Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?  (Luettu 13786 kertaa)

Poissa Paavola

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #80 : Heinäkuu 22, 2025, 20:17:09 »
Olen nähnyt.
Vakkarin kanssa on vaihdettu hymyileviä katseita kylällä.
Bussipysäkillä olen bongannut hyvän perseen ja naama piti tarkistaa etäältä. Olihan se tuttu pt.
Baarissa olen nähnyt yhden opiskelijahutsun. Ei moikattu.

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #81 : Heinäkuu 23, 2025, 00:12:15 »
Viimeisimmästä en nyt tiedä oliko se ihan siviilielämää, kun pt saapui samalla junalla keikkakaupunkiin. Mukana kulkeva tavaramäärä konkretisoitui hyvin, ja oli varsin vaikuttava.

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (18)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #82 : Heinäkuu 23, 2025, 00:20:57 »
Muistaakseni vain kerran ja silloin kävelin ohi reqgoinmatta mitenkään kuten kuuluukin.
💎 Sörnäinen 28.-29.7.💎

Poissa mattssonni

• Sr. Member
« Vastaus #83 : Heinäkuu 23, 2025, 11:20:02 »
Olen useammankin kerran. Pääosin kohtaamiset ovat menneet juuri niin kuin niiden lajin etiketin mukaan pitääkin. Jos kumpikin on ollut liikkeellä yksin, on lyhyesti tervehditty ja toivotettu toisillemme hyvää. Mutta ei sen enempää - koskaanhan ei voi tietää tilannetta ja toisella voi kuitenkin olla joku kaveri tms. lähettyvillä eli hyvä aina matalalla profiililla eikä jäädä kiinni. Jos taas jompikumpi ei ole ollut liikkeellä yksin tms., ei ole sanottu mitään eikä tehty mitään eleitäkään, vain pikaisella katseella ilmaistu huomaavamme ja muistavamme. Tämä viimeksi mainittu tapa on suotavampi silloinkin, kun kumpikin on liikkellä yksin.

Mutta sitten yhden kerran meni juuri niin kuin ei pitäisi. Viimeksi yli vuotta aiemmin muutamaan kertaan tapaamani pt tuli samaan junavaunuun, huomasi minut ja huusi tervehdyksen jo vaunun toisesta päästä ja ryntäsi käytävää pitkin halaamaan, kailottaen samalla, "miten menee, mikset ole käynyt pitkään aikaan..." 🤦‍♂️ Sai varmaan koko vaunun huomion ja kun hän oli vielä erittäin näyttävä ja tyylikkäästi laittautunut nuori nainen, niin vieressä matkustaneet kollegat eivät tietenkään voineet olla kyselemättä, kuka hän oli ja häntä siteeraten kyselemään minulta itsekin (samalla hieman virnistellen), miksi en ole käynyt pitkään aikaan... 🤦‍♂️ Ei näin  :-[ vaarallisen ammattitaidoton tapaus vaikkei hän mikään ihan aloittelija ollut. Juuri siitä minä olin hänelle aikoinaan maksanut, että tuollaista ei tapahdu.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 23, 2025, 11:28:09 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (16)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #84 : Heinäkuu 23, 2025, 11:33:26 »
Olen törmännyt useampaan kertaan. Ja aina olen niinkuin en huomaisi koko asiakasta. Toki varmasti on käynyt myös niin että on törmätty, mutta en ole edes oikeasti huomannut, koska elän paljon pää pilvissä ja omissa ajatuksissa. En myöskään toivo, että minua noteerataan millään lailla jos siviilissä sattuu törmäämään. 😊
Jotain tuhmia ajatuksia😘

Poissa Viveca

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #85 : Heinäkuu 23, 2025, 11:45:32 »
Asiakkaat näkee useammin minut, kuin minä heitä. Kuumottavin tapaus on ollut, kun asiakas tuli hotellissa vaimonsa kanssa pienen pieneen hissiin yhtäaikaa.
*pikkuPullea mature*

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #86 : Heinäkuu 23, 2025, 11:55:23 »
On joitain tapauksia, kun puhutaan vahingossa törmäämisestä arjessa, joista jotkut moikkasivat iloisesti, jotkut varovasti ja osa ilmeettömästi vaikka elekieli paljasti tuntemisen. Yksi tapaus kotimaassa oli kun olin juuri käynyt eräällä ulkkarilla ja menin lounaalle Teatteriin. Tämä ulkkari tuli samaan raflaan ja käveli ilmeisesti äijänsä  kanssa käsi kädessä kikatellen sisään ja ohi pöytäni. Pimu havaitsi minut jonkin matkan päästä, silmät laajenivat hetkeksi, mutta kokosi itsensä ja kävelivät ohitseni neutraalisti. Olin itse luonnollsesti täysin reagoimatta.

Paras kuitenkin oli, kun olimme frendien kanssa eräässä euroopan kaupungissa bordellissa pitämässä hauskaa ja tuhlaamassa rahaa. Seuraavana aamuna kiertelimme kaupungilla ja reittimme kulki puolen päivän jälkeen ko bordellin ohi. Pimuja oli paikan parvekkeella, nämä tunnistivat meidät ja alkoivat heilutella ja huudella nimiämme (miksi vitussa äijät olivat kertoneet oikean nimensä eikä kuten minä silloisen nikin). Moikkailin takaisin samalla ilolla mutta kaverit hieman nolompina, kadulla kulki siihen aikaan tavallisia siviilejä ja saimme ihan kiitettävästi huomiota  ;D

Poissa mattssonni

• Sr. Member
« Vastaus #87 : Heinäkuu 23, 2025, 12:23:14 »
^tuo oli jopa pahempi kuin oma kokemukseni^^^^  ;D minun tapauksessa ympärillä olevat eivät kuitenkaan voineet tietää että kyseessä on seksityöntekijä, mutta tuossa^ tapauksessa kaikki paikalliset varmaan tiesivät, minkä alan tytöistä oli kyse  ;D
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa soikkeli

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #88 : Heinäkuu 24, 2025, 21:17:57 »
Kerran kun vielä ajoin taksia tuli eräänä iltana kyyditettäväksi ulkomaan tissiblondi, jonka kanssa olin yhtynyt lihallisesti maksua vastaan muutama viikko aiemmin. Ammattimainen jäykkyys oli kyydin ajan, en tiedä tunnistiko minut, kun silloin vapaalla ollesssni en pitänyt taksiliiton hyväksymää pusakkaa ja sinisiä suoria housuja. Kai se tunnisti, mutta kuunteli korvanapeista musiikkia matkan ajan eikä vaihdettu sanaakaan. Vein osoitteeseen, kuitinhan se otti että sai perittyä pokalta kyytirahat. Seurailin ruudulta kuinka toinen auto haki parinkymmenen minuutin päästä kyydin samalta suunnalta takaisin kaupunkiin.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 24, 2025, 21:21:05 kirjoittanut soikkeli »

Poissa STT

• Hero Member
« Vastaus #89 : Heinäkuu 25, 2025, 09:53:48 »
Asiakkaat näkee useammin minut, kuin minä heitä. Kuumottavin tapaus on ollut, kun asiakas tuli hotellissa vaimonsa kanssa pienen pieneen hissiin yhtäaikaa.

Kysyitkö vinkkejä miten mies tykkää että häneltä otetaan poskeen ja miten hänet saadaan kovaksi ekan tulemisen jälkeen?

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #90 : Heinäkuu 25, 2025, 12:18:46 »
^Vaimo tässä varmaan olis niitä vinkkejä kaivannut, miten pitää mies tyytyväisenä.. 😬
*pikkuPullea mature*

Poissa AnniAuringonkukka

• Sr. Member
  • Galleria (13)
« Vastaus #91 : Heinäkuu 25, 2025, 12:19:44 »

Kysyitkö vinkkejä miten mies tykkää että häneltä otetaan poskeen ja miten hänet saadaan kovaksi ekan tulemisen jälkeen?

Taitais neuvonanto mennä toistepäin
Piipahtamassa Turussa ma 28.7. 🌞

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #92 : Heinäkuu 25, 2025, 12:34:05 »
Joissain piireissä jonkin asian kysyminen on vain tekosyy päästä kertomaan omat näkemykset asiasta.

Poissa STT

• Hero Member
« Vastaus #93 : Heinäkuu 25, 2025, 14:15:08 »
^Vaimo tässä varmaan olis niitä vinkkejä kaivannut, miten pitää mies tyytyväisenä.. 😬

Taitais neuvonanto mennä toistepäin

Ehkä, mutta olisi ollut hyvä keskustelunavaus tunnelmaa vapauttamaan.

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #94 : Heinäkuu 25, 2025, 15:01:55 »
^Mun aivoihin ei sillä hetkellä mahtunut muuta, kuin muisto ko. asiakkaan Top3 yltävistä nuolemistaidoista. Jos olisin vaimo, niin en tekis muuta kun makaisin 24/7 jalat levällään ja nauttisin käsittämättömän upeasta suuseksistä 🤩

Kohtaaminen tapahtui vuosia sitten Puijonsarvessa Viinijuhlien aikaan.. ihan vaan, että saisit tulla taas käymään, jos tunnistat itsesi 😬
*pikkuPullea mature*

Poissa STT

• Hero Member
« Vastaus #95 : Heinäkuu 25, 2025, 18:01:48 »
^Mun aivoihin ei sillä hetkellä mahtunut muuta, kuin muisto ko. asiakkaan Top3 yltävistä nuolemistaidoista. Jos olisin vaimo, niin en tekis muuta kun makaisin 24/7 jalat levällään ja nauttisin käsittämättömän upeasta suuseksistä 🤩

Kohtaaminen tapahtui vuosia sitten Puijonsarvessa Viinijuhlien aikaan.. ihan vaan, että saisit tulla taas käymään, jos tunnistat itsesi 😬

Siinä taas nähdään naisten itsekeskeisyys. Mies saa nuolla 24/7 ja ei saa itse mitään vastineeksi. ;D No ei saa suuttua huonoista heitoista.

Poissa Jussi1965

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #96 : Heinäkuu 25, 2025, 22:12:07 »
lajin etiketin mukaan, hyi helvetti mitä puuhaa