Vastataan heti tuoreeltaan. Teme696 taitaa olla vihervasemmistolainen ... ja siten aika kaukana omasta arvomaailmastani. Ihan julkisilta profiileilta löytyneestä tiedosta kirjoitin. Kenenkään sivuprofiileita tai yksityiselämää en ole halunnut, enkä halua tietää sen enempää. Mutta se on todellisuutta, että eräät seksityöntekijät jakavat itsestään niin paljon tietoa netissä, että jopa meikäläinen pystyy hyvin vähällä googlettamisella löytämään hyvinkin yksityisiä tietoja. Se on mielestäni todella huolestuttava asia. Eli tuo ihan näkyvissä oleva y-tunnuskin avaa todella paljon tietoa. Samaten se että googlaa tiettyjä taitelijanimiä, niin löytyy kaikenlaista. Silloin kun joku lataa itsestään kuvia ja tietoja nettiin, niin kyllä ne ovat siellä yleistä riistaa ja kaikkien löydettävissä. Siksipä toivonkin, että seksityötä tekevät harkitsisivat ihan oikeasti mitä tietoa itsestään netissä jakavat.
Joitakin vuosia sitten tulin hyvin tutuksi erään aikuisviihdettäkin tehneen stripparin kanssa. Hän kertoi minulle aika avoimesti siviilityöstään, asumismuodostaan ym. Näiden tietojen perusteella olisi ollut hyvin helppo selvittää monia asioita. Se tuntui minusta todella kauhistuttavalta, kun ajattelin ettei hän vaan kertoisi näitä asioita kenellekään joka voisi käyttää näitä tietoja väärin. Koska ystävystyin hänen kanssaan ja hän kertoi urheiluharrastuksestaan, niin tuli joskus tsekattua netistä miten kisat olivat menneet. Tämä haku paljasti minulle paljon enemmän kuin olisin halunnut tietääkään. Hyvä puoli on tavallaan se, että alalta pois jäämisen jälkeen tiedän että hänellä menee elämässä hyvin.
Eli minusta on tärkeää se, että palveluntarjoajan anonymiteetti säilyy niin kuin asiakkaankin.
Joitakin vuosia sitten tulin hyvin tutuksi erään aikuisviihdettäkin tehneen stripparin kanssa. Hän kertoi minulle aika avoimesti siviilityöstään, asumismuodostaan ym. Näiden tietojen perusteella olisi ollut hyvin helppo selvittää monia asioita. Se tuntui minusta todella kauhistuttavalta, kun ajattelin ettei hän vaan kertoisi näitä asioita kenellekään joka voisi käyttää näitä tietoja väärin. Koska ystävystyin hänen kanssaan ja hän kertoi urheiluharrastuksestaan, niin tuli joskus tsekattua netistä miten kisat olivat menneet. Tämä haku paljasti minulle paljon enemmän kuin olisin halunnut tietääkään. Hyvä puoli on tavallaan se, että alalta pois jäämisen jälkeen tiedän että hänellä menee elämässä hyvin.
Eli minusta on tärkeää se, että palveluntarjoajan anonymiteetti säilyy niin kuin asiakkaankin.