Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Palveluntarjoajan verotus...  (Luettu 26310 kertaa)

Poissa Kielimies

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palveluntarjoajan verotus...
« Vastaus #100 : eilen kello 22:19:44 »
Eikös täällä ole ennenkin kyselty samasta asiasta?Minua ei kiinnosta tietää maksaako hupakot veroja vai ei.Taitaa olla aika moni samaa mieltä.Itse käyn päivittäin raksahommissa verokortilla ja silloin tällöin teen iltahommia pimeästi. :headbang:

Poissa Aapeli60

• Hero Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #101 : eilen kello 22:32:35 »
Näinhän se että jokainen toimii omalla tavallaan. Harmaa talous on kuitenkin aika iso ongelma Suomessa. Enkä nyt pillun myyntiä tarkoita pelkästään.

Poissa TKHX

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #102 : eilen kello 23:55:55 »
Eli jos on huono laki omasta mielestä, ei tarvitse noudattaa. Koskee varmaan kaikkia muitakin lakeja jotka eivät miellytä.

Tätä kutsutaan kansalaistottelemattomuudeksi. Jos riittävän moni kansalainen ei noudata jotain älytöntä lakia, niin joskus sitä typerää lakia saatetaan jopa korjata.

Suomessa kansalaistottelemattomuus on tosin melko tuntematon käsite. Täällähän porukka yleisesti ottaen tottelee kaikkea, mikä vaan riittävän topakasti sanotaan. Hyvänä esimerkkinä vaikkapa muutaman vuoden takainen koronapelleily, jossa päättäjät tekivät itse laittomuuksia, mutta 90% ihmisistä suostui silti kaikkeen mitään kyselemättä. Muualla maailmassa noustaan barrikadeille typeryyksiä vastaan huomattavasti helpommin. Vaatii toki jonkin verran rohkeutta yksilöltä.

Poissa Beachbandit

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #103 : tänään kello 00:00:22 »
Kyllä paheksunta ja kärayttämisinto tässä teemassa perustuu kateuteen.

Poissa Kesava

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #104 : tänään kello 00:04:15 »
Kyllä paheksunta ja kärayttämisinto tässä teemassa perustuu kateuteen.
Kateuteen mistä?
Perfektionisti.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #105 : tänään kello 08:06:18 »
Entä jos Pekka menee tekemään Maijalle putkiremonttia ja Maija hoitaa maksun nahkavisalla? Pitääkö molempien maksaa verot?
Tämä on omalla kohdallani usein näin. Kun teen jotakin pikku hommaa naaraalle niin sanon "haluan pullaa ja pillua. rahaa minulla jo on"

Saatan toki suostua siihen pelkkään pullaan jos on itse leiponut korvapuusteja.