Mukava saada uutta verta. Tervehdys kaikille.
Uutiset:
Oikein hyvää iltaa arvon kanssaharrastajat ja alan ammattilaiset! Täällä avaa sanaista arkkuaan Tampereella syntynyt ja Turussa kasvanut mukakoulutettu toimistotyöntekijä. Ikää kertynyt hieman vajaa 1163550000 sekuntia, pituutta 1,80m ja painoa 81,4kg viime tarkistuskertoihin vedoten. Tämä tieto on teille tarjoiltu SI-järjestelmän mukaisia mittayksiköitä käyttäen helpottaen teidän mahdollisia funkitioihin sijoittamisia. Saattanette arvata koulutustaustani.
Olen ollut alan hiljainen seuraaja jo joitain vuosia, kuitenkin rajoittuen internet -aikaan, koska olenhan x-sukupolven edustaja. Joissain piireissä ikäiseni saatetaan rinnastaa milleniaaleiksi, mutta tätä en hyväksy. Viime aikojen tapahtumat ovat kuitenkin innostaneet minua aktivoitumaan tässä harrastuksessa ja pitkällisen taustatyön jälkeen olen valikoinut tämän sivuston ehdottomasti ehkä parhaaksi keskustelualustaksi aiheesta.
Omiin preferensseihini kuuluu päivästä riippuen joko söpöstely ja hipsuttelu tai kovempikin meno sen erinäisillä variansseilla. Myös välimudodot ovat ehdottoman mahdollisia todennäköisyyksiä. Kuitenkin tulee todeta, että oikeastaan mitään näistä en ole päässyt kokemaan. Ehkä vielä joku päivä.
Toivon tältä keskustelualustalta valtaisan upeaa antia päivittäisen elämän ahdingon selättämiseen. Josta tulikin mieleeni, että yksi parhaista erään suositun sosiaalisen median alustan ryhmistä on nimeltään 'länsimaalaisen ihmisen ahdinko'. Tämä asiahan ei tänne liity mitenkään, mutta halusin tästä teille kertoa. Eikä minulla päivittäisessä elämässä ahdinkoa ole. Tai siis nyt hieman ahdistaa, koska en tiedä miten saan tämän kirjoituksen lopetettua. Saatan olla ADHD. Doomissa oli kova painaa ysärillä IDDQD. Ja IDKFA.
Mutta siis täältä tähän! Olkaahan ihmisiksi! Toivottavasti löydän mailalleni maistajan, kepilleni käyttäjän, seipäälleni heinää. Mutta pidän siis ajellusta. This makes no sense, microwave.