Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lvmbs  (Luettu 6149 kertaa)

Poissa Reisende

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Lvmbs
« : Lokakuu 23, 2021, 18:14:03 »
Onko kellään kokemuksia tytöstä joka ilmoittelee nikillä Lvmbs? Näytti olevan Onlyfansissa melko aktiivinen postaaja myös. Paikkakuntana taitaa olla Vantaa.

Poissa Reisende

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lvmbs
« Vastaus #1 : Lokakuu 29, 2021, 11:45:42 »
Tapasinpa nyt itse kyseisen neitosen ja pitää myöntää, että jos extroja alkaa ottamaan tulee tapaamiselle nopeasti hintaa. Mutta kaikenkaikkiaan koen itse saaneeni rahalle vastinetta, mukava tyttö, sängyssä voipi tehdä kaikenlaista ja tarjolla on niin pusuttelua/suutelua kuin rajumpaakin menoa sitä haluaville. Erittäin hyvä kokemus.

Plussaa vielä siitä, että lukee melko paljon, oli mukava hetki jutustella seksin jälkeen makoillessa.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Lvmbs
« Vastaus #2 : Lokakuu 29, 2021, 14:27:52 »
Samaa mieltä edellisen kanssa. Kiva mimmi ja kuvista tosiaan näkee hyvin mitä on vastassa. Viestintä oli lisäksi nopeaa ja helppoa.

Poissa SiggSagg

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lvmbs
« Vastaus #3 : Tammikuu 05, 2023, 15:21:56 »
Onkohan kenelläkään viime aikojen kokemuksia?

Poissa Juslas

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lvmbs
« Vastaus #4 : Toukokuu 18, 2023, 14:25:12 »
Olen käynyt neljä kertaa ja menen varmasti uudestaan👍. Jos tykkää tatuoiduista alt-neideistä niin on täydellinen. Valinta. Yksi parhaita dyväkurkkuja mitä olen tavannut😈 peppujutut käy myös extramaksusta, tosi kiihkeä tapaus, rakkaudesta lajiin niinkuin sanotaan.  Nännilävistykset ja posliini ja tosi märkä pillu👍 ja osaa lypsää kullia ratsastusasennosss mahtavasti
Eli saimme vaan jos tällainen tyyli kiinnostaa👍 horny girl😈