Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Missr02  (Luettu 12927 kertaa)

Poissa Pezku

  • Full Member
  • Viestejä: 122
  • * Kelpo kaveri
Missr02
« : Heinäkuu 18, 2023, 10:04:29 »
Onko kukaan saanut tätä mimmiä kiinni?
Olin kiinnostunut palveluistaan ja minkälaislla korvauksella tapaa mutta ei ole vastannut. Onko tämäkin feikki? Niitä näyttää olevan taas paljon  ::)

Poissa Jukka79

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Missr02
« Vastaus #1 : Heinäkuu 18, 2023, 10:19:30 »
Mulle on jäänyt kohtuu epäselväksi, näiden feikkitilien tarkoitus ::) ::)

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1817
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Missr02
« Vastaus #2 : Heinäkuu 18, 2023, 11:21:19 »
Mulle on jäänyt kohtuu epäselväksi, näiden feikkitilien tarkoitus ::) ::)

Oisko perus saat pian mainosta OF tms palvelusta jonka ostettuasi ehkä..
kysyvälle vastataan

Poissa Seksi-Seppo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 64
  • * Kelpo kaveri
Vs: Missr02
« Vastaus #3 : Heinäkuu 18, 2023, 11:35:15 »
Oon saanut kikillä kiinni, mut aika hiton kauan koitin ja nyt taas kovin hiljaista.
Antaa kyllä vibat et mainostais vaan fanisivujaan.

Poissa analseeker

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: Missr02
« Vastaus #4 : Heinäkuu 18, 2023, 13:15:45 »
monesti tässä aikojen saatossa kans viestii laittanu ilman vastausta

Poissa Mbmies

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Missr02
« Vastaus #5 : Heinäkuu 18, 2023, 16:49:31 »
Ei oo feikki, mukava tyttö aina kyllä ei vastaa viestiin.

Poissa Pezku

  • Full Member
  • Viestejä: 122
  • * Kelpo kaveri
Vs: Missr02
« Vastaus #6 : Heinäkuu 18, 2023, 17:25:59 »
Tämän kanssa viestittely on vaan niin pirun hankalaa, menee maku koko tapaamisesta kun sinne saakka ei vaan asiassa päästä..  :(

Poissa Turkumies

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Missr02
« Vastaus #7 : Heinäkuu 19, 2023, 00:05:15 »
Ihan menevä mimmi vähän ujon tuntuinen vaan ;)

Poissa Turku899

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Missr02
« Vastaus #8 : Heinäkuu 19, 2023, 16:15:29 »
Ei ole feikki, itse käynyt useasti. Tosi ystävällinen ja kaunis tyttö kaikinpuolin. Viesteihin vastaaminen kyllä tökkii ja pahasti mutta uskoisin että hänel tulee niitä paljon. Itse laitoin monta kuukautta viestejä ennen kuin sain vastauksen :-\

Poissa Eternal

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Missr02
« Vastaus #9 : Heinäkuu 21, 2023, 00:01:44 »
Ei ole feikki, itse käynyt useasti. Tosi ystävällinen ja kaunis tyttö kaikinpuolin. Viesteihin vastaaminen kyllä tökkii ja pahasti mutta uskoisin että hänel tulee niitä paljon. Itse laitoin monta kuukautta viestejä ennen kuin sain vastauksen :-\
Saako kysyä mikä oli taikatemppu jolla lopulta vastaus tuli, vai onko tuossa ihan vaan ajoituksesta ja tuurista kyse? Vaikuttaa todella houkuttelevalta tapaukselta mutta enpä ole vastausta itsekään saanut. Tuntuisi melko typerältä laittaa samansisältöistä viestiä monta kuukautta, mutta ehkä hänen kanssaan vaan sitkeys palkitaan :D

Poissa Muikkunen

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Missr02
« Vastaus #10 : Heinäkuu 21, 2023, 10:55:37 »
Ainakin itsellä KIK-apissä naamakuva profiilissa. Vastaa ja tapaamisetkin onnistuu. Voisko johtua siitä kaikki saa,mut komeat eka?

Oikeasti takuulla neiti hukkuu viesteihin.

Poissa Turku899

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Missr02
« Vastaus #11 : Heinäkuu 21, 2023, 19:28:35 »
Ei ole feikki, itse käynyt useasti. Tosi ystävällinen ja kaunis tyttö kaikinpuolin. Viesteihin vastaaminen kyllä tökkii ja pahasti mutta uskoisin että hänel tulee niitä paljon. Itse laitoin monta kuukautta viestejä ennen kuin sain vastauksen :-\
Saako kysyä mikä oli taikatemppu jolla lopulta vastaus tuli, vai onko tuossa ihan vaan ajoituksesta ja tuurista kyse? Vaikuttaa todella houkuttelevalta tapaukselta mutta enpä ole vastausta itsekään saanut. Tuntuisi melko typerältä laittaa samansisältöistä viestiä monta kuukautta, mutta ehkä hänen kanssaan vaan sitkeys palkitaan :D
En mä siis ihan joka päivä laittanut viestiä, joku raja kumminkin :D Mutta viikon kahden välein laitoin viestiä käviskö joku tietty päivä ja aika. Lopulta sitten vastas :P Kai se on vaan tuurista ja ajoituksesta kiinni. Nyt kun jo useamman kerran tavannut ei ole ollut mitään ongelmia viesteihin vastaamisessa.

Poissa Kolahtinen

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Missr02
« Vastaus #12 : Elokuu 17, 2023, 18:18:32 »
Kiva, ujo ja nätti flikka. Puolen tunnin akti venyi 2 h ja sinä aikana pantiin paljaalla, kun ekalla kierroksella hajosi kortsu. Ei hätää, sillä tytöllä oli ehkäisy kunnossa.

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 491
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Missr02
« Vastaus #13 : Elokuu 17, 2023, 20:29:36 »
Kiva, ujo ja nätti flikka. Puolen tunnin akti venyi 2 h ja sinä aikana pantiin paljaalla, kun ekalla kierroksella hajosi kortsu. Ei hätää, sillä tytöllä oli ehkäisy kunnossa.

Sykkii! Mutta nyt ei mitään järjenjättiläisiä ole teistä kumpainenkaan: tautien tarttumisen todennäköisyys kasvaa altistumisen keston sekä esiliukasteen ja sperman määrän funktiona ja ajatus, että kerran rikkoutuneen kumin hetkellä silmänräpäyksessä "kaikki on jo menetetty" on mieletön.

_
dijon on sinappi

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 4007
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Missr02
« Vastaus #14 : Elokuu 17, 2023, 20:37:36 »
Kiva, ujo ja nätti flikka. Puolen tunnin akti venyi 2 h ja sinä aikana pantiin paljaalla, kun ekalla kierroksella hajosi kortsu. Ei hätää, sillä tytöllä oli ehkäisy kunnossa.

Olisi kannattanut olla hiljaa tuosta paljaalla panemisesta ja ajan venyttämisestä.

Toisetkin turskat penää likalta samaa, ja likka jättää alan.

Ja saat itsekin etsiä uuden ptn.
Saitin Bud Spencer

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 949
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Missr02
« Vastaus #15 : Elokuu 17, 2023, 22:56:48 »
Ei hätää, sillä tytöllä oli ehkäisy kunnossa.

Ensinnäkin, et kai luule että mikään ehkäisy on 100% varma? Toiseksi, ne taudit, onko ne oikeasti ihmisille vaan myytti vai mikä siinä on?🤔
Opiskelijarouva

Turku

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1014
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Missr02
« Vastaus #16 : Elokuu 17, 2023, 23:46:45 »
Taas hieman haiskahtaa kun tulee pari uutta profiilia joilla on se 1 kommentti ja ne on tähän ketjuun :D Jotka kehuu tyttöä tai kiistää sen mitä on sanottu että ei vastaile oikee, "joo vastaa aina, ootte varmaa vaa rumii" ja sit toinen tulee kertomaan että saa muuten paljaalla ja aika saattaa venähtää tunnilla no biggie... :D

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Missr02
« Vastaus #17 : Elokuu 18, 2023, 03:17:21 »
Kiva, ujo ja nätti flikka. Puolen tunnin akti venyi 2 h ja sinä aikana pantiin paljaalla, kun ekalla kierroksella hajosi kortsu. Ei hätää, sillä tytöllä oli ehkäisy kunnossa.

Tarkoittaako tämä sitä, maksoit puolesta tunnista mutta käytit pt:tä häikäilemättömästi hyväksi ja panit kaksi tuntia.
Hän ei ujouttaan pystynyt sanomaan, että aika täynnä. Maksa lisää tai lähde.

Ihanat naiset.

Poissa Opiskelijarakastelija

  • Jr. Member
  • Viestejä: 65
  • * Kelpo kaveri
Vs: Missr02
« Vastaus #18 : Elokuu 18, 2023, 08:30:50 »
Kiva, ujo ja nätti flikka. Puolen tunnin akti venyi 2 h ja sinä aikana pantiin paljaalla, kun ekalla kierroksella hajosi kortsu. Ei hätää, sillä tytöllä oli ehkäisy kunnossa.

Elkää nyt oikeasti ottako tällaisia yhden postauksen kommentoijia tosissaan. Joko se on trolli tai jonkun ryhävalaan feikkiprofiili joka on kateellinen kauniille nuorelle tytölle jolle asiakkaita riittää.
Kauniit naiset PKS, Turku, Tre
Saa laittaa viestiä

Poissa Missr02

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Missr02
« Vastaus #19 : Elokuu 18, 2023, 17:16:46 »
Kiva, ujo ja nätti flikka. Puolen tunnin akti venyi 2 h ja sinä aikana pantiin paljaalla, kun ekalla kierroksella hajosi kortsu. Ei hätää, sillä tytöllä oli ehkäisy kunnossa.

Hei!
Missr02 tässä, oli nyt pakko tehä ihan tän takia profiili tänne. Mulla ei nyt kyllä itselle muistu mieleen tämmönen tilanne. Ja jos kortsu olisi mennyt rikki niin en ikimaailmassa olisi jatkanut ilman. Mun luona on pakko käyttää kortsua niin yhdynnässä kuin suuseksissä, tästä en neuvottele.
Ja muutenkin en kyllä antais 30min ajan venyä kahteen tuntiin ilman lisämaksua! :D

Täällä myös moni valittanut etten vastaa viesteihin. Mulle tulee tosi paljon viestejä päivittäin ja teen näitä hommia ihan tosi satunnaisesti. Ehkä muutaman päivän kuukaudessa ja sillonkaan en halua ottaa miljoonaa asiakasta päivässä. En kertakaikkiaan pysty vastaamaan kaikille, enkä tapaamaan kaikkia.