Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Inarii / Inarisi  (Luettu 5132 kertaa)

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Inarii / Inarisi
« : Kesäkuu 28, 2022, 16:20:02 »
Koska inari oli ollut mun listalla jos pidempään ja Helsinki tukikohtana niin rapsaan tänne.

Kävipä niin kummasti että koska olin sotkenut aikataulut, huomasin olevani lähellä Turkua vapaapäivän ja katselin alueen tarjontaa. No eikai siinä, suunta kohti Turkua ja pienten kommervenkkien (kannattaa unohtaa jotain 200km päähän kun sovittuun tapaamiseen on vajaa 5 tuntia) jälkeen löydån itteni osoitteesta.

Ilmossa ilmoitti syväkurkun, mutta odotukset eivät olleet kovin korkealla, mutta yllätyksekseni suikkariin siirryttäessä alkoi terska napsumaan nielun pohjalle pienen kakomisen saattelemana ja vauhti vain kiihtyi joka kerta kun tähän palattiin. Eihän sellasta touhua kestä millään, tottunu näkemään vaan elokuvissa.

Niin kuuma oli keli että alko huimaamaan touhutessa ja piti ihan välivesi ottaa.

Touhussa löytyi jokatapauksessa nopeasti yhteinen sävel ja lopulta oli miehestä imetty puhti ja muutkin pihalle ja suihku alkoi houkutella eniten.

Iloisin mielin palasin autolle, missä sain huomata teräksisen vaihdekepinnupin olevan noin sata-asteinen ja musta nahkapenkki 200..

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1174
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Inarii / Inarisi
« Vastaus #1 : Kesäkuu 28, 2022, 20:10:38 »
Tapasin itsekin Inarin alkuvuodesta, kun hän oli käymässä Tampereella. Oikein mukava ja kaunis tyttö, joka tosiaan otti hyvin suihin. Erityisplussa mahtavasta perseestä, jota kelpasi tutkiskella.

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 351
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Inarii / Inarisi
« Vastaus #2 : Kesäkuu 29, 2022, 05:07:49 »
Minäki olen hänet kolme kertaa tavannut ja täytyy sanoa että täyden 10 tyttö kyseessä! Harmikseni viimeksi kun hän oli huudeilla ei tapaaminen onnistunut minulle tulleen esteen takia, mutta jospa ens kerralla sitten taas onnistuisi??  :)   :headbang:

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 351
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Inarii / Inarisi
« Vastaus #3 : Lokakuu 17, 2022, 10:35:10 »
Japadapaduu! Tänään taas tapaaminen hänen kanssaan onnistui ja oli kyllä taas sellainen tapaaminen,että kuten eräs nimimerkki tapasi sanoa, niin sukat pyörii vieläkin jaloissa! Voiko ihanammin päivän enää alkaa? Onko ihanampaa aamua kuin tää? Kun saa aloittaa päivän ihanalla tavalla!  :headbang: :blowjob: