Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Usva Helsinki  (Luettu 6149 kertaa)

Poissa asiamies

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Usva Helsinki
« : Heinäkuu 17, 2023, 12:03:46 »
Osui silmään RE:n puolella Usvan ilmoitus. Täältä ei löytynyt rapsaa, mutta olisiko kokemuksia?

Poissa omnom

  • Full Member
  • Viestejä: 151
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Usva Helsinki
« Vastaus #1 : Heinäkuu 17, 2023, 21:31:55 »
Osui silmään RE:n puolella Usvan ilmoitus. Täältä ei löytynyt rapsaa, mutta olisiko kokemuksia?
Asiamies laittaa vaan "usvaa putkeen" ja käy koeajamassa daamin
-sloppy dicks racing team-

Poissa asiamies

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Usva Helsinki
« Vastaus #2 : Syyskuu 10, 2023, 19:50:54 »
Tällä viikolla pääsin lopulta käymään. Kauniskasvoinen MILF jolta sain mitä menin hakemaan. Miellyttävä kokemus kaiken kaikkiaan.

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 317
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Usva Helsinki
« Vastaus #3 : Maaliskuu 13, 2024, 16:08:12 »
Oli ihanan rentouttava hetki Usvan kanssa, varsin miellyttävä ja puhelias tapaus, meni itsellä listalle kohtaan:
  • uusitaan.


Poissa Usva

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Usva Helsinki
« Vastaus #4 : Maaliskuu 26, 2024, 14:58:55 »
Ihana kuulla kokemuksen olleen mieluinen!  :inlove: Vaikka tapaamisesta on jo tovi niin muistan siut ja sen että kivaa oli miulla myös  8)

Oon aina toisinaan tsekannut, onko saitille ilmestynyt miusta rapsoja, ja vähän ihmetellyt niiden puutetta, kun sille maksulliselle sivustolle on usea asiakas kertonut hyvistä kokemuksistaan. Kirjoitellaanko tänne niitä yleensäkin vähemmän vai operoikohan oma asiakaskuntani vain muilla alustoilla?

Poissa Aragorn

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Usva Helsinki
« Vastaus #5 : Maaliskuu 26, 2024, 19:23:26 »
Ihana kuulla kokemuksen olleen mieluinen!  :inlove: Vaikka tapaamisesta on jo tovi niin muistan siut ja sen että kivaa oli miulla myös  8)

Oon aina toisinaan tsekannut, onko saitille ilmestynyt miusta rapsoja, ja vähän ihmetellyt niiden puutetta, kun sille maksulliselle sivustolle on usea asiakas kertonut hyvistä kokemuksistaan. Kirjoitellaanko tänne niitä yleensäkin vähemmän vai operoikohan oma asiakaskuntani vain muilla alustoilla?

Itse olen myös sun supertyytyväinen asiakas ja olen hieman vierastellut rapsan kirjoittamista pelkästään kunnioituksesta, koska on joitakin palvelijantarjoajia jotka eivät halua kirjoitettavan heistä mitään. Näin jälkiviisaana olisi pitänyt edellisellä kerralla vaikka kysyä suoraan  :D

Mutta sen verran voin sanoa tähän, että viime tapaaminen oli todella antoisa ja lämmin. Itse lähdin hakemaan juurikin hellää meininkiä ja sen todella sain ja enemmänkin! Iso suositus täältä ja taisin löytää itselleni vakkarin  :inlove:

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 317
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Usva Helsinki
« Vastaus #6 : Maaliskuu 30, 2024, 09:33:43 »
Oon aina toisinaan tsekannut, onko saitille ilmestynyt miusta rapsoja, ja vähän ihmetellyt niiden puutetta, kun sille maksulliselle sivustolle on usea asiakas kertonut hyvistä kokemuksistaan. Kirjoitellaanko tänne niitä yleensäkin vähemmän vai operoikohan oma asiakaskuntani vain muilla alustoilla?

Itse kirjoittelen rapsan jos aikaisempia rapsoja löytyy, muuten kysyn ensin luvan ennen rapsaa.

Ainakin itse en valitse rapsaamatonta pt:tä juuri koskaan, joten nää on ihan tärkeitä.