Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ukrainan sota/Nato-keskustelu  (Luettu 365605 kertaa)

Poissa Pertti Ström

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1657
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ukrainan sota/Nato-keskustelu
« Vastaus #2800 : eilen kello 11:38:15 »
Maailma muuttuu, mutta yksi on ja pysyy. Venäjän federaation konsulaatti Mariehamnissa.Tarkkailee siellä kuinka Talvisodan päättänyttä pakkorauhansopimusta noudatetaan.

Manner-Suomen futisaktivistit käyvät aina Mariehamn away-matseissa kuseksimassa aidanraosta konsulaatin pihamaalle. Vinkki.