Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä  (Luettu 1492 kertaa)

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« : Maaliskuu 17, 2023, 21:20:11 »
Ainahan joskus saa kateellinen olla kun vaan ei ala sen vuoksi muille ilkeilemään. Itse olen kateellinen kaikille naishutsuille. He saavat niin helposti asiakkaita ja paljon. Rakastan tätä sivuduuniani, mutta tällaisena puoliksi miehenä puoliksi naisena minulla on asiakkaita liian harvakseltaan. Enemmänkin pystyisin tapaamaan. Mutta onneksi ne joita olen tavannut ovat todella mukavia ja uskollisia asiakkaita. Ja kiitos vaimolle kannustuksesta. Hienoa että voin tehdä tätä  :inlove:

Ymmärrän tän niin hyvin!
Oon seurannut sivusta, kuinka eräs miesvartaloinen hyvä ystäväni on kovasti ja intohimoisesti yrittänyt päästä alalle. Vaan kun eivät naisoletetut taida hirveämmin seksipalveluja ostaa ja miehille hän ei itse tunne hyväksi palveluita myydä. Tiedän että hän olisi varmasti aivan tajuttoman hyvä alalla.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 21, 2023, 13:14:23 kirjoittanut Shark »
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5273
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #1 : Maaliskuu 18, 2023, 07:14:46 »
Ainahan joskus saa kateellinen olla kun vaan ei ala sen vuoksi muille ilkeilemään. Itse olen kateellinen kaikille naishutsuille. He saavat niin helposti asiakkaita ja paljon. Rakastan tätä sivuduuniani, mutta tällaisena puoliksi miehenä puoliksi naisena minulla on asiakkaita liian harvakseltaan. Enemmänkin pystyisin tapaamaan. Mutta onneksi ne joita olen tavannut ovat todella mukavia ja uskollisia asiakkaita. Ja kiitos vaimolle kannustuksesta. Hienoa että voin tehdä tätä  :inlove:

Ymmärrän tän niin hyvin!
Oon seurannut sivusta, kuinka eräs miesvartaloinen hyvä ystäväni on kovasti ja intohimoisesti yrittänyt päästä alalle. Vaan kun eivät naisoletetut taida hirveämmin seksipalveluja ostaa ja miehille hän ei itse tunne hyväksi palveluita myydä. Tiedän että hän olisi varmasti aivan tajuttoman hyvä alalla.
Mitä tuo tarkoittaa? Ihmiset joille hän haluaisi myydä seksipalveluita eivät halua maksaa ja ihmiset jotka ovat valmiita maksamaan seksipalveluista, eivät ole kelvollisia hänelle asiakkaiksi. Silti olisi tajuttoman hyvä alalla.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #2 : Maaliskuu 18, 2023, 14:41:25 »
Ainahan joskus saa kateellinen olla kun vaan ei ala sen vuoksi muille ilkeilemään. Itse olen kateellinen kaikille naishutsuille. He saavat niin helposti asiakkaita ja paljon. Rakastan tätä sivuduuniani, mutta tällaisena puoliksi miehenä puoliksi naisena minulla on asiakkaita liian harvakseltaan. Enemmänkin pystyisin tapaamaan. Mutta onneksi ne joita olen tavannut ovat todella mukavia ja uskollisia asiakkaita. Ja kiitos vaimolle kannustuksesta. Hienoa että voin tehdä tätä  :inlove:

Ymmärrän tän niin hyvin!
Oon seurannut sivusta, kuinka eräs miesvartaloinen hyvä ystäväni on kovasti ja intohimoisesti yrittänyt päästä alalle. Vaan kun eivät naisoletetut taida hirveämmin seksipalveluja ostaa ja miehille hän ei itse tunne hyväksi palveluita myydä. Tiedän että hän olisi varmasti aivan tajuttoman hyvä alalla.
Mitä tuo tarkoittaa? Ihmiset joille hän haluaisi myydä seksipalveluita eivät halua maksaa ja ihmiset jotka ovat valmiita maksamaan seksipalveluista, eivät ole kelvollisia hänelle asiakkaiksi. Silti olisi tajuttoman hyvä alalla.

Siis uskon, että hän olisi todella hyvä alalla, mikäli myös naisoletetut käyttäisivät enemmän palveluita. Eiväthän kaikki pt:t muutenkaan ota vastaan kaikkia mahdollisia asiakkaita, eivätkä tarjoa kaikkia mahdollisia palveluita. Esimerkkinä vaikka anaaliseksi.

Ei se tee henkilöstä hyvää palveluntarjoajaa, jos tämä lähtee tarjoamaan palveluita, joita ei itse haluaisi tarjota. Päinvastoin.

Halusin vaan ilmaista, että henkilö kokee todella vahvaa kutsumusta alalle, mutta hänen ei ole mahdollista käytännössä kutsumustaan toteuttaa fyysisen sukupuolensa tähden. Jos hän olisi syntynyt naisen vartaloon ja / tai kokisi seksuaalista vetovoimaa myös miesvartaloisia kohtaan, olisi asetelma täysin eri.

Mutta eihän sille mitään voi. Niillä korteilla täytyy pelata, jotka on annettu.

Mulla on myös yksi toinen miehen kehoon syntynyt ystävä, jolle seksityö tuntuisi kutsumukselta.

Mikäli joltain löytyy jotain vinkkejä siihen, mistä ja miten mies-puolisten seksityöntekijöiden olisi mahdollista löytää naispuolisia asiakkaita, kuulen mielelläni.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 18, 2023, 14:56:21 kirjoittanut Freyja »
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5273
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #3 : Maaliskuu 18, 2023, 21:10:16 »
Ainahan joskus saa kateellinen olla kun vaan ei ala sen vuoksi muille ilkeilemään. Itse olen kateellinen kaikille naishutsuille. He saavat niin helposti asiakkaita ja paljon. Rakastan tätä sivuduuniani, mutta tällaisena puoliksi miehenä puoliksi naisena minulla on asiakkaita liian harvakseltaan. Enemmänkin pystyisin tapaamaan. Mutta onneksi ne joita olen tavannut ovat todella mukavia ja uskollisia asiakkaita. Ja kiitos vaimolle kannustuksesta. Hienoa että voin tehdä tätä  :inlove:

Ymmärrän tän niin hyvin!
Oon seurannut sivusta, kuinka eräs miesvartaloinen hyvä ystäväni on kovasti ja intohimoisesti yrittänyt päästä alalle. Vaan kun eivät naisoletetut taida hirveämmin seksipalveluja ostaa ja miehille hän ei itse tunne hyväksi palveluita myydä. Tiedän että hän olisi varmasti aivan tajuttoman hyvä alalla.
Mitä tuo tarkoittaa? Ihmiset joille hän haluaisi myydä seksipalveluita eivät halua maksaa ja ihmiset jotka ovat valmiita maksamaan seksipalveluista, eivät ole kelvollisia hänelle asiakkaiksi. Silti olisi tajuttoman hyvä alalla.

Siis uskon, että hän olisi todella hyvä alalla, mikäli myös naisoletetut käyttäisivät enemmän palveluita. Eiväthän kaikki pt:t muutenkaan ota vastaan kaikkia mahdollisia asiakkaita, eivätkä tarjoa kaikkia mahdollisia palveluita. Esimerkkinä vaikka anaaliseksi.

Ei se tee henkilöstä hyvää palveluntarjoajaa, jos tämä lähtee tarjoamaan palveluita, joita ei itse haluaisi tarjota. Päinvastoin.

Halusin vaan ilmaista, että henkilö kokee todella vahvaa kutsumusta alalle, mutta hänen ei ole mahdollista käytännössä kutsumustaan toteuttaa fyysisen sukupuolensa tähden. Jos hän olisi syntynyt naisen vartaloon ja / tai kokisi seksuaalista vetovoimaa myös miesvartaloisia kohtaan, olisi asetelma täysin eri.

Mutta eihän sille mitään voi. Niillä korteilla täytyy pelata, jotka on annettu.

Mulla on myös yksi toinen miehen kehoon syntynyt ystävä, jolle seksityö tuntuisi kutsumukselta.

Mikäli joltain löytyy jotain vinkkejä siihen, mistä ja miten mies-puolisten seksityöntekijöiden olisi mahdollista löytää naispuolisia asiakkaita, kuulen mielelläni.
Minä tunnen voimakasta kutsumusta seksinmyyntiin isotissisille blondeille. Olisin hommassa tosi hyvä. Kuitenkaan isotissiset blondit ei halua maksaa minulle seksistä. Jos linjoilla on joku tuntomerkkeihin sopiva joka haluaa asiakkaakseni, saa ottaa yhteyttä.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #4 : Maaliskuu 18, 2023, 21:49:45 »
Ainahan joskus saa kateellinen olla kun vaan ei ala sen vuoksi muille ilkeilemään. Itse olen kateellinen kaikille naishutsuille. He saavat niin helposti asiakkaita ja paljon. Rakastan tätä sivuduuniani, mutta tällaisena puoliksi miehenä puoliksi naisena minulla on asiakkaita liian harvakseltaan. Enemmänkin pystyisin tapaamaan. Mutta onneksi ne joita olen tavannut ovat todella mukavia ja uskollisia asiakkaita. Ja kiitos vaimolle kannustuksesta. Hienoa että voin tehdä tätä  :inlove:

Ymmärrän tän niin hyvin!
Oon seurannut sivusta, kuinka eräs miesvartaloinen hyvä ystäväni on kovasti ja intohimoisesti yrittänyt päästä alalle. Vaan kun eivät naisoletetut taida hirveämmin seksipalveluja ostaa ja miehille hän ei itse tunne hyväksi palveluita myydä. Tiedän että hän olisi varmasti aivan tajuttoman hyvä alalla.
Mitä tuo tarkoittaa? Ihmiset joille hän haluaisi myydä seksipalveluita eivät halua maksaa ja ihmiset jotka ovat valmiita maksamaan seksipalveluista, eivät ole kelvollisia hänelle asiakkaiksi. Silti olisi tajuttoman hyvä alalla.

Siis uskon, että hän olisi todella hyvä alalla, mikäli myös naisoletetut käyttäisivät enemmän palveluita. Eiväthän kaikki pt:t muutenkaan ota vastaan kaikkia mahdollisia asiakkaita, eivätkä tarjoa kaikkia mahdollisia palveluita. Esimerkkinä vaikka anaaliseksi.

Ei se tee henkilöstä hyvää palveluntarjoajaa, jos tämä lähtee tarjoamaan palveluita, joita ei itse haluaisi tarjota. Päinvastoin.

Halusin vaan ilmaista, että henkilö kokee todella vahvaa kutsumusta alalle, mutta hänen ei ole mahdollista käytännössä kutsumustaan toteuttaa fyysisen sukupuolensa tähden. Jos hän olisi syntynyt naisen vartaloon ja / tai kokisi seksuaalista vetovoimaa myös miesvartaloisia kohtaan, olisi asetelma täysin eri.

Mutta eihän sille mitään voi. Niillä korteilla täytyy pelata, jotka on annettu.

Mulla on myös yksi toinen miehen kehoon syntynyt ystävä, jolle seksityö tuntuisi kutsumukselta.

Mikäli joltain löytyy jotain vinkkejä siihen, mistä ja miten mies-puolisten seksityöntekijöiden olisi mahdollista löytää naispuolisia asiakkaita, kuulen mielelläni.
Minä tunnen voimakasta kutsumusta seksinmyyntiin isotissisille blondeille. Olisin hommassa tosi hyvä. Kuitenkaan isotissiset blondit ei halua maksaa minulle seksistä. Jos linjoilla on joku tuntomerkkeihin sopiva joka haluaa asiakkaakseni, saa ottaa yhteyttä.

Noniin. Miten mä arvasin, että tää menee just tähän. 😅

Nämä kyseiset henkilöt saavat kyllä siviilissäkin seksiä ihan tarpeeksi, eikä motiivina ole omien halujen tyydyttäminen, vaan nimenomaan palveluiden tarjoaminen. Tää toinen oli huolissaan siitä, että mitä jos ei seisokaan tapaamisella, mikäli toinen osapuoli ei vastaa omia mieltymyksiä seksuaalisessa mielessä.

Mut ymmärrän hyvin että aiheesta voi saada myös hyvin väärän kuvan, jos ei tunne henkilökohtaisesti kyseisiä tyyppejä. :)

En tiedä, oliko sun viesti enemmän vittuilua vai pelkkä vitsi.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 18, 2023, 21:52:01 kirjoittanut Freyja »
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5273
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #5 : Maaliskuu 19, 2023, 07:13:01 »
Noniin. Miten mä arvasin, että tää menee just tähän. 😅

Nämä kyseiset henkilöt saavat kyllä siviilissäkin seksiä ihan tarpeeksi, eikä motiivina ole omien halujen tyydyttäminen, vaan nimenomaan palveluiden tarjoaminen. Tää toinen oli huolissaan siitä, että mitä jos ei seisokaan tapaamisella, mikäli toinen osapuoli ei vastaa omia mieltymyksiä seksuaalisessa mielessä.

Mut ymmärrän hyvin että aiheesta voi saada myös hyvin väärän kuvan, jos ei tunne henkilökohtaisesti kyseisiä tyyppejä. :)

En tiedä, oliko sun viesti enemmän vittuilua vai pelkkä vitsi.
Olematta vittuilua tai vitsi, viestini on itseasiassa kysymys siitä, voiko suunnilleen noin kaikki ihmisryhmät poislukien lihaasyövä heteromies tuottaa toiselle ihmiselle seksuaalista tyydytystä niin että saisi siitä maksun.
Vai onko minun kaltaiselleni ihmiselle varattu pelkkä maksajan rooli ja mikäli teen kysymyksen siitä että voisiko asia olla myös toisin, saan vastauksen "vitsailetko tai vittuiletko tälläkertaa?"

Olen äärimmäisen kiitollinen mikäli saan viestiini asiallisen vastauksen. Lähtökohtaisesti oletan että me heteromiehet olemme vain maksajia. Nykyisin puhutaan paljon tasa-arvosta mutta se on eri asia ja ei liity maksuseksiin mitenkään.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #6 : Maaliskuu 19, 2023, 09:14:05 »

Olematta vittuilua tai vitsi, viestini on itseasiassa kysymys siitä, voiko suunnilleen noin kaikki ihmisryhmät poislukien lihaasyövä heteromies tuottaa toiselle ihmiselle seksuaalista tyydytystä niin että saisi siitä maksun.
Vai onko minun kaltaiselleni ihmiselle varattu pelkkä maksajan rooli ja mikäli teen kysymyksen siitä että voisiko asia olla myös toisin, saan vastauksen "vitsailetko tai vittuiletko tälläkertaa?"

Olen äärimmäisen kiitollinen mikäli saan viestiini asiallisen vastauksen. Lähtökohtaisesti oletan että me heteromiehet olemme vain maksajia. Nykyisin puhutaan paljon tasa-arvosta mutta se on eri asia ja ei liity maksuseksiin mitenkään.

Eikö kaikessa kaupankäynnissä ole kyse kysynnästä ja tarjonnasta.

Kyse ei ole siitä saako vaan uskaltaako myydä ja löytyykö ostajat juuri sille palvelulle mitä tarjoaa. Olkoon edustettuna mikä sukupuoliryhmä tahansa myyjänä.

Asetelmaa naiset myy/miehet ostaa, siitä puhutaan eniten. Siksi mielikuva saattaa olla se, ettei kukaan muu sukupuoliryhmä ole oikeutettu myymään seksuaalisuuteen liittyviä asioita.

Naisille myyminen tosin on tehty helpommaksi anatomian rakenteesta johtuen.
Eri asia onkin se mentaalipuoli. Se lienee yhtä suuri mietinnän aihe kaikille jotka harkitsevat lähtemistä Proksi.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5273
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #7 : Maaliskuu 19, 2023, 09:39:34 »

Olematta vittuilua tai vitsi, viestini on itseasiassa kysymys siitä, voiko suunnilleen noin kaikki ihmisryhmät poislukien lihaasyövä heteromies tuottaa toiselle ihmiselle seksuaalista tyydytystä niin että saisi siitä maksun.
Vai onko minun kaltaiselleni ihmiselle varattu pelkkä maksajan rooli ja mikäli teen kysymyksen siitä että voisiko asia olla myös toisin, saan vastauksen "vitsailetko tai vittuiletko tälläkertaa?"

Olen äärimmäisen kiitollinen mikäli saan viestiini asiallisen vastauksen. Lähtökohtaisesti oletan että me heteromiehet olemme vain maksajia. Nykyisin puhutaan paljon tasa-arvosta mutta se on eri asia ja ei liity maksuseksiin mitenkään.

Eikö kaikessa kaupankäynnissä ole kyse kysynnästä ja tarjonnasta.

Kyse ei ole siitä saako vaan uskaltaako myydä ja löytyykö ostajat juuri sille palvelulle mitä tarjoaa. Olkoon edustettuna mikä sukupuoliryhmä tahansa myyjänä.

Asetelmaa naiset myy/miehet ostaa, siitä puhutaan eniten. Siksi mielikuva saattaa olla se, ettei kukaan muu sukupuoliryhmä ole oikeutettu myymään seksuaalisuuteen liittyviä asioita.

Naisille myyminen tosin on tehty helpommaksi anatomian rakenteesta johtuen.
Eri asia onkin se mentaalipuoli. Se lienee yhtä suuri mietinnän aihe kaikille jotka harkitsevat lähtemistä Proksi.

Ahaa. Nimimerkki Freyja esittelee jotakin tuttujaan mahdollisina seksinmyyjinä ja kun vastaan viestiin ilmoittaen että voisin itsekin myydä tietylle kohderyhmälle, Freyja vastaa viestiini epäillen että joko vitsailen taikka vittuilen.

Nimimerkki Freyja ei ole ikinä tavannut minua eikä hänellä ole mitään tietoa siitä millainen olen. Mitä mieltä hänestä tulisi olla? Onko hän silti kateellinen minulle jostakin vai miksi moinen purkaus?

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #8 : Maaliskuu 19, 2023, 10:44:36 »

Olematta vittuilua tai vitsi, viestini on itseasiassa kysymys siitä, voiko suunnilleen noin kaikki ihmisryhmät poislukien lihaasyövä heteromies tuottaa toiselle ihmiselle seksuaalista tyydytystä niin että saisi siitä maksun.
Vai onko minun kaltaiselleni ihmiselle varattu pelkkä maksajan rooli ja mikäli teen kysymyksen siitä että voisiko asia olla myös toisin, saan vastauksen "vitsailetko tai vittuiletko tälläkertaa?"

Olen äärimmäisen kiitollinen mikäli saan viestiini asiallisen vastauksen. Lähtökohtaisesti oletan että me heteromiehet olemme vain maksajia. Nykyisin puhutaan paljon tasa-arvosta mutta se on eri asia ja ei liity maksuseksiin mitenkään.

Vai niin. Noh, pahoittelen että tulkitsin kysymykseksi sarkastiseksi. 😅
"Minä tunnen voimakasta kutsumusta seksinmyyntiin isotissisille blondeille. Olisin hommassa tosi hyvä. Kuitenkaan isotissiset blondit ei halua maksaa minulle seksistä. Jos linjoilla on joku tuntomerkkeihin sopiva joka haluaa asiakkaakseni, saa ottaa yhteyttä."

Kyllä löytyy alalta myös miespuolisia hetero-palveluntarjoajia. He tosin ovat marginaaliryhmä. Minusta olisi ihanaa, jos miehiäkin löytyisi alalta enemmän kuten myös että löytyisi enemmän maksavia naisasiakkaita. ❤️ En osaa vastata mikä tähän auttaisi. Varmaankin yksi merkittävä juttu olisi alaan kohdentuvan stigman vähentäminen tässäkin.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #9 : Maaliskuu 19, 2023, 10:51:51 »

Ahaa. Nimimerkki Freyja esittelee jotakin tuttujaan mahdollisina seksinmyyjinä ja kun vastaan viestiin ilmoittaen että voisin itsekin myydä tietylle kohderyhmälle, Freyja vastaa viestiini epäillen että joko vitsailen taikka vittuilen.

Nimimerkki Freyja ei ole ikinä tavannut minua eikä hänellä ole mitään tietoa siitä millainen olen. Mitä mieltä hänestä tulisi olla? Onko hän silti kateellinen minulle jostakin vai miksi moinen purkaus?

Siihen, millaisen kuvan itsestään antaa ja millaisen kuvan toiset sinusta (ja minusta, ja kaikista täällä) saavat vaikuttaa tällaisella foorumilla melkoisen paljon se, kuinka omat viestinsä muotoilee.

Totta, en tunne sinua. Enkä voi tietää, olisitko aivan loistava palveluntarjoaja vai et. Ehkä olisit erittäin taitava ja hyvä siinä.

En mielestäni "purkautunut" mitenkään, vaan omasta mielestäni vastasin aikalailla asiallisesti viestiin, joka oli hyvinkin helposti tulkittavissa vittuiluksi / sarkasmiksi / läpän heitoksi. Siinä ohessa pyrin avaamaan omaa aiempaa viestiäni ymmärrettävämpään suuntaan, sekä ilmaisin myös ymmärtäväni, että siitä saattoi saada aika hassun vaikutelman. :)
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #10 : Maaliskuu 19, 2023, 11:04:01 »
Asia nyt vaan on niin, että pitää olla aika muumion näköinen nainen, jos ei saa seksiä miehiltä ilmaisexi.
Siksipä heteromiehelle on haastavampaa löytää maksavia naisasiakkaita. Epäreilua, mutta totta.
Mutta ei se kuulemma ihan mahdotontakaan ole. Monen vuoden kalastelun jälkeen eräs mies palveluntarjoaja löysi ekan eronneen tai karanneen Tinderistä, joka sitten suositteli naisystävilleen ja nyt ilmeisesti jo vakio asiakaskunta.
Vaikka en ookkaan blondi, niin isot tissit on. Voisin minä ihanalle Joeylle seksistä maksaa, jos hän tekee kotikäyntejä ::)

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #11 : Maaliskuu 19, 2023, 11:06:09 »
Asia nyt vaan on niin, että pitää olla aika muumion näköinen nainen, jos ei saa seksiä miehiltä ilmaisexi.
Joissain maissa saavat myytyä burkaan pukeutuneinakin. ;D

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1790
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #12 : Maaliskuu 19, 2023, 11:15:21 »
Lainaus käyttäjältä: Nina - tänään kello 11:04:01
Asia nyt vaan on niin, että pitää olla aika muumion näköinen nainen, jos ei saa seksiä miehiltä ilmaisexi.

juu ei jää juuri kuin vammaiset tai todella valtavat amazonit. toki 1 poikkeua on ns uraputki

naiset saattaa ostaa palvelun mutta vaativat silloin kyllä mallipoika tasoa . kyse on silloin

vain helppoudesta ja jos sulla on nimeä et sä voi pokailla vantaa hotellilla ja äkkiä se

pojan hintakin siellä menee.
kysyvälle vastataan

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #13 : Maaliskuu 19, 2023, 11:29:18 »
Asia nyt vaan on niin, että pitää olla aika muumion näköinen nainen, jos ei saa seksiä miehiltä ilmaisexi.
Siksipä heteromiehelle on haastavampaa löytää maksavia naisasiakkaita. Epäreilua, mutta totta.

No näinhän se on.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #14 : Maaliskuu 19, 2023, 11:41:44 »
Jos ja kun mä haluan hyvää seksiä, ostan sen palvelun joltain.
Ilmainen seksi tarkoittaa sitä, että mä joudun miellyttämään miestä. Eikä takeita siitä, että itse saisin jotain.
Ostettu seksi on sitä, että palvelun tarjoaja tekee jotain minun nautinnon hyväksi ja millä tavalla haluan.

kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #15 : Maaliskuu 19, 2023, 11:44:47 »
Ja juu, kyllä tiedostan olevani hyvin etuoikeutetussa asemassa mitä tulee seksityöhön ja joihinkin muihin elämässä vallitseviin olosuhteisiin.

Olen syntynyt ihan nätiksi, terveeksi naiseksi länsimaiseen yhteiskuntaan.

Ikinä eivät mene kaikki kortit tasan kaikilla missään, toiset saavat enemmän kortteja, toiset eivät juurikaan. Eikä se tietenkään oikeudenmukaista ole. Vaikka täytyy todeta, ettei niillä kaikilla minullekaan jaetuilla korteilla ole aina ihan helppoa ollut pelailla. Näin lievästi ilmaistuna.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #16 : Maaliskuu 19, 2023, 11:46:40 »
Jos ja kun mä haluan hyvää seksiä, ostan sen palvelun joltain.
Ilmainen seksi tarkoittaa sitä, että mä joudun miellyttämään miestä. Eikä takeita siitä, että itse saisin jotain.
Ostettu seksi on sitä, että palvelun tarjoaja tekee jotain minun nautinnon hyväksi ja millä tavalla haluan.

Onneksi poikkeuksiakin löytyy. Mutta surullista kyllä, että sinulla on kokemus tuo. 😞

Toki sitten hyvä taasen, jos hyviä palveluntarjoajia löytyy naisillekin. ❤️
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #17 : Maaliskuu 19, 2023, 11:49:42 »
Jos ja kun mä haluan hyvää seksiä, ostan sen palvelun joltain.
Ilmainen seksi tarkoittaa sitä, että mä joudun miellyttämään miestä. Eikä takeita siitä, että itse saisin jotain.
Ostettu seksi on sitä, että palvelun tarjoaja tekee jotain minun nautinnon hyväksi ja millä tavalla haluan.

Aika jännä, minulla tuo sama toteutuu tosi monen minulle maksavan miehen kanssa. Siis että minä päätän mitä haluan ja mies toteuttaa parhaansa mukaan. Ni ei sitä oikein epäkohteliaasti viitsi maksusta kieltäytyäkään, kun unelmien mies sitä väkisin tyrkyttää.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5273
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #18 : Maaliskuu 19, 2023, 12:14:36 »
Ja juu, kyllä tiedostan olevani hyvin etuoikeutetussa asemassa mitä tulee seksityöhön ja joihinkin muihin elämässä vallitseviin olosuhteisiin.

Olen syntynyt ihan nätiksi, terveeksi naiseksi länsimaiseen yhteiskuntaan.

Ikinä eivät mene kaikki kortit tasan kaikilla missään, toiset saavat enemmän kortteja, toiset eivät juurikaan. Eikä se tietenkään oikeudenmukaista ole. Vaikka täytyy todeta, ettei niillä kaikilla minullekaan jaetuilla korteilla ole aina ihan helppoa ollut pelailla. Näin lievästi ilmaistuna.

Tätä viestiä tuskin kukaan kyseenalaistaa koska maailma menee noin. Lähinnä voidaan ajatella mitä termi "oikeudenmukaisuus" tarkoittaa. Nykyaikana puhutaan paljon sukupuolten välisestä tasa-arvosta ja vieläpä niin että ihminen joka ei tätä kannata, on pahis.

Minä itse en kannata sukupuolten välistä tasa-arvoa joskaan vain tuon sanominen ei selitä riittävästi miten termin koen ja vain sanomalla juuri mainitsemani, kohtaan syytöksiä. Minun kohdalla tasa-arvottomuus tarkoittaa vaikkapa sitä että jos käyn treffeillä naisen kanssa, minä maksan koska olen mies. Minä autan naista painavien taakkojen kanssa ja avaan hänelle ulko-oven koska olen mies, nainen ei tee näitä asioita vain siksi että hän on nainen. Minun mielestäni emme ole tasa-arvoisia sukupuoliemme takia enkä toivo että tämä ero poistuisi yhteiskunnasta.

Ilmeisesti tasa-arvon puolestapuhujat toivovat että kuvailemani erot poistuvat, mielestäni ne ovat myös hyvää käytöstapaa. Vai voiko olla niin että sukupuolten välistä tasa-arvoa kannatetaan valikoivasti: joissakin tilanteissa kyllä ja joissakin ei.

Olen nähnyt myös vaatiumuksia joiden mukaan jalkapallossa ja jääkiekossa miesten ja naisten tulisi saada samaa palkkaa. Syy suuriin palkkaeroihin on käytännössä se että miesten peleissä maksavien katsojien lukumäärä on moninkertainen verrattuna naisten peleihin. Tämän vaatiumksen kanssa linjassa olisi tilanne jossa valtiollisessa bordellissa olisi seksinmyyjinä sekä naisia että miehiä ja kaikilla olisi sama palkka vaikka naisilla olisi moninkertainen määrä asiakkaita miehiin verrattuna. Olisiko se oikeudenmukaista?

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2052
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #19 : Maaliskuu 19, 2023, 13:06:43 »
Jos ja kun mä haluan hyvää seksiä, ostan sen palvelun joltain.

No perkele, tätä olen toteuttanut neljällä  vuosikymmenellä. Vituttaa vaan kun maksaessakin joutuu luvattoman usein itse tekemään työn hyvän seksin eteen  :wanker:

Tasan ei mene nallekarkit.
I see what is right and approve, but I do what is wrong