Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Black Friday 29.11.19  (Luettu 6750 kertaa)

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Black Friday 29.11.19
« : Marraskuu 12, 2019, 15:33:36 »
Kuinka moni tytöistä aikoo tänä vuonna lähteä Black Friday:n mukaan? Onko se vaan päivän tempaus vai venytättekö pidemmäksi?  :-*

Entä turskat, kuinka moni on hyödyntänyt päivää aikaisemmin ja kuinka moni aikoo hyödyntää tulevan päivän?  8)

Itselläni tämä taitaa olla 4. vuosi ja meinaan taas tänäkin vuonna keksiä jotain kivaa kys.. pvlle, ja mahdollisesti venytän vielä ko. tapahtuman useammalle päivälle  ;)
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1625
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Black Friday 29.11.19
« Vastaus #1 : Marraskuu 12, 2019, 15:58:53 »
Ehdotus: Ikä on alennusprosenttisi  ::) .  (hippasen on oma lehmä ojassa)
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Black Friday 29.11.19
« Vastaus #2 : Marraskuu 12, 2019, 16:06:10 »

Kyllähän tuo päivä on mielessä. Tai siis päivän tapahtumat.  ;) ...Ehkä kehitän jotain extraa, koska kaikki pieni extra on vaan niin kiwaa.  :)
Amator

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Black Friday 29.11.19
« Vastaus #3 : Marraskuu 12, 2019, 16:33:43 »
Todennäköisesti menee ohi tänäkin vuonna, ellen sitten tule ostaneeksi uutta telkkaria tai jotain.  8)

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Black Friday 29.11.19
« Vastaus #4 : Marraskuu 12, 2019, 20:38:32 »
Ei pysty, kun on silloin just taas PMS pahimmillaan. Tai ehkä mä tarjoankin jotain "wife from hell experience"-sessioita. Satasella saat ehkä hieroa hetken aikaa mun jalkoja tai syöttää mulle suklaata kun mä makaan pieruverkkareissa sohvassa ja vittuilen sulle.
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Black Friday 29.11.19
« Vastaus #5 : Marraskuu 12, 2019, 22:04:19 »
Meneeköhän ohi tämä niin kuin on mennyt tähänkin asti prkl.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Black Friday 29.11.19
« Vastaus #6 : Marraskuu 12, 2019, 22:22:32 »
Mä en oo ollu yhtään kärryillä et tälläinenkin taas tulossa :D
Noh, mä olen tuolloin Turussa keikalla ja varauksia jo sinne tullutkin...eli ei (tälläkään kertaa).

Ja toisinpäin jos mietitään, niin koen yleisen kaiken maailman sälän shoppailun jotenkin niin vastenmieliseksi, ettei varsinkaan tälläiset shoppailun hullut päivät oikein iske.
Tosin, jos joululahjat vielä hankkimatta, niin en sano että tuo huono ajankohta olisi tehdä ostoksia :)
Mutta ei kannata tilata mistään missä postin kautta jakelu ::)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Made

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Black Friday 29.11.19
« Vastaus #7 : Marraskuu 12, 2019, 23:34:41 »
Ite ahdistun tollaisista black friday jutuista. En periaatteestakaan lähde silloin ostoksille. Lähden ostoksille, mieluumin silloin kun ei oo mitään alennusmyyntejä. Ihmiset saadaan tollaisilla ostamaan kaikkea turhaa ja maailma täyttyy jätteestä. Ei sinänsä seksihän on sitä ehtymätöntä luonnonvaraa ja ois aivan mahtava muiden lähtiessä shoppailemaan irtaantua siitä ja viedä ajatukset ihan muualle. Eli sen päivän voisin toki hyödyntää hupakoissa käymällä vaimon lähtiessä shoppailemaan, mutta en silloin haluaisi kuullakkaan sanaa "black Friday" :)

« Viimeksi muokattu: Marraskuu 12, 2019, 23:43:21 kirjoittanut Made »
Turskalaji. Vanhoissa kansantarinoissa jumala loi kaikki kauniit kalat järviimme, mutta made oli niin ruma, että sen täytyi olla pirun luoma.

Poissa rassexx

  • Full Member
  • Viestejä: 166
  • * Kelpo kaveri
Vs: Black Friday 29.11.19
« Vastaus #8 : Marraskuu 13, 2019, 05:58:36 »
Tämähän on hauska idea näissä hommissa, koska tässä on kyse palvelusta! :D Tuolla toisaalla elämässä en juurikaan perusta black fridayta minkään tavaran ostamisen suhteen. Ihmisillä on jo kaikkea, maailma tuhoutuu ylikulutuksen takia ja black fridayna ei välttämättä edes ole oikeita alennuksia.

Poissa Vieras0044

  • Full Member
  • Viestejä: 114
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Black Friday 29.11.19
« Vastaus #9 : Marraskuu 13, 2019, 09:01:35 »
Jouseampana vuonna peräkkäin on eräs hupakko tarjonnut Black Friday hintaa. Jos en ole just kyseisenä päivänä ehtinyt käymään,niin kyseisen hinnan olen saanut myös myöhemminkin.  :)

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Black Friday 29.11.19
« Vastaus #10 : Marraskuu 13, 2019, 11:57:59 »
^
Tuo juuri onkin syy, miksi en harrasta Black Fridayta tai muita alennuskampanjoita, osalle jää alennushinta päälle ja seuraavallakin kerralla yritetään tingata ale hintaan.
Black Friday-alemyynti kiinnostaa varmasti niitä asiakkaita, jotka tekee sihteerivalintansa hinnan perusteella. Itse tykkään noista rahamiehistä, jotka tekee valintansa siksi kun haluaa palvelua juuri minulta.
Jos seuraava päivä olisi vapaa, niin voisin ajatella pitää kaupan auki Black Fridayna pidempään kuin 21 asti, vaikka koko yön. Tai tunnin ajoista lähtien asiakas saisi olla vartin pidempään tai jotain.

Poissa Pilvi

  • Full Member
  • Galleria (11)
  • Viestejä: 126
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Black Friday 29.11.19
« Vastaus #11 : Marraskuu 13, 2019, 12:16:17 »
Kauppoihin ostoksille tuskin lähden tuolloin. Sen mitä tarvii saa hommattua muulloinkin.
Mutta muuten, (näin kerta vuoteen) olisi tarkoitus kys.viikolla tarjota BF spessuja ;) Todennäköisesti useamman päivän.
<3

Poissa Vieras0044

  • Full Member
  • Viestejä: 114
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Black Friday 29.11.19
« Vastaus #12 : Marraskuu 14, 2019, 13:07:30 »
^
Tuo juuri onkin syy, miksi en harrasta Black Fridayta tai muita alennuskampanjoita, osalle jää alennushinta päälle ja seuraavallakin kerralla yritetään tingata ale hintaan.

Nimaralle vaan tiedoksi, etä kyseinen nainen ihan omasta aloitteestaan sanoi, että saan sen saman BF-alennuksen myös jonain toisena kertana kun se minulle sopii. Ja siis alennus koski vaan[/biin. ] yhtä kertaa. Näin sovittiin. Tänä vuonna taidan päästä ihan oikeana päivänä käymään hupakoimassa.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 14, 2019, 13:09:10 kirjoittanut JokunenJ »

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Black Friday 29.11.19
« Vastaus #13 : Marraskuu 16, 2019, 01:16:18 »
Onhan se hauska ajatus jos saisi hupakolta jonkun Black Friday tarjouksen. Eikä nyt välttämättä tarvi olla mikään hinta ale, vaan voi liittyä jotenkin palveluun  8)

Pari kertaa oon ostanut jotain BF hinnoilla. Viimeksi tais olla televisio ja astianpesukone, mut ei se mikään must juttu ole.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Black Friday 29.11.19
« Vastaus #14 : Marraskuu 16, 2019, 10:29:50 »
No juu olisihan se mukava ajatus hupakolta saada BF tarjous. Ei tartte olla mikään ale juttu vaan sellainen spessu juttu tosin palveluun mitä näemmä jotkut suunnitteleekin.

Poissa Katariinas

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Black Friday 29.11.19
« Vastaus #15 : Marraskuu 19, 2019, 01:02:57 »
Oon muutamana vuonna laittanut alennukset tulille, mut tänä vuonna täytyy skippaa. Tuli muutama muuttuja matkalle, ja en oikeastaan ehdi kauppaamaan pillua perjantaina. Noooo, ens vuonna uus yritys
Ihan Horona paikalla

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15199
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Black Friday 29.11.19
« Vastaus #16 : Marraskuu 19, 2019, 07:56:48 »
Mitäs jos me turskat noin mustan perjantain nimissä maksetaan 25 - 50% lisähintaa palvelusta?
Eiköhän noi tytöt ole sen ansainneet.  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Katariinas

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Black Friday 29.11.19
« Vastaus #17 : Marraskuu 19, 2019, 08:20:46 »
Mitäs jos me turskat noin mustan perjantain nimissä maksetaan 25 - 50% lisähintaa palvelusta?
Eiköhän noi tytöt ole sen ansainneet.  ;D

Ehdottomasti tälle ääni!😂
Ihan Horona paikalla

Poissa Miuke

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 45
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Black Friday 29.11.19
« Vastaus #18 : Marraskuu 19, 2019, 09:37:33 »
Aiempina vuosina ei ole ollut blackfriday alennuksia mut joulu alet on olleet  ;D tänä vuonna jätän nuo alennuksien antamiset väliin. Siitä kun saa kuulla koko ajan jälkikäteen, kuinka pitäisi antaa alennusta jatkossakin.
Helsinki 9.-11.11. ❤️

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Black Friday 29.11.19
« Vastaus #19 : Marraskuu 19, 2019, 10:03:49 »
^ Minä kun odotin jo joulualea, perseilijät pilaa aina kaikkien ilon  :( Mutta sun seurasta maksaa kyllä täyden hinnan ihan mielellään, ei tule joulu ilman Miukea  :D
Se nuolijatyyppi 😋