Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?  (Luettu 4672 kertaa)

Poissa Vieras1454

  • Full Member
  • Viestejä: 314
  • * Kelpo kaveri
Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« : Huhtikuu 09, 2023, 21:47:08 »
Itse olen laittanut käytännössä nolla toleranssin tähän rappukäytävän edessä seisoskeluun ja monet tapaamiset ovatkin palaneet.

Mitens kanssa turskat, kuinka kauan odottelet oven edessä..?

Poissa Jukkis1

  • Full Member
  • Viestejä: 327
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #1 : Huhtikuu 09, 2023, 21:59:20 »
Kerran odotin 12min ja lähdin jatkamaan matkaa. Hetken päästä tuli viesti, että olenko vielä paikalla.
Parin minuutin odotuksia on ollu muutama. Tässäkin täytyy nostaa hattua kotimaisille tytöille. He eivät ole odotuttaneet kertaakaan. Onpa joskus tullut etuajassa viestiä, että valmiina ollaan, saa tulla.
Suuteluaddikti

Poissa Goobers

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #2 : Huhtikuu 09, 2023, 22:01:41 »
En odota mutta nykyään onkin vakkari niin ei edes tarvi kun hän tulee minun kämpille.

Joskus nuorempana turskana eräs odotutti lähes 2 tuntia pihalla. Joo, tiedän. Olin hölmö mutta halusin silloin katsoa että mitä tuleman pitää. Tapaaminen kyllä toteutui mutta enää en kyllä odota 🤣

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1391
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #3 : Huhtikuu 09, 2023, 22:13:27 »
En varmasti odota. Itse olen aina täsmällinen ja muuten voin odottaa jonkin aikaa, mutta en ulko-ovella.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2060
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #4 : Huhtikuu 10, 2023, 06:25:39 »
En odota varattua aikaa pidempään lääkäriä, miksi siis vosuakaan riippumatta siitä onko kotimainen vai ulkomainen kissa. Jos ei raha kelpaa niin olkoon ilman.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Taika Jim

  • Full Member
  • Viestejä: 133
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #5 : Huhtikuu 10, 2023, 07:39:29 »
Tässä hommassa joutuu joskus odottamaan ulko ovella. Kaikissa taloissa ei ole toimivaa alaoven avausjärjestelmää. Tällöin joutuu usein odottamaan alaovella, että tyttö kävelee alas avaamaan oven. Henk. koht. ei haittaa tippaakaan jos naapuri kävelee vastaan kun mennään ylös huora kainalossa 😆 Minusta alaovella pitää olla valmis odottamaan. Ratkaiseva kohta on kommunikaation katkeaminen. Jos huora ei vastaa tekstareihin tai soittoihin, voidaan puhua ohareista ja jatkaa matkaa..

Poissa Vieras0407

  • Full Member
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #6 : Huhtikuu 10, 2023, 08:45:01 »
Oma toleranssi on 5 minuuttia, koska aina voi sattua inhimillisiä erehdyksiä. Kerran on mennyt sen yli, ja lähdin pois. Ei eroa ulkkarit vs. kotimaiset omalla kohdalla.

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #7 : Huhtikuu 10, 2023, 09:27:20 »
Tässä hommassa joutuu joskus odottamaan ulko ovella. Kaikissa taloissa ei ole toimivaa alaoven avausjärjestelmää. Tällöin joutuu usein odottamaan alaovella, että tyttö kävelee alas avaamaan oven. Henk. koht. ei haittaa tippaakaan jos naapuri kävelee vastaan kun mennään ylös huora kainalossa 😆 Minusta alaovella pitää olla valmis odottamaan. Ratkaiseva kohta on kommunikaation katkeaminen. Jos huora ei vastaa tekstareihin tai soittoihin, voidaan puhua ohareista ja jatkaa matkaa..

Tämäpä juuri. Meilläkin on alaovi lukossa joten tulen sieltä hakemaan. Oma varoaika on niin että olen valmiudessa kymmenen minuuttia ennen tapaamista, ja kipitän sitten vastaan kun asiakas laittaa viestiä että on tulossa parkkikselta. Näin yritän minimoida sen että kenenkään tarvitsisi passissa odotella alaovella. Ihanan täsmällisesti ovatkin tulleet paikalle  :inlove:

Ja sori, minulta ei kysytty, mutta vastasin nyt kuitenkin koska ALAOVET.
Your part-time lover 💕

Poissa Sutki67

  • Jr. Member
  • Viestejä: 89
  • * Kelpo kaveri
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #8 : Huhtikuu 10, 2023, 10:38:52 »
Rapun ovella kyyhöttäminen vituttaa. Ja ihan vaan siksi, että on muutenkin fiilis: "mä en ole täällä".
Erityisesti jos on vilkas paikka ja porukkaa menee edestakas.

Muutaman kerran etukäteen sovitusta on jätetty rapun eteen bostaamaan ilmoituksella: "odota vielä 15min". Silloin tää setä lähtee. Ei jaksa tuollaista millään.
En usko ellen näe.

Poissa Seksi-Seppo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 64
  • * Kelpo kaveri
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #9 : Huhtikuu 10, 2023, 10:54:47 »
Yleensä ne joita on joutunut odottelemaan, ovat olleet pettymyksiä, ei aina, mutta yleensä

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #10 : Huhtikuu 10, 2023, 11:48:35 »
Edellisessä kämpässä oli sellainen alaovi jonka joutui itse käydä avaamassa. Silloin joutui asiakas joskus ehkä minuutin tai kaksi odottamaan jos laittoi vasta ala-ovelta viestiä. Nykyään tilanne on tietty eri. 😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 783
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #11 : Huhtikuu 10, 2023, 11:58:56 »
Ulko-ovella en odota muutamaa minuuttia pidempään, mieluummin jossain hieman etäämmällä. Tai teen vaikka ylimääräisen lenkin odotellessa. Mutta sinänsä voin kyllä jonkin aikaa odottaa ja hieman toleranssia pitää olla, koska ainahan voi tulla jotain pientä viivästystä. Saattaahan itsellekin tulla lähdössä tai matkalla jokin hidaste niin, että olenkin vähän myöhässä. Mutta oletan kyllä, että jos viivästys on pidempi kuin muutama minuutti, PT ilmoittaisi siitä minulle oma-aloitteisesti viestillä (laitan itsekin viestin etukäteen, vaikka osin vain viisikin minuuttia myöhässä) ja lähtökohtaisesti ainakin hieman ennen sovittua aikaa. Mutta asiakkaan ei pitäisi joutua soittelemaan perään, kun kello on jo yli (ei teitysti palveluntarjoajankaan, jos asiakas on myöhässä)

Jos saan viestin ja arvion viivästyksen kestosta ennakkoon, kärsivällisyyttä ja ymmärrystä riittää aika paljonkin. Pyrin yleensä sopimaan tapaamiset niin, että minulla ei ole niiden jälkeen mitään tiukasti aikataulutettua siksi, että pelivaraa olisi. Kokemusta on siitäkin, että korkea toleranssi, kärsivällisyys ja mukautuminen tilanteeseen on palkittu joskus aika hyvinkin.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 786
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #12 : Huhtikuu 10, 2023, 13:21:50 »
Tottakai sen perinteisen vartin voi joustaa. Mutta sitte kyllä loppuu mielenkiinto. Nykyään hyvä,kun maps,tai navit antaa minuutilleen tarkan saapumisajan. Sen kanssa pystyy pelaan aikataulut,tottakai huomioiden liikenneolosuhteet.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #13 : Huhtikuu 10, 2023, 14:04:09 »
Ulko-ovi on joskus ollut kapakan vieressä, ja siinä oli jokseenkin kiusallista odotella epäselvän pituinen aika kun tyyppejä kävi tupakalla ihmettelemässä maailman menoa. Pari kertaa ovella on näkynyt myös ilmiselvä naama punaisena kännykkää pälyilevä turska.

En nykyään odottele ulko-ovella.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1009
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #14 : Huhtikuu 10, 2023, 23:16:09 »
On sitä joskus tullut odoteltua jonkun aikaa, mutta tykkään yleisesti kyllä käydä sellaisiin aikoihin hupakoimassa, että sillon harvemmin on ylimäärästä porukkaa pyörimässä kaduilla tai pihoilla, jotain yksittäistä koiranulkoiluttajaa lukuunottamatta. Mutta tollasissa tilanteissa myös voi tulla kiusallisia tilanteita.

Kerran oli sellai, että en joutunu varsinaisesti tyttöä venaa pihalla ku pari minsaa mut siinähän sitten just sopivasti tuli joku jolla taloon avaimet nii sisälle ja se oli kuitenkin vähän eksyksissä olleen näköinen ja en kuitenkaan mennyt samalla ovenavauksella rappuun vaan jäin siihe ulos odottamaan.

Ja sit se tyyppi jäi siihen rapun ns aulaan ihmettelee jotain (ei mua) ja sitten hupsu tulee hissillä hakemaan niin se meni tietty ekana kysyy jotain siltä toiselta äijjältä... Ja yritin viittoilla ulkoota että hei hei täällä ollaan... :D No ei kai siinä kerkis jotain kysymään siltä randomilta, ennenku huomas mut ei siinä nyt niin suurta ongelmaa.

Yhen toisen kerran oli sillai että taisi joku asukas olla vainulla, että talossa ramppaa random ukkoja paljon, kun seisoskelin jokusen hetken ulkona ja tuli just jostain koiran ulkoiluttamasta tms ja kysy multa että ketä oon menossa tapaa :D

pidin hieman outona kysymyksenä ja sanoin vaan että venaan kaverii. Sit se meni sisään ja jäi vissiin sinne rappuun odottaa mitä tapahtuu ja kun tyttö tuli hakee mua alhaalta nii se äijjä oli siel rapussa jossain yhtä kerrosta ylempänä tms. ja varas hissiä niin ettei päästy hissillä ylös... Mentiin ehkä yks kerros ylöspäin ja sit hupsul meni pasmat ihan sekasin ja sano vaan et sory not today.

Useimmiten, kun tulee noita et joutuu pakkases venailee niin kylhä se alkaa vituttamaan vaikka ois vaan pari minuuttia, mutta yleensä se on vaan ulkkarin kommunikoinnin huonoutta.

Yleisimmin ei ongelmia kyllä ja sisään pääsee heti.

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #15 : Huhtikuu 11, 2023, 00:39:20 »
En odota paria minuuttia enempää. Sen olen näissä hommissa oppinut.
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Paikalla Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2626
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #16 : Huhtikuu 11, 2023, 00:44:07 »
Huorrah... Vastaa! Näin eräs kaverini voisi sanoa mutta ei Thor!
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1009
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #17 : Huhtikuu 11, 2023, 02:03:37 »
No jos on käyttänyt aikaa sopimiseen, töräyttäny mestoille esim puol tuntia ja auto parkkiin ja kaavit ittes ovelle, niin ei kyllä herkeäis lähteä matkoihin jos parii minuuttii ei hupsu vastaa viestiin alaovelta.

Poissa punaniska

  • Full Member
  • Viestejä: 134
  • * Kelpo kaveri
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #18 : Huhtikuu 11, 2023, 15:07:46 »
Muutama minuutti. Eri asia sitten, jos etukäteen ilmoitellaan viivästyksestä. Sitten voin kyllä kävellä pienen lenkin, käydä kahvilla tai istuskella puistossa hetken.

Poissa Sutki67

  • Jr. Member
  • Viestejä: 89
  • * Kelpo kaveri
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #19 : Huhtikuu 11, 2023, 16:14:14 »
Akateeminen vartti, tai mikä tahansa muutos on hyväksyttävää, jos siitä saa tiedon ajoissa etukäteen. Olettaen tietenkin ajan varatuksi ajoissa.



 
En usko ellen näe.