Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miehen pituus ja onko sillä paljon merkitystä naisille? 😀  (Luettu 23424 kertaa)

Poissa samuel

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miehen pituus ja onko sillä paljon merkitystä naisille? 😀
« Vastaus #80 : Toukokuu 07, 2025, 08:41:09 »
Itseäni pidempiä on tullut ja se on hauskaa seurata, kun pt koittaa vaivihkaa hivuttaa korkkarit jalastaan jo eteisessä.😄

Tähän olen itsekin törmännyt, mutta se erotteleekin ammattilaiset amatööreistä, kun tällainen pätkä tulee asiakkaaksi.

Siviilipuolella on muutaman kerran käynyt niin, että nainen on kieltäytynyt tapaamasta minua, kun pituuteni on tullut ilmi tai siis lyhyyteni. Enkä minä siis mikään lyhytkasvuinen ole, mutta olen toki selvästi miesten keskipituuden alapuolella. Onneksi tästä lyhyydestäni on myös hyötyä, esimerkiksi matkustaminen on mukavampaa, kun ei ole koskaan ahtaita tiloja.

Olen myös ollut aistivinani, että ainakin miehissä lyhyitä aliarvioidaan enemmän tai ehkä vaaditaan vähän vähemmän. Ehkä tässä on kyse vähän samasta ilmiöstä kuin pitkien miesten suosimisessa.

Itse olen 172cm eli keskiverto naista pidempi, mutta se kategorioi silti minut lyhyiden puolueeseen, kun keskimitta miehillä taitaa olla 178 ainakin. Aliarviointia tulee kyllä aika paljon tosiaan. Vielä, kun ei ole mitenkään leveä harteinen. Itselläni on todella fyysinen harrastus ja hauskaa välillä "tappaa" näitä isompia, kun automaattisesti luulevat, että tuon kanssa on helppoa ja käykin päinvastoin.😆 Koon takia minäkin luultavasti ajauduin aikoinaan maksuseksin puolelle. Sieltä sain lisää itsevarmuutta kiitos siitä monelle pt:lle. Niistä käynneistä sain korjattua sitä poljettua itsetuntoa ja siviilipillukaan ei ollut enää ihan mahdotonta saavuttaa.

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miehen pituus ja onko sillä paljon merkitystä naisille? 😀
« Vastaus #81 : Toukokuu 07, 2025, 11:43:01 »
^ Kokohan on esim. urheilussa täysin lajikysymys. Pituus ei suinkaan ole joka lajissa etu, mutta joissain lajeissa on. Joukkueurheilussa, joka kuvaa mielestäni parhaiten niitä haasteita joihin meidän biologia on luotu, tarvitaan usein kaikkia kehotyyppejä (poislukien ehkä koripallo). Esim. jäkispelaajia on pieniä ketteriä hyökkääjiä ja suuria luut rusentavia pakkeja. Kun taas mennään taistelulajeihin, siihen on syy miksi siellä ei ole sarjoja pituuden vaan painon mukaan. Nyrkkeilyssä lyhyellä on tietyt edut ja pitkällä toiset. Kun mennään monilajiurheiluun, siellä alkaa pärjäämään ne keskivertovartaloiset atleetit, joskin usein on hyötyä siitä, että on ainakin yhdessä lajissa parempi kuin kaikissa muissa.

Deittailussa ja seksin maksuttomilla markkinoilla pituus korostuu etenkin siksi, että ulkoiset ominaisuudet ovat lähes ainoa mittari, jonka kaikki voi heti nähdä ja jossa ei pysty huijaamaan. Nainen voi heti pituudesta nähdä, että tämä kelpaa kavereillekin.

Pituuden merkitys laskee välittömästi heti kun pyöritään porukassa, jossa kaikki tuntee kaikki. Silloin nainen voi tietää miehestä asioita kuten: arvostaako muut miehet häntä, onko hän taitava jossakin, minkälainen maine hänellä on jne. Ilman tätä tärkeää dataa nainen joutuu tekemään valintoja hyvin vähäisen tietomäärän pohjalta ja pituus on niistä kaikkein näkyvin. Sama pätee baarissa, paitsi baarissa miehellä voi olla kavereita, jotka tukevat häntä. Hän voi sosiaalisuudellaan ja pelleilyllään luoda naiselle jännittävän, mutta turvallisen tunteen.

Summa sum marum: Pituus merkitsee niin paljon, koska elämme äärimmäisen irrallista ja juuretonta aikaa, jossa joudumme etsimään kumppaneita tuntemattomien ihmisten joukosta.
"la bellezza si vede il fascino si sente" ~ RG