Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sinun Janna  (Luettu 3278 kertaa)

Poissa Mettämies

  • Full Member
  • Viestejä: 102
  • * Kelpo kaveri
Sinun Janna
« : Heinäkuu 18, 2023, 10:54:55 »
Tulipas käynnistettyä vanha ooppelini ja suunattua isolle kylälle täältä maaseudun rauhasta kun alkoi tekemään saada vähän naista! Laittelin viestiä Jannalle ja saatiin aika sopimaan molemmille sopivaksi. Hyvissä ajoin panopaikan lähettyvillä odottelemassa jotta kellon viisarit osoittelee oikeata aikaa! Sitten kun aika tuli niin soitto Jannalle ja kertoi tarkemman osoiteen ja avasi ulko oven! Vastassa oli ihan mukiin menevän näköinen blondi jonka kanssa viihtyi vallan mainiosti! Suikkari oli melekoisen hyvää imuttelua ja suudellakkin sai oikein antaumuksella! No tosin itse en ole siinä(kään) lajissa kovinkaan hyvä! Siitä sitten homma eteni omalla painollaan hyvään loppuun saakka. Menisinkö uudestaan? Noo menisin varmaankin?!? Joku kuitenkin hänen olemuksessaan minua häiritsi? En tiedä että mikä?? Palvelu oli ensiluokkaista kyllä!

Sää oli mitä parhain +20 tai jotain ja kuten aina niin Oulussahan tuulee!

Poissa Pastakokki

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sinun Janna
« Vastaus #1 : Heinäkuu 19, 2023, 15:34:57 »
Missä tämä ilmo on?

Poissa Mettämies

  • Full Member
  • Viestejä: 102
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sinun Janna
« Vastaus #2 : Heinäkuu 19, 2023, 16:32:42 »
^ No sillä kuuluisalla naapurisivustolla oli ja meni jo!
Aikoi tulla parin kuukauden päästä uudelleen Ouluun!

Poissa sinunjanna

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sinun Janna
« Vastaus #3 : Heinäkuu 25, 2023, 10:14:23 »
Tulipas käynnistettyä vanha ooppelini ja suunattua isolle kylälle täältä maaseudun rauhasta kun alkoi tekemään saada vähän naista! Laittelin viestiä Jannalle ja saatiin aika sopimaan molemmille sopivaksi. Hyvissä ajoin panopaikan lähettyvillä odottelemassa jotta kellon viisarit osoittelee oikeata aikaa! Sitten kun aika tuli niin soitto Jannalle ja kertoi tarkemman osoiteen ja avasi ulko oven! Vastassa oli ihan mukiin menevän näköinen blondi jonka kanssa viihtyi vallan mainiosti! Suikkari oli melekoisen hyvää imuttelua ja suudellakkin sai oikein antaumuksella! No tosin itse en ole siinä(kään) lajissa kovinkaan hyvä! Siitä sitten homma eteni omalla painollaan hyvään loppuun saakka. Menisinkö uudestaan? Noo menisin varmaankin?!? Joku kuitenkin hänen olemuksessaan minua häiritsi? En tiedä että mikä?? Palvelu oli ensiluokkaista kyllä!

Sää oli mitä parhain +20 tai jotain ja kuten aina niin Oulussahan tuulee!
Kiitos positiivisesta palautteestasi. Oli oikein mukava puuhastella kanssasi. Toki ihan kaikissa asioissa ei voi toista välttämättä miellyttää. Tervetuloa kuitenkin uudestaan, jos sopiva hetki tapaamiselle tulee.  8)
Tavattavissa seuraavan kesällä -24