metsäpanolla monesti. Katuhuoria olen nussinut porttareissa ja paikoissa. Tänä kesänä olen jatkanut harrastusta vaimon kanssa.

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Julkisella paikalla
« Vastaus #3 : Elokuu 06, 2023, 12:12:41 »
Mulla kokemusta enemmän siviilissä kun tässä, mutta kyllä mä voisin asiakastakin panna muualla kun sängyssä. Oon ollut luonnossa, autossa, yleisvessassa, Sillan alla, pyörävarastossa, rappukäytävässä, kellarissa. Noi tuli ekana mieleen. Eli jos joku Lahtelainen haaveilee julkisesta paikasta niin viestiä vaan tulemaan!
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Hanna Ihmemaassa

  • Full Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 176
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Julkisella paikalla
« Vastaus #4 : Elokuu 08, 2023, 08:50:53 »
Luonnossa on tullut paneskeltua aika lailla, erityisen mukavaa kesällä 🥰 Tietty niin ettei kukaan joudu vasten tahtoaan todistamaan tätä eli aika syrjässä.

Kerran tosin annoin nopean bj:n parkkihallissa. Siellä oli pieni rako minne mahtui just ja just kaksi pienikokoista ihmistä 😅 Tää on ehkä jännittävin kokemukseni julkisella paikalla seksin harrastamisesta.
🎀 Pääsy Ihmemaahani Kuopiossa 🎀

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Julkisella paikalla
« Vastaus #5 : Elokuu 08, 2023, 09:42:50 »
Tälleen lyhyesti asiasta mainitsen kun kateelliset modet poisti mun seksitarinan. Suomenlinnassa on sperma roiskunut ja ei siis runkatessa, mikä on ollut viikonloppumodeille tapana.
Why so fragile?

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Julkisella paikalla
« Vastaus #6 : Elokuu 08, 2023, 12:52:51 »
Mie oon pannu miun avomiehen kanssa intin alueella olevassa juoksuhaudassa aikoinaan  :kiss:
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä pe - ti.

Poissa Kuu_ukko

  • Jr. Member
  • Viestejä: 78
  • * Kelpo kaveri
Vs: Julkisella paikalla
« Vastaus #7 : Elokuu 11, 2023, 13:01:14 »
Mulla kokemusta enemmän siviilissä kun tässä, mutta kyllä mä voisin asiakastakin panna muualla kun sängyssä. Oon ollut luonnossa, autossa, yleisvessassa, Sillan alla, pyörävarastossa, rappukäytävässä, kellarissa. Noi tuli ekana mieleen. Eli jos joku Lahtelainen haaveilee julkisesta paikasta niin viestiä vaan tulemaan!

Autopesulassa autossa olis kiinnostava juttu.

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Julkisella paikalla
« Vastaus #8 : Elokuu 11, 2023, 14:40:26 »
Mulla kokemusta enemmän siviilissä kun tässä, mutta kyllä mä voisin asiakastakin panna muualla kun sängyssä. Oon ollut luonnossa, autossa, yleisvessassa, Sillan alla, pyörävarastossa, rappukäytävässä, kellarissa. Noi tuli ekana mieleen. Eli jos joku Lahtelainen haaveilee julkisesta paikasta niin viestiä vaan tulemaan!

Autopesulassa autossa olis kiinnostava juttu.


koska mennään?
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Julkisella paikalla
« Vastaus #9 : Elokuu 22, 2023, 17:16:36 »
Yks oma fantasia olisi hautausmaalla keskellä yötä ;D tosin en ehkä uuden ihmisen kanssa, kerran pitäs ainaki tavata normaalisti ensin. Vaikka tää olis ns ''outcall'' keikka niin tän voisin tehä incall hinnalla jos löytyy sopiva mies tähän ;) alue Lahti, tai jos olen keikalla niin tilannekohtaisesti muukin paikka käy. Sellainen sijainti että pääsee jalan/julkisilla
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Mondos

  • Full Member
  • Viestejä: 227
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Julkisella paikalla
« Vastaus #10 : Elokuu 22, 2023, 18:19:53 »
Yks oma fantasia olisi hautausmaalla keskellä yötä ;D tosin en ehkä uuden ihmisen kanssa, kerran pitäs ainaki tavata normaalisti ensin. Vaikka tää olis ns ''outcall'' keikka niin tän voisin tehä incall hinnalla jos löytyy sopiva mies tähän ;) alue Lahti, tai jos olen keikalla niin tilannekohtaisesti muukin paikka käy. Sellainen sijainti että pääsee jalan/julkisilla

Kannattanee kuitenkin harkita ensin,siitä voi saada syytteen. Enkä ala selittelemään miksi.
Ja kasakka se kantoi vettä.Vaikkei sitä kyrpeä vittuhu menny ku kirvesvarre verra juu,vain kirvesvarre verra juu.

Poissa Stinde88

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Julkisella paikalla
« Vastaus #11 : Elokuu 22, 2023, 18:38:08 »
Yks oma fantasia olisi hautausmaalla keskellä yötä ;D tosin en ehkä uuden ihmisen kanssa, kerran pitäs ainaki tavata normaalisti ensin. Vaikka tää olis ns ''outcall'' keikka niin tän voisin tehä incall hinnalla jos löytyy sopiva mies tähän ;) alue Lahti, tai jos olen keikalla niin tilannekohtaisesti muukin paikka käy. Sellainen sijainti että pääsee jalan/julkisilla

Siinä ois varsinainen fantasia kun poliisit ja hautausviranomaiset olisivat perässä :headbang:
Mutta annetaan kaikkien kukkien kukkia rauhassa... ei saa mollata/alistaa...

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Julkisella paikalla
« Vastaus #12 : Elokuu 22, 2023, 20:40:33 »
Siinä ois varsinainen fantasia kun poliisit ja hautausviranomaiset olisivat perässä :headbang:
Mutta annetaan kaikkien kukkien kukkia rauhassa... ei saa mollata/alistaa...


No kiinnihän ei tietenkään saa jäädä ;)
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Caseih

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Julkisella paikalla
« Vastaus #13 : Syyskuu 14, 2023, 17:52:34 »
Tuli ensimmäisen vaimon kanssa aallonmurtajalla harrastettua intti aikana gines viikonlopulla Kontiorannassa

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Julkisella paikalla
« Vastaus #14 : Syyskuu 15, 2023, 20:34:01 »
Yks oma fantasia olisi hautausmaalla keskellä yötä ;D tosin en ehkä uuden ihmisen kanssa, kerran pitäs ainaki tavata normaalisti ensin. Vaikka tää olis ns ''outcall'' keikka niin tän voisin tehä incall hinnalla jos löytyy sopiva mies tähän ;) alue Lahti, tai jos olen keikalla niin tilannekohtaisesti muukin paikka käy. Sellainen sijainti että pääsee jalan/julkisilla
Koska mennään? 😉

Aikoinaan on tullut harrastettua Tampereen Nighttrainin yläparvella kaidetta vasten ja katsellut kun jengi tanssii.
Siitä vessaan jossa tietenkään ei lukko toiminut vaan piti kädellä pitää siitä kiinni kokoajan.

Autossa, taxissa (pakettiauto), bussissa, sairaalan parkkihallissa, metsässä, puistossa, asuntoautossa, veneessä, rivitalon takapihalla, työpaikan toimistossa ym..

Kukaan ei ole ainakaan sanonut että olisi nähnyt mutta varmasti on takapuoli vilkkunut moneen kertaan 🫣

Hätä ei lue lakia kun tekee mieli… 🤪
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa sinki

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Julkisella paikalla
« Vastaus #15 : Syyskuu 23, 2023, 12:15:30 »
Kiitos kokemusten ja fantasioiden jakamisesta! Joskus kauan sitten tuli seitinohuissa päiväkänneissä pantua viltin alla kalliorannalla kuuman päivän illansuussa ja parit suuhoidot oon baarin vessassa saanut nauttia :blowjob:. Näin syyssateiden alettua taas siirtyy ajatuksetkin sisätiloihin, mutta kyllä taas kun kevään ekat avoimet kaula-aukot ja ne lyhyet kesämekot osuu silmiin, niin alkaa ulkohommat kiehtomaan…



T: Sinki

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Julkisella paikalla
« Vastaus #16 : Joulukuu 02, 2023, 14:40:01 »
Mulla kokemusta enemmän siviilissä kun tässä, mutta kyllä mä voisin asiakastakin panna muualla kun sängyssä. Oon ollut luonnossa, autossa, yleisvessoissa, sillan alla, pyörävarastossa, rappukäytävässä, kellarissa. Eli jos joku haaveilee julkisesta paikasta niin mun kanssa onnistuu :) ennestään tutut etusijalla, mutta tapauskohtaisesti


Tästä jäänyt pois juna ja junan vessa ulkomailla :D
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)