Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Extrat lisämaksulla tai jopa ilmaiseksi😇  (Luettu 5595 kertaa)

Poissa PradBitt

  • Full Member
  • Viestejä: 160
  • * Kelpo kaveri
Extrat lisämaksulla tai jopa ilmaiseksi😇
« : Helmikuu 01, 2022, 23:32:57 »
En tiedä onko muilla turskilla tullut samoja huomioita extroista tai muista palvelujen laajuuteen ja hinnoitteluun liittyvistä seikoista viime aikoina?

Eli onko kilpailu/erottautuminen muista alan ammattilaisista lisännyt tarjontaa vai mikä ihme korona tähän on vaikuttanut, että mielestäni tarjonta on reilusti  kasvanut ja hinnat jopa pienentyneet...?

Nyt tuntuu useampikin Suomi-hupakko tarjoavan samaan hintaan owoa ja cimiä, tästä viimeisimpänä Kouvolassa reissulla ollut kiihkeä Amanda  :blowjob:

Muutaman hupakon kanssa tullut muutenkin owo/cim esille joko kysymättä tai sitten pikkumaksulla.

Mällit naamalle on mielestäni aina aiemmin ollut itselle vähän semmoinen, että en nyt oikeen ole syttynyt, mut näyttihän se ihan hassulta kun osa satseista roikkui otsiksessa  :) 20€ oli hyvä kokemus, vissiin aika normi hinta. Tyttö ehdotti sitä niin helppo oli suostua :wanker:

Itse olen tilanteen ja fiiliksen mukaan aina välillä kysynyt/ostanut extroja. Nämä lähinnä silloin, jos on ollut se fiilis, että olisi kiva suudella kunnolla kuuman näköisen mimmin kanssa(nämä joskus ollu jotain ulkkareita kellä kielarit ollu lisämaksulla). Tai sitten joku muu kuten owo heikkona hetkenä...

Peppuhommat puolin tai toisin ei oo aiemmin ollut mulle mikään erityisempi kiinnostuksen kohde - tämä nyt viime aikoina vähän muuttunut. Otin rimmauksen 30€ lisämaksulla sillä ehdolla, että saa nuolla mut mitään ei mun perseen sisään kielen lisäksi survota. Mutta oli hyvä ressu tämäkin!

Joillakin ulkomaan tytöillä lukee palveluissaan ATM. Ajattelin, että nyt eivät oo ite tietäneet mitä ovat rastittaneet palveluihin. Kyllä tiesivät, pienellä lisämaksulla se onnistuisi . Onneksi kortsun kanssa ja hyvin oli huuhdeltu perse. Itse en kyllä jotenkaan nauttinut.

En myöskään niistä, joita olisi saanut panna perseeseen ilman kumia. Enkä näitä muutamaa uskaltanut myöskään kumitta panna mihinkään reikään vaikka vähän reilummalla lisämaksulla olisi ollut kaikki portit auki  :sheep: : :whipping:

Summa summarum, tuntuu olevan ostajan markkinat!  :headbang:



Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Extrat lisämaksulla tai jopa ilmaiseksi😇
« Vastaus #1 : Helmikuu 01, 2022, 23:50:58 »
Enpä ole huomannut, paremminkin tuntus olevan hinnat ainakin mulle nousussa, extrat ovat muuttuneet monella maksullisiksi.

Poissa Maxi

  • Full Member
  • Viestejä: 131
  • * Kelpo kaveri
Vs: Extrat lisämaksulla tai jopa ilmaiseksi😇
« Vastaus #2 : Helmikuu 02, 2022, 19:17:29 »
Samoin en ole huomannut halpenemista, mutta en ole pitkään harrastanut tätä. Sen kyllä olen havainnut, että ekstrojen hinnat vaihtelevat paljon. Jos tyttö ei tykkää jostain, niin se nostaa hinnan kattoon. Vaihtelu on huima. Toisille maksuton tai tosi edullinen ekstra on toisilla satasia. Sen takia pitää harkita tarkkaan, että löytää laatuhintasuhteelta parhaan.

Poissa Taika Jim

  • Full Member
  • Viestejä: 139
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Extrat lisämaksulla tai jopa ilmaiseksi😇
« Vastaus #3 : Helmikuu 03, 2022, 10:51:51 »
Hinnoissa on aina pientä heilahtelua. Jos tyttö ei oikeasti halua tehdä jotain mutta haluaa kunnollafyrkkaa,se tosiaan laittaa kunnon extramaksun. Reilu peli. Kunhan kaikki ilmoitetaan rehellisesti. Asiakkaan tehtävä on kysyä etukäteen että hommat on tiedossa. Aluksi voi toki ujostuttaa kysyä, että nuoletko mun anusta huora?, mutta kun on 30 vuotta tehnyt tätä suht säännöllisesti, ei edes huomaa koko juttua. Ja turskat, koittakaa oikeasti suosia niitä huoria jotka ei ota lisämaksua haluamistanne ekstroista. Tyttö luultavammin tykkää ja pidetään yhdessä hintatasoa kurissa.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9086
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Extrat lisämaksulla tai jopa ilmaiseksi😇
« Vastaus #4 : Helmikuu 03, 2022, 12:53:03 »
Aina silloin kun homma "pelittää" niin kaikenlaista on tiskin alta tarjottu ilman lisämaksua. Kyseessä on aihe josta ei kannata yhtään yksityiskohtaisemmin huudella ja luottamusta rikkoa.
Why so fragile?

Poissa jonssoni

  • Jr. Member
  • Viestejä: 58
  • * Kelpo kaveri
Vs: Extrat lisämaksulla tai jopa ilmaiseksi😇
« Vastaus #5 : Helmikuu 03, 2022, 17:41:59 »
Miten hemmetissä uskallatte ottaa vastaan owoa?Jos nainen tekee tuota, niin todennäköisesti suussa on uitettu aika montaa muutakin meisseliä. Melkoinen tauti riski.

Vaki tytöltä on saanut kysymättä ja ilmaiseksi hengailuseuraa. Alustavasti sovittiin tulevaisuudessa muustakin, mutta mahdolliseen hintan asti ei vielä ehditty.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11394
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Extrat lisämaksulla tai jopa ilmaiseksi😇
« Vastaus #6 : Helmikuu 03, 2022, 18:11:26 »

Vaki tytöltä on saanut kysymättä ja ilmaiseksi hengailuseuraa. ..

Hengailuseuraa kysymättä? Voitko kertoa tästä vähän lisää, miten tuo tapahtui...🤔
Amator

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Extrat lisämaksulla tai jopa ilmaiseksi😇
« Vastaus #7 : Helmikuu 03, 2022, 18:26:04 »
Tuo hengailuseura on ongelmallista, kun tekee töitä vähän kauemman aikaa. On sika ihania asiakkaita, jotka käyvät usein ja kenen seurassa viihdyn, viihtyisin ilman maksuakin. Mutta, jos on kuten minä maksullinen, se on minun työ ja niinpä minun pitää vetää raja johonkin. Tai muuten vaan hengailisin ja paneskelisin kaikkien ihanien kanssa ilmaiseksi. Kaikkein ihanimmankin sielunkumppanin toivoisin tämän ymmärtävän. Ja kyllä on heitä ihania miehiä, vaikka ollaan kuinka läheisiä, he ymmärtävätkin.

Poissa jonssoni

  • Jr. Member
  • Viestejä: 58
  • * Kelpo kaveri
Vs: Extrat lisämaksulla tai jopa ilmaiseksi😇
« Vastaus #8 : Helmikuu 03, 2022, 18:30:59 »

Vaki tytöltä on saanut kysymättä ja ilmaiseksi hengailuseuraa. ..

Hengailuseuraa kysymättä? Voitko kertoa tästä vähän lisää, miten tuo tapahtui...🤔

Sovin tapaamisen ajalla x. Menin tytön luo. Pantiin aika X. Sitten vaan hengailtiin alasti ja juteltiin. Sama toistui myöhemminkin ja sillä kertaa tehtiin muutakin. Meni koko ilta.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2114
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Extrat lisämaksulla tai jopa ilmaiseksi😇
« Vastaus #9 : Helmikuu 03, 2022, 18:35:37 »
Vaki tytöltä on saanut kysymättä ja ilmaiseksi hengailuseuraa. Alustavasti sovittiin tulevaisuudessa muustakin, mutta mahdolliseen hintan asti ei vielä ehditty.

Hengailla saa tyttöjen kanssa töissä, baarissa, junassa jne.
Mutta kiinnostaa mistä muusta meinaat maksaa pl nusuttelu? Tuleeko tiskaamaan ja imuroimaan?

Hengailuseuraa kysymättä? Voitko kertoa tästä vähän lisää, miten tuo tapahtui...🤔
Aika usein esim. baarissa mimmit tulee hengailemaan ja ihan kysymättä.
Jönssönin hengailuista en tietenkään osaa kertoa miten hän tämän hengailun hoitaa ilmaiseksi.

I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11394
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Extrat lisämaksulla tai jopa ilmaiseksi😇
« Vastaus #10 : Helmikuu 03, 2022, 18:40:55 »

Vaki tytöltä on saanut kysymättä ja ilmaiseksi hengailuseuraa. ..

Hengailuseuraa kysymättä? Voitko kertoa tästä vähän lisää, miten tuo tapahtui...🤔

Sovin tapaamisen ajalla x. Menin tytön luo. Pantiin aika X. Sitten vaan hengailtiin alasti ja juteltiin. Sama toistui myöhemminkin ja sillä kertaa tehtiin muutakin. Meni koko ilta.

Aa..ok. Mä hetken ajattelin että neito tulla pöllähti yhtäkkiä sun luo 6-päkin kanssa ja sitte vaan katoitte lätkää sohvalla kaljaa juoden. Ja matsin jälkeen neito lähti ja sä jäit siivoomaan tyhjiä kaljatölkkejä sieltä täältä.😊
Amator

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: Extrat lisämaksulla tai jopa ilmaiseksi😇
« Vastaus #11 : Helmikuu 03, 2022, 18:43:06 »
Aina silloin kun homma "pelittää" niin kaikenlaista on tiskin alta tarjottu ilman lisämaksua. Kyseessä on aihe josta ei kannata yhtään yksityiskohtaisemmin huudella ja luottamusta rikkoa.

Tämä on juuri näin. Kell’ onni on, se onnen kätkeköön.

Poissa jonssoni

  • Jr. Member
  • Viestejä: 58
  • * Kelpo kaveri
Vs: Extrat lisämaksulla tai jopa ilmaiseksi😇
« Vastaus #12 : Helmikuu 03, 2022, 18:50:12 »
Vaki tytöltä on saanut kysymättä ja ilmaiseksi hengailuseuraa. Alustavasti sovittiin tulevaisuudessa muustakin, mutta mahdolliseen hintan asti ei vielä ehditty.

Hengailla saa tyttöjen kanssa töissä, baarissa, junassa jne.
Mutta kiinnostaa mistä muusta meinaat maksaa pl nusuttelu? Tuleeko tiskaamaan ja imuroimaan?

Hengailuseuraa kysymättä? Voitko kertoa tästä vähän lisää, miten tuo tapahtui...🤔
Aika usein esim. baarissa mimmit tulee hengailemaan ja ihan kysymättä.
Jönssönin hengailuista en tietenkään osaa kertoa miten hän tämän hengailun hoitaa ilmaiseksi.

Mahdollisiin lisäpalveluihin en kommentoine sen enempää.
Mitä hengailuun tulee, niin kyllä kai ne jotkut setämiehet tarjoaa rahaa ihan treffiseurastakin? Liekkö tässä nyt koronakilpailu sitten tuottanut ilmaisen lisäpalvelun, vai mikä? Siis jos saa 4-5 tuntia yhden hinnalla. Itsellä harvemmin on intoa ja aikaa baareihin lähteä ja silloinkin se mahdollinen hengailuseura on mitä on, jos ylipäätään on. Joten en pistänyt pahakseni.

Poissa jonssoni

  • Jr. Member
  • Viestejä: 58
  • * Kelpo kaveri
Vs: Extrat lisämaksulla tai jopa ilmaiseksi😇
« Vastaus #13 : Helmikuu 03, 2022, 18:59:00 »
Tuo hengailuseura on ongelmallista, kun tekee töitä vähän kauemman aikaa. On sika ihania asiakkaita, jotka käyvät usein ja kenen seurassa viihdyn, viihtyisin ilman maksuakin. Mutta, jos on kuten minä maksullinen, se on minun työ ja niinpä minun pitää vetää raja johonkin. Tai muuten vaan hengailisin ja paneskelisin kaikkien ihanien kanssa ilmaiseksi. Kaikkein ihanimmankin sielunkumppanin toivoisin tämän ymmärtävän. Ja kyllä on heitä ihania miehiä, vaikka ollaan kuinka läheisiä, he ymmärtävätkin.

Miksi ei voi ottaa maksun panosta ja hengailla päälle, jos hengailututtaa? Onko tämäkin homma pakko ottaa hampaat irvessä? Luulisi alkavan maistumaan puulle hyvin nopeasti. Ihminen on omituinen omine ajatuksineen ja periaatteineen.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Extrat lisämaksulla tai jopa ilmaiseksi😇
« Vastaus #14 : Helmikuu 04, 2022, 07:00:27 »
Tuo hengailuseura on ongelmallista, kun tekee töitä vähän kauemman aikaa. On sika ihania asiakkaita, jotka käyvät usein ja kenen seurassa viihdyn, viihtyisin ilman maksuakin. Mutta, jos on kuten minä maksullinen, se on minun työ ja niinpä minun pitää vetää raja johonkin. Tai muuten vaan hengailisin ja paneskelisin kaikkien ihanien kanssa ilmaiseksi. Kaikkein ihanimmankin sielunkumppanin toivoisin tämän ymmärtävän. Ja kyllä on heitä ihania miehiä, vaikka ollaan kuinka läheisiä, he ymmärtävätkin.

Miksi ei voi ottaa maksun panosta ja hengailla päälle, jos hengailututtaa? Onko tämäkin homma pakko ottaa hampaat irvessä? Luulisi alkavan maistumaan puulle hyvin nopeasti. Ihminen on omituinen omine ajatuksineen ja periaatteineen.

Voi tieteskin hengailla ilmaiseksi jos haluaa. Minä puhuinkin vaan itsestäni ja minun kanssa hengailu maksaa. Asiakas saa ihan itse valita paneskellaanko vai lähetäänkö kusettamaan koiraa.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Extrat lisämaksulla tai jopa ilmaiseksi😇
« Vastaus #15 : Helmikuu 04, 2022, 12:02:29 »
Aina silloin kun homma "pelittää" niin kaikenlaista on tiskin alta tarjottu ilman lisämaksua. Kyseessä on aihe josta ei kannata yhtään yksityiskohtaisemmin huudella ja luottamusta rikkoa.

Näin se on. Jos saa jotain extraa, niin voi olla vaan kiitollinen👍
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1215
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Extrat lisämaksulla tai jopa ilmaiseksi😇
« Vastaus #16 : Helmikuu 06, 2022, 19:04:11 »
Kerran sain ekstrapalvelun ilmaiseksi hyvityksenä siitä, että hutsu oli reilusti myöhässä sovitusta ajasta. Muuten en ole törmännyt ilmaisiin tai edes normaalia halvempiin ekstroihin. Pitää tosin muistaa, että että yhden ekstra on toisen vakiotemppu, eli mikä sitten on ekstraa kenenkin mielestä. Tärkeintä on, että jotain erikoisempaakin on saatavilla, maksoi se erikseen tai ei. Ekstrapalveluissa on kuitenkin se huono puoli, että jos niistä on päässyt nauttimaan, ilman ei haluaisi olla.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2507
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Extrat lisämaksulla tai jopa ilmaiseksi😇
« Vastaus #17 : Helmikuu 06, 2022, 19:41:56 »
Suosin all inclusive -palveluntarjoajia.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2198
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Extrat lisämaksulla tai jopa ilmaiseksi😇
« Vastaus #18 : Helmikuu 06, 2022, 20:33:01 »
Tuo hengailuseura on ongelmallista, kun tekee töitä vähän kauemman aikaa. On sika ihania asiakkaita, jotka käyvät usein ja kenen seurassa viihdyn, viihtyisin ilman maksuakin. Mutta, jos on kuten minä maksullinen, se on minun työ ja niinpä minun pitää vetää raja johonkin. Tai muuten vaan hengailisin ja paneskelisin kaikkien ihanien kanssa ilmaiseksi. Kaikkein ihanimmankin sielunkumppanin toivoisin tämän ymmärtävän. Ja kyllä on heitä ihania miehiä, vaikka ollaan kuinka läheisiä, he ymmärtävätkin.

Tää oli niin hyvin kirjoitettu, komppaan täysin!

Ja kyllä sitä hengailuakin tapahtuu panemisen lisäksi, just kuten Nina jatkoi: asiakas saa päättää, miten aika käytetään. Mut myös se hengailuaika on maksullista (vaikka olisi kuin kiva tyyppi, ja onneksi ne kivat asiakkaat myös ymmärtää tämän ❤).
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Juhis

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Extrat lisämaksulla tai jopa ilmaiseksi😇
« Vastaus #19 : Helmikuu 18, 2022, 00:24:53 »
Tämä palveluntarjooja on laittanut kaikki extrat jo hintoihin?
Taitaa tarjota palveluja vain Putinille ja Paaville?

Pitää olla pinkka korkea että tuolla pystyy käymään.
 
https://tanyavip.com/interview-with-an-elite-courtesan-tanya/