Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ensimmäisen maksullisen jännitys  (Luettu 3775 kertaa)

Poissa mas8

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Ensimmäisen maksullisen jännitys
« : Marraskuu 28, 2022, 14:07:23 »
Mua on pitkään kiehtonut ajatus maksullisen kokeilemisesta, ja niin sanottu kuiva kausi on kestänyt tässä aika pitkään. Jotenkin silti kynnys sopia tapaaminen tuntuu tosi korkealta ja meinaa jäädä vaan ajatuksen tasolle. Onko muut ollut vastaavassa tilanteessa ja mitä vinkkiä olisi antaa? Eniten mua kiinnostaisi tavata itseeni vanhempi milf suomalainen tai ei, tai vaihtoehtosesti thaikku/aasialainen eli tavallaan muuta kun mikä on itelle tutumpaa eli omanikäiset kotimaiset naiset.

Poissa Vieras1442

  • Hero Member
  • Viestejä: 685
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ensimmäisen maksullisen jännitys
« Vastaus #1 : Marraskuu 28, 2022, 14:50:57 »
Ehkä kannattaisi kokeilla ensimmäisellä kerralla palvelua joka alkaa hieronnalla ja päättyy seksiin. Helpottaisi varmasti tilannetta jännittämisen osalta.

Tämä toki on minun mielipide ja muut voivat kokea tilanteet toisin. Oma ensimmäinen kerta maksullisista jännitti jostain syystä aivan helvetisti.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1356
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ensimmäisen maksullisen jännitys
« Vastaus #2 : Marraskuu 28, 2022, 15:11:25 »
Mitä voi mennä vikaan siinä tapaamisella ja mitä siitä voi seurata? Mikä asia voisi olla huonommin käynnin jälkeen kuin ennen käyntiä? Olen aika monella maksullisella käynyt, eikä ole tullut sen paremmin fyysisiä kuin psyykkisiäkään vammoja.

Jännittäminen on ihan ookoo, kaikkia jännittää, eri tavalla ja eri määrillä. Itsellä hyväksi koettu tapa kohdata pelkojaan on astua niitä kohti. Tolkun rajoissa tietty.
Mikäli pelko osoittautuu liian suureksi etkä sitä pysty ylittämään, se on ihan ok, ei kannata pakottaa itseään liian epämiellyttäviin asioihin. Kaikille ei sovi epämukavuusalueelle meno. Omalla kohdalla ajattelen asiaa, että jos pelolle ei ole konkreettista syytä, voi ne ylittää. Mielen ärsyttäviä esteitä. Me ollaan kuitenkin eri tapauksia.

Poissa Vieras1542

  • Full Member
  • Viestejä: 240
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ensimmäisen maksullisen jännitys
« Vastaus #3 : Marraskuu 28, 2022, 15:32:22 »
Silloin kun v. 2018 tapasin ekan kerran pt:n niin jännitys etukäteen oli viikkoja ihan järkyttävä koska tapaaminen pystyttiin sopimaan vasta reilun kuukauden päähän. Siinä oli sitten aikaa jännittää. Kun sitten tapaamisen aika koitti ja näki ko. pt:n ja hän oli ok niin jännitys lieveni mutta kyllä siinä useampi kerta meni jonkin verran etukäteen jännittäessä vaikka kyseessä oli sama pt.

Olen aina tavannut vain vakkareita (pois lukien ne kerrat kun olen etsinyt uutta vakkaria) mutta kyllä se uuden pt:n tapaaminen ekaa kertaa on aina jännittänyt mutta ei lähellekään niin paljon kuin toi edellä kuvaamani ihan eka tapaaminen. Kun sitten ajan myötä vakkariin on tutustunut niin jännitys on kaikonnut kokonaan.

Mun neuvo aloittajalle on että kannattaa etsiä hyvä vakkari. Etsiminen on rasittavaa ja se tulee helposti kalliiksi mutta kun sitten hyvä vakkari löytyy niin lopputulokseen on hyvin tyytyväinen.

Tsemppiä!


Poissa Vieras1542

  • Full Member
  • Viestejä: 240
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ensimmäisen maksullisen jännitys
« Vastaus #4 : Marraskuu 28, 2022, 16:10:07 »
Tuli vielä mieleen yksi tärkeä asia.
Mun ekan tapaamisen pt tiesi etten ole aikaisemmin ostanut seksiä ja osasi huomioida tämän. Tuo asia voisi siis olla hyvä saattaa pt:n tietoon.


Poissa Vieras0407

  • Full Member
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ensimmäisen maksullisen jännitys
« Vastaus #5 : Marraskuu 28, 2022, 16:15:18 »
Mua on pitkään kiehtonut ajatus maksullisen kokeilemisesta, ja niin sanottu kuiva kausi on kestänyt tässä aika pitkään. Jotenkin silti kynnys sopia tapaaminen tuntuu tosi korkealta ja meinaa jäädä vaan ajatuksen tasolle. Onko muut ollut vastaavassa tilanteessa ja mitä vinkkiä olisi antaa? Eniten mua kiinnostaisi tavata itseeni vanhempi milf suomalainen tai ei, tai vaihtoehtosesti thaikku/aasialainen eli tavallaan muuta kun mikä on itelle tutumpaa eli omanikäiset kotimaiset naiset.

Jos haluat kertoa, missä haluaisit seuralaisen tavata, niin yhteisö saattaa ehkä osata antaa vinkkejä tapaukseen sopivista palveluntarjoajista. Toki foorumiakin selaamalla löytyy suosituksia.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ensimmäisen maksullisen jännitys
« Vastaus #6 : Marraskuu 28, 2022, 16:40:14 »
Thaikut kannattaa unohtaa, jos haluaa hyvän kokemuksen varmasti.
Niiden kanssa se on aina arpapeliä tai ainakin enemmän kuin muiden hupakoiden.

Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7744
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ensimmäisen maksullisen jännitys
« Vastaus #7 : Marraskuu 28, 2022, 17:19:53 »
Eka kerta maksullisissa jännitti aikoinaan. Toinen kerta olikin sitten onnistunut kokemus, josta jäi hyviä muistoja. Nykyisin käynneistä on muodostunut jonkinlainen rutiini ja vaihtelu uuden hupakon kanssa virkistää.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Salainenrakastaja

  • Jr. Member
  • Viestejä: 79
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ensimmäisen maksullisen jännitys
« Vastaus #8 : Marraskuu 28, 2022, 17:28:15 »
Suosittelen etsimään kauniin transun jolla on mahdollisimman iso muna ja pyydä tätä nussimaan sinua kunnolla :behind: Itsekin tätä jännitin paljon mutta rentouduin kun sulkijalihaskin.
Salainen roiskuttelija

Poissa Vieras0408

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ensimmäisen maksullisen jännitys
« Vastaus #9 : Marraskuu 28, 2022, 17:51:19 »
Suomalainen alan ammattilainen, siitä lähdetään.

Ulkkarin kanssa kielimuuri on tosiasia, menee ihan sönkötykseksi. Jännitys ei auta sönkkäyksen keskellä.

Kotimaisen kanssa voi sanoa suoraan, et meinaa hiukka jännittää. Ja kotimainen pro taatusti sen huomio ja ottaa homman haltuunsa. Mikäli niin haluat.

Valkkaat sieltä henkilön, joka miellyttää palveluiltansa ja muutenkin. Kerrot, että kokemusta ei liiemmin ole. Kyllä sieltä yhteinen sävel löytyy.

Jätät ne naapurisivuston nuoret amatöörit heti pois, sieltä tulee vain oharia.
Niitä voi kokeilla sit myöhemmässä vaiheessa harrastusta.

Itse kypsyttelin ajatusta maksullisesta aika pitkään. Se ottaa oman aikansa.

Se, että lähtee vaikka hieronnan kautta liikkeelle, ei ole huono idea lainkaan.
Näin tuli itsekkin toimittua.

« Viimeksi muokattu: Marraskuu 28, 2022, 17:56:55 kirjoittanut Olavi »

Poissa Vieras1542

  • Full Member
  • Viestejä: 240
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ensimmäisen maksullisen jännitys
« Vastaus #10 : Marraskuu 28, 2022, 18:05:52 »
Itse kypsyttelin ajatusta suht vähän aikaa mutta se yli kuukauden odotusaika oli aivan liian pitkä jännityksen kertymisen kannalta.

Poissa mas8

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ensimmäisen maksullisen jännitys
« Vastaus #11 : Marraskuu 28, 2022, 18:09:58 »
Kiitos hyvistä vastauksista. Tykkään tosta hierontaideasta! Pitää vaan rohkaistua. Välillä oon koittanut rationalisoida sitä niin että eihän mulla oo mitään hävittävää kokeilemisessa.

Pirkanmaan seudulla tosiaan oleskelen, tarjontaa onneksi löytyy jonkunverran.

Poissa Vieras0408

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ensimmäisen maksullisen jännitys
« Vastaus #12 : Marraskuu 28, 2022, 18:30:19 »
Kävin hiukan tarkistamassa Pirkanmaan tarjonnan naapurisivuilta ja on kyllä kadehdittavan paljon aikuisia, suomalaisia palveluntarjoajia siellä.

Semmoinen vielä tuli mieleen, että jos/kun se ensimmäinen tapaaminen järjestyy, niin älä ahnehdi.

Kaikilla meillä on fantasioita, mutta ei niitä kannata lähteä jokaista toteuttamaan eka kerralla.
Ihan perusjutuilla liikenteeseen, niin saa sen hyvän kokemuksen alle ja seuraava kerta onkin jo sitten vähemmän jännittävä.

Jännityksellä kun voi olla mielenkiintoisia ilmenemismuotoja mm. alapäässä.
Siinä sit ihmetyttää, kun olisi kaikki anaalit sun muut jo maksettu, mut erektio on täysin kadoksissa.
Eli isisti alkuun.

« Viimeksi muokattu: Marraskuu 28, 2022, 18:32:22 kirjoittanut Olavi »

Poissa Puutarhuri

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1513
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ensimmäisen maksullisen jännitys
« Vastaus #13 : Marraskuu 28, 2022, 19:23:08 »
Itse selasin melkein vuoden ajan RE:tä ja haaveilin tapaamisista ennen kuin tuli rohkaistua itseäni, joten tutulta kuulostaa. Itse elin toivossa että siviilissä löytyisi naisystävä ja pitkään halusin sen kortin varaan laskea ettei koskaan tarvitsisi maksullisia käyttää, mutta kun ikää alkaa jo olla niin ikuisesti en vain jaksanut odottaa.

Kuten mainittua kannattaa mainita että on ensimmäistä kertaa maksullisilla, omakin "eka" kerta alkoi hieronnalla puolin ja toisin, ja lopussa sitten suikkaria, panemista ja käsipelillä loppuun. Hassua muuten että ekoilla kerroilla olin tosi jännittynyt ja hermostunut, ja laukeaminen oli tiukassa, mutta nyt parilla edellisellä visiitillä niin laaki on tahtonut lähteä (ja onkin lähtenyt ;D) jo suikkarissa.
Antaa kaikkien kukkien kukkia

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 775
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ensimmäisen maksullisen jännitys
« Vastaus #14 : Marraskuu 28, 2022, 19:51:48 »
Melkeinpä kannattaa lähteä gfe-tyyppisellä liikkeelle. Kun löytää hyvän joka oikeastikin tuntuis tyttöystävältä,se vie jalat mennessään. Suosittelen kotimaista,tai ainakin molemmille vahva sama kieli. Sekin poistaa jännitystä. Onhan se hyvä mainita ett ekaa kertaa liikkeellä,ammattilainen osaa huomioida sen hienovaraisesti. Itse en kerro mitään asutoiveita,tai muuta ylimäärää siihen ekaan kertaan,koska siin on ihan tarpeeksi jo ihmettelemistä... Sit jos tulee vakkarisuhde,ja tottuu,ni sit kannattaakin jo kysellä jotain,mikä lämmittää omaa mieltä. Nyt vaan ajatuksella käyt sen alueesi tarjonnan läpi,ja luet kunnolla niitä ilmotuksia,ja vaikka pariin otteeseenkin lukaset,sit vaan asiapainotteinen esittely mielenkiintosille tyypeille,siitä se lähtee.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Vieras0350

  • Full Member
  • Viestejä: 105
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ensimmäisen maksullisen jännitys
« Vastaus #15 : Marraskuu 28, 2022, 20:05:39 »
Kiitos hyvistä vastauksista. Tykkään tosta hierontaideasta! Pitää vaan rohkaistua. Välillä oon koittanut rationalisoida sitä niin että eihän mulla oo mitään hävittävää kokeilemisessa.

Pirkanmaan seudulla tosiaan oleskelen, tarjontaa onneksi löytyy jonkunverran.
Mä voin ottaa sut mun hellään huomaan, jos haluat💋? Musta löytyy raporttia tuolta Tampereen alueen ketjusta.
Itse ainakin näin pt:nä tykkään kun asiakas kertoo suoraan toiveensa mitä haluaa ja pitää sovituista asioista kiinni, eikä tee ohareita. Mä ainakin palvelen mun asiakkaita omalla rennolla ja avoimella persoonallani ja olen luotettava. Nautin myös seksistä aina ja tykkään tehdä tätä työtä ☺️ Joten mun kaa ei ainakaan tarvii jännittää ❤️

Poissa Core

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ensimmäisen maksullisen jännitys
« Vastaus #16 : Marraskuu 28, 2022, 20:54:11 »
On tullut oltua samassa tilanteessa. Ainakin pari vuotta pyörittelin ajatusta ja selasin niitä jo edes menneitä keltaisia sivuja. Kunnes eräällä keikalla helsingissä ollessa puhelin käteen ja soitto saakelin kuumalle "italiattarelle" (varmaan romani/bulgaari todellisuudessa. Raitsikalla keskustaan ja suunta mikonkadulle. Jännitti niin pirusti... ainakin kolme ketunlenkkiä ettei kukaan seuraa ja vielä kierros kaisaniemenpuistossa josta sitten majoitusliikkeeseen ja itse asiaan. Ja asia oli hoidettu pois päiväjärjestyksestä vajaassa 10minuutissa. Outo hymy kasvoilla läheiseen ravintolaan keskioluelle eikä kädetkään enää tärisseet  :headbang:
Varoituksena että myös siihen jännitykseen voi jäädä koukkuun mutta tasottuu kyllä ajan myötä.
Jos nyt jonkun neuvon antaisin niin valitse suomalainen pt ensimmäiseksi kokemukseksi. Saat paljon enemmän irti  :)

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ensimmäisen maksullisen jännitys
« Vastaus #17 : Marraskuu 28, 2022, 22:13:12 »
Tähän voisin lisätä, että kun otat kunnolla aikaa, esim 45-60min, niin voit käydä rauhassa suihkussa ja ottaa GFE-hommasta enemmän irti ja jännityskin lähtee helpoimmin.

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6785
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ensimmäisen maksullisen jännitys
« Vastaus #18 : Marraskuu 28, 2022, 23:42:00 »
Ei muuta kuin rohkeasti luuri käteen ja sopimaan tapaaminen itselleen sopivaksi katsomasi hupakon kanssa. Jännitys on ihan normaalia ja jokainen meistä reagoi siihen eri tavalla. Joskus itseäni jännittää edelleen, monesti huomaan sen vasta jälkikäteen.

Vain kokeilemalla ja tapaamalla sitä tietää, onko maksulliset se juttu, jota haluat tai olet kaivannut.

Siitä vaan jännittäville nautintomatkoille  :inlove: :drinking:

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 29 )

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ensimmäisen maksullisen jännitys
« Vastaus #19 : Marraskuu 28, 2022, 23:48:02 »
Mua on pitkään kiehtonut ajatus maksullisen kokeilemisesta, ja niin sanottu kuiva kausi on kestänyt tässä aika pitkään. Jotenkin silti kynnys sopia tapaaminen tuntuu tosi korkealta ja meinaa jäädä vaan ajatuksen tasolle. Onko muut ollut vastaavassa tilanteessa ja mitä vinkkiä olisi antaa? Eniten mua kiinnostaisi tavata itseeni vanhempi milf suomalainen tai ei, tai vaihtoehtosesti thaikku/aasialainen eli tavallaan muuta kun mikä on itelle tutumpaa eli omanikäiset kotimaiset naiset.

Hyvin se menee.  :weightlifting: Suosittelen valitsemaan ensimmäiseksi kokemukseksi kotimaisen palveluntarjoajan..kannattaa vaikka täällä Saitilla pistää yksityisviestiä täällä vaikuttaville palveluntarjoajille, niin ei tarvitse sokkona lähtä ilmoituksista etsimään...pidät huolta hygieniasta, omaat hyvät käytöstavat etkä tingi hinnasta niin saat varmasti rahoille vastinetta ja hyvän kokemuksen. Siitä se sitten lähtee. Ei muuta kuin tervetuloa hienon harrastuksen pariin.  :headbang:
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-