Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hajatelmia...  (Luettu 1151 kertaa)

Poissa BlueEyedMan

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Hajatelmia...
« : Maaliskuu 25, 2023, 16:27:44 »
Viimeaikaisten positiivisten kokemuksien myötä olen pohtinut tätä harrastusta. Koen jossain määrin olevani hukassa lajissa, jonka sääntöjä ja tapoja on hankala hahmottaa. Homma tuntuu kulminoituvan ajatukseen kuinka ollaan ihmisiä toisille ihmisille. Kun pt toteaa että olet sen verran kiltti ja kohtelias ettei yliajasta tarvitse maksaa tai on mukava olla tässä sun kainalossa tai pidetään yhteyttä tai mitä teet illalla, jää jälkeenpäin miettimään onko tässä jotain mitä en ymmärrä? Onko pt vain niin ammattilainen että esittää gfe roolin loppuun asti vai ovatko sanat aitoja? Vai onko niin että pt näkee niin paljon muuta kuin hyvää ja kohteliasta käytöstä että minä olen sitten jotenkin poikkeus tai yksi poikkeuksista?

Isot pojat sanoo "ettei huoriin ihastuta tai rakastuta" ja tässä lajissa järkikin sanoo niin, mutta joskus käy mielessä että olispa kiva ottaa selvää ihmisestä enemmänkin...uteliaisuudesta ihmistä kohtaan tiedostaen kuitenkin että pt voi olla erimieltä ja todennäköistä on ettei kassa hommaa kestä.

Millaisia ajatuksia muilla herää? Omakohtaisia kokemuksia tai neuvoja asian suhteen? Voiko lajissa olla pelkän rahan ja nussimisen sijaan myös jonkinlaista kaveruutta tms?




Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2910
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hajatelmia...
« Vastaus #1 : Maaliskuu 25, 2023, 16:38:36 »
Taidan antaa palveluiden tarjoajien vastata tähän jos vaan haluavat.
Olen itse niin helppo ja ihastun kuin Loiri jokaiseen naiseen että haluan vain elää harhakuvitelmissani onnellisena.
Eikä se ihastuminen varmaan haittaa kunhan et aiheuta sillä hallaa toiselle.
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa Jukkis1

  • Full Member
  • Viestejä: 327
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hajatelmia...
« Vastaus #2 : Maaliskuu 25, 2023, 17:05:17 »
Samanlaisia mietteitä on itselläkin ollut kuin aloittajalla. Ihmisiähän tässä ollaan niin pt:t kuin turskatkin niin kyllä niihin kohtaamisiin mahtuu monenlaisia inhimillisiä tapahtumia.

Itselle on erityisesti jääny mieleen tammikuinen tapaaminen tsekkiläisen sihteerin kanssa. Hän oli lähdössä kotiinsa lomalle tapaamista seuraavana päivänä. Lemmenleikkien jälkeen kehuin kuinka ihana hän on ja seksikin oli aivan huippua. Tästä ilahtuneena hän alkoi kehua minua. 😳 Koti-ikävä vaivasi nähtävästi ja tunteet nousi tytöllä pintaan. Kertoili miten ilkeitä ja pahoja asiakkaita oli käynyt viimeaikoina. ”Joiduin” siinä sitten lohduttaamaan. Hän kaipasi hellää ja hyväksyvää kosketusta. Kivaahan se oli halata ja pussata kun tuntui siltä, että toiselle tuli siitä parempi olo.

Tavattiin sitten uudemman kerran kun hän tuli lomalta takaisin. Silloin palvelu oli hyvää, mutta ei niin intensiivistä kun jäi tuo lohdutusvaihe pois.
Suuteluaddikti

Poissa TuomasTJK

  • Full Member
  • Viestejä: 111
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hajatelmia...
« Vastaus #3 : Maaliskuu 26, 2023, 01:29:19 »
Itsellä perus lähtökohta on ollut ei odottaa muuta kuin hyvää asiakas suhdetta / tapaamista. Toisen rajojen kunnioittaminen on minulle lisäksi tärkeää. No totta hitossa olen ihastunut, mutta noi tunteet voi tuntea ja käsitellä, ja ne voi kääntää voimaksi ei miinukseksi. Ylipäänsä antautuminen hetkeen ilman estoja kannattaa kyllä aina.

Avoimena tyyppinä minusta kaveruus ja välittäminen ovat ok, mutta PT puolella raja menee tässä kokemusteni mukaan vaihtelevassa kohdassa. Ymmärrän hyvin että jokaisen pitää vetää raja niin että pystyy tekemään työnsä ja elämään oma siviili elämänsä niin kuin se sattuu olemaan. Lisäksi PT:n pitää aina varoa omaa turvallisuuttaan jos ei vielä täysin luota sinuun. Tässä siis turskana täytyy olla tunnustellen. Joillain raja on selvä, ei jaeta mitään yksityistä, kun taas jotkut ovat jopa hämmentävän auki kuten ehkä muutama esimerkki yllä. Tämä korostuu yleensä lähinna jos tapaa useamman kerran.

Esim. erikseen forkalla käsitelty pillowtalk on hieman hankala juttu. Minusta on kiva olla auki, en piilottele mitään jos PT on luotettava, ja minusta olisi kiva puhua kuin ihminen ihmiselle, mutta joskus joku saatta kokea vastaavan keskustelun jonain uteluna, joka ei ole tarkoitus. Aika hyvä oppi on, että aina voi vastata myös hieman  asian vierestä ja näin hellästi viestiä että ei halua avautua enempää aiheesta.

Vakkari suhteissa on kyllä yleensä jotain enemmän kuin ”vain yksi asiakas muiden joukossa”, mutta mihin asti on tapaus kohtaista.

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 382
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hajatelmia...
« Vastaus #4 : Maaliskuu 26, 2023, 02:20:12 »
Seksihän on parasta, kun kumppaniin muodostuu edes jonkinlainen tunneside, vaikka ohutkin. Itselleni pelkkä mekaaninen ”toisen vartaloon runkkaaminen” on jokseenkin vaikeaa enkä oikeasti siitä haluaisi maksaa, kaikkein vähiten, jos rahat valuvat muille kuin pt:lle itselleen.

Joskus kuitenkin osuu onnellisuuspommi kohdalle :) Menneen maailman ja erään lakkautetun nettisaitin aikoina onnistuin löytämään naisen, joka teki alan hommia paljolti myös intohimosta seksiin. Vietin hänen kanssaan uskomattoman yön, siis maksetun overnight-kokemuksen. Tuon puolen vuorokauden aikana harrastimme seksiä vaikka sun millä tavoilla ja väliajat nukuimme sylikkäin kuin parhaimmat rakastavaiset. Aamulla käytiin aamiaisella, jonka pt maksoi molempien puolesta. Väkisinkin tuossa myös sydämet liikahtivat ja muodostui luottamuksellinen kaveri-ystävyys-vakkari-mikälie-suhde.

Tuo pt on ainoa, jolle olen antanut siviilinumeroni (muiden kanssa aina prepaid käytössä) ja joskus vuosien saatossa olen iloisesti yllättynyt saadessani ”treffikutsun” pitkän tapaamistauon jälkeen :) Mulla on myös hänen siviilinumeronsa, mutta en todellakaan häiriköi, jos ei ole lupaa. Raha on aina vaihtanut omistajaa, joten maksuseksistä on ollut silti kyse. Nykyisin tuon pt:n elämäntilanne on kovasti muuttunut eikä taida markkinoille paluu olla hetkeen odotettavissa.

Eli kyllä kaikki on mahdollista tässäkin lajissa, mutta jos pääsee lähelle toista ja osin jopa hänen yksityiselämäänsä, sitä tulee kunnioittaa ja pitää asiat omana tietonaan. Vanha sananlasku ”kell’ onni on, se onnen kätkeköön”, pätee erityisesti tällä elämän alueella :)

Poissa TuomasTJK

  • Full Member
  • Viestejä: 111
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hajatelmia...
« Vastaus #5 : Maaliskuu 26, 2023, 02:44:47 »
Joskus kuitenkin osuu onnellisuuspommi kohdalle :) Menneen maailman ja erään lakkautetun nettisaitin aikoina onnistuin löytämään naisen, joka teki alan hommia paljolti myös intohimosta seksiin.

Tämä se on juurikin parasta mitä itsekin tässä harrastuksessa olen kokenut!

Ylipäänsä minusta parhaat PT:t on session aikarajoissa totaalisen läsnä ja tapaaminen on tuntemisen ja yhteyden osalta oikeasti aito molemmille. Uskon että tähän  pystyy vain aidosta rakkaudesta lajiin ja ihmisiin.

Se sitten miten avautuu yksityis elämästään riippuu, ei ole todellakaan pakollista, mutta minulle ihan tervetullutta koska itsekin puhun aika avoimesti.

« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 26, 2023, 02:48:23 kirjoittanut TuomasTJK »

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1192
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hajatelmia...
« Vastaus #6 : Maaliskuu 26, 2023, 08:52:30 »

Ylipäänsä minusta parhaat PT:t on session aikarajoissa totaalisen läsnä ja tapaaminen on tuntemisen ja yhteyden osalta oikeasti aito molemmille. Uskon että tähän  pystyy vain aidosta rakkaudesta lajiin ja ihmisiin.



Se on juurikin tätä. Rakkaudesta lajiin ja ihmisiin.

Ne hetket kun tapaaminen on lopuillaan, ollaan vielä sängyssä ja jutellaan.  Silloin se ihminen joka on oman seksuaalisen tarpeensa takana, nousee esille. Uskomattomia kertomuksia elämästä, historiasta.

Olen joskus miettinyt, että itseasiassa se ihminen joka astuu ovesta sisälle haluten jotain konkreettista. Ja pt valmis tarjoamaan sitä. Siinä tullaan hakemaan myös toista ihmistä, kohtaamista. Ei pelkkää panoa tai illuusiota jostain. Vaan ihmistä.

On jotenkin ihanaa kohdata ihminen myös mentaalisella tasolla. Kun ensin ollaan oltu mitä intiimimmin fyysisesti.

Tosin nämä hetket rajoittuvat vain sen työhuoneen sisäpuolelle.
Jos saman palvelunostajan tapaisi kaupungilla kahvilassa, silloin ei tunneta eikä moikata.

Ihmisen itsesuojeluvaisto ja yksityisyyden tarve on jokaisella erilainen. Se on kuitenkin olemassa. Ja jokainen pt tietää missä se oma raja kulkee. Kuinka paljon voi ja uskaltaa itse avautua.
Autenttisesti läsnä voi silti olla.

Meitä palveluntarjoajiamon niin monenlaisia. Ei voi puhua vakiintuneesta käytännöstä joka koskisi kaikkia.
Jokainen toimii omalla tavallaan.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hajatelmia...
« Vastaus #7 : Maaliskuu 26, 2023, 11:33:31 »
Voiko lajissa olla pelkän rahan ja nussimisen sijaan myös jonkinlaista kaveruutta tms?
Kyllä voi. Todisteena tästä kaksi hyvää ystävää Prahassa joilla on aina aikaa siellä vieraillessani.

Poissa Vieras0408

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hajatelmia...
« Vastaus #8 : Maaliskuu 26, 2023, 12:36:58 »
Itse onnellisessa avioliitossa olevana tuon ukkomiehen näkökulman tähän.

Olen löytänyt pari amatöörityttöä, joiden kanssa on kehittynyt vakkarisuhde. Muiden palveluita en juurikaan enää käytä. En tällä hetkellä ainakaan.

Viimeisin tapaaminen kesti 1,5 h ja seksin ohella juteltiin paljon. Aika voi vaihdella, sisältö ei.
Ihana luonne, ehkä kaunein nainen, mitä olen livenä koskaan nähnyt.
Niin kaunis, että olisin voinut vain katsella häntä kuunnellen ja jutellen. Kiirettä hommiin ei ollut. En vieläkään voi uskoa onneani, että moisen helmen olen löytänyt. Perfect woman.

Pienet ihastumiset ovat osa elämää ja piristävät arkea mukavasti.
Olen kuitenkin jo sen ikäinen, että tiedän, miten homma pelaa. Seksuaalista vetovoimaa ei pidä sekoittaa mihinkään muuhun. Ja maailma on kauniita naisia täynnä.

Toki välitän näistä naisista.
He ovat minulle enemmän kuin pelkkiä palveluntarjoajia.
Mutta minä olen valintani tehnyt jo aikapäiviä sitten. Se pitää hommat helppoina minun tapauksessani.

Meidän elämämme eivät kohtaa muuten kuin näissä tapaamisissa.
Se kannattaa pitää aina mielessä.

« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 26, 2023, 12:40:20 kirjoittanut Olvi »