^ Oho! Milloin hänestä tuli noin aikuisen naisen näköinen 😅
Uutiset:
Samaa mietin, viimeinen havainto hänestä oli teinipunkkariwannabeesta joka tyrmäsi keikan jenkkipressalle...
Tyhmä kysymys: jos haluaisi panna jotain palveluntarjoajaa niin eikö olisi tehokkaampaa lähettää vaikka yv kuin ilmoittautua tässä? 🤔 Vai onko tarkoitus ilmoittaa kiinnostus, jotta palveluntarjoajat voivat sitten ottaa aktiivisesti yhteyttä meihin kiireisiin asiakkaisiin? 🤔
^ Mun mielestä tää ketju on enemmän, että voi haaveilla sellaisista joita ei saa 😅 Siis niinkuin vaikka Ressusta 😁
Todellakin, edellisellä himoamishetkellä oli Ronja & Enkeli.Tequilaa ja Nettaa 😜🤪
Tässähän nämä. Lisäksi kyllä myös Ronja, Enkeli, Minttuliini ja Marie93
Niin olisi, pitääkin raottaa pusseja ja kysyä tytöiltä miten ois pienet 🤪Tequilaa ja Nettaa 😜🤪
Siinä oliskin kyllä aika duo 🔥🔥
^ Mulle saa vinkata HETI jos bongaa hänen ilmoituksen jostain!Mun mielestä Ressu oli tulossa UmpiHomoRunkkari - kaupunkiin 🤔
Tyhmä kysymys: jos haluaisi panna jotain palveluntarjoajaa niin eikö olisi tehokkaampaa lähettää vaikka yv kuin ilmoittautua tässä? 🤔 Vai onko tarkoitus ilmoittaa kiinnostus, jotta palveluntarjoajat voivat sitten ottaa aktiivisesti yhteyttä meihin kiireisiin asiakkaisiin? 🤔