Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.  (Luettu 26105 kertaa)

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3553
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #160 : Elokuu 22, 2021, 19:59:57 »

Näyttää vähän siltä ettei pekosella hermo kestä.
Miksi olet nimennyt nikkisi kuin jonkun vanhan ...n?
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Nagsus

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #161 : Elokuu 22, 2021, 20:16:57 »
Mitä enemmän tämän ketjun kommentointia tulee, niin eniten täällä on miesvihaa - sitä on jopa niin paljon, että se suorastaan säkenöi.

Vähän  käy kyllä sääliksi noita vihaajia, tänä päivänä on niin vaikea erottautua varsinaisella vihalla normaalista keskustelusta. Ninuli Kylli vei tämän vihan sättimisen ja halventamisen tasolle, joka mun mielestä on sellaista alhaisinta vihaa, vähän kuin maan matosen vihaa - vihaa kun ei oikein tiedä mitä vihaisi niin vihaa sitten yhtä tiettyä henkilöä. Tuollainen alhainen viha on vähän kuin vasikka rikollismaailmassa, ei niistä pidä rikolliset mutta ei oikein kytätkään, ovat niin kieroja.

Tämä johtuu ainoastaan siitä, että sorrettu kansanosa on niin kyllästynyt patriarkaatin jatkuvaan ylivaltaan. Sinun tulee nyt polvistua ja anoa sekä armoa että anteeksipyyntöä sukupuolesi, värisi ja rotusi puolesta

Kauan eläköön emansipoitunut feminismi!

Poissa Reynhard Kaltenbrunner

  • Jr. Member
  • Viestejä: 63
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #162 : Elokuu 22, 2021, 20:24:54 »
Mitä enemmän tämän ketjun kommentointia tulee, niin eniten täällä on miesvihaa - sitä on jopa niin paljon, että se suorastaan säkenöi.

Vähän  käy kyllä sääliksi noita vihaajia, tänä päivänä on niin vaikea erottautua varsinaisella vihalla normaalista keskustelusta. Ninuli Kylli vei tämän vihan sättimisen ja halventamisen tasolle, joka mun mielestä on sellaista alhaisinta vihaa, vähän kuin maan matosen vihaa - vihaa kun ei oikein tiedä mitä vihaisi niin vihaa sitten yhtä tiettyä henkilöä. Tuollainen alhainen viha on vähän kuin vasikka rikollismaailmassa, ei niistä pidä rikolliset mutta ei oikein kytätkään, ovat niin kieroja.

Tämä johtuu ainoastaan siitä, että sorrettu kansanosa on niin kyllästynyt patriarkaatin jatkuvaan ylivaltaan. Sinun tulee nyt polvistua ja anoa sekä armoa että anteeksipyyntöä sukupuolesi, värisi ja rotusi puolesta

Kauan eläköön emansipoitunut feminismi!
Tosi vitsikästä heko heko. Kyllä jätkällä leikkaa.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #163 : Elokuu 22, 2021, 20:29:02 »
Tämä johtuu ainoastaan siitä, että sorrettu kansanosa on niin kyllästynyt patriarkaatin jatkuvaan ylivaltaan. Sinun tulee nyt polvistua ja anoa sekä armoa että anteeksipyyntöä sukupuolesi, värisi ja rotusi puolesta
Älä unohda siitomaaherruutta.
Perfektionisti.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2500
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #164 : Elokuu 22, 2021, 20:50:22 »
Ei nimi miestä pahenna, jos ei mies nimeä.  ;)

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3553
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #165 : Elokuu 22, 2021, 21:02:37 »
Ei nimi miestä pahenna, jos ei mies nimeä.  ;)
Tiedä nyt tuosta. En ainakaan ensimietinnällä ristisi poikaani miksikään Kaltenbrunneriksi.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #166 : Elokuu 22, 2021, 21:45:37 »
Ei nimi miestä pahenna, jos ei mies nimeä.  ;)
Tiedä nyt tuosta. En ainakaan ensimietinnällä ristisi poikaani miksikään Kaltenbrunneriksi.

Minä tarjosin pojalle nimeks Maximus Adonis Hercules, mutta ei menny ex-vaimolle läpi. Olin jo miettinyt, että jos tulee kaksospojat niin toinen olis Rambo

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #167 : Elokuu 22, 2021, 22:45:01 »
Noniin, ketjua taas muokattu, hyvä hyvä, palautettu pari sivua alkuperäisestä...
☮️and💟

Poissa Vieras0198

  • Full Member
  • Viestejä: 184
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #168 : Elokuu 22, 2021, 23:11:26 »
Noniin, ketjua taas muokattu, hyvä hyvä, palautettu pari sivua alkuperäisestä...
Täällä oli kaksi minun asiaan liittyvää ja oikein asiallista hyvää kommenttiani, jotka ovat valitettavasti poistettu. Oletan Pekosen pyytäneen sitä, sillä viesteissä viittaan hänen tekemäänsä virheeseensä sanan väitöskirjatutkija suhteen ja käytin sitä myöhemmin esimerkkinä siitä, miten vaikea on keskustella, jos osa keskustelijoista ei ole sisäistänyt käsitteitä. Silloin ei nimittäin puhuta samasta asiasta. Pekonen ilmeisesti pyysi poistoa (myös omien viestiensä), koska hänellä hävetti asia eli se, että ymmärsi käsitteen sanatarkasti sen todellisen merkityksen sijaan. Pidän poistoa kuitenkin epäreiluna, sillä kommenttini olivat varsin oivallisia. Pekonen sen sijaan on taas kirjoitellut minusta "NiinaK"na, kyseenalaistanut jälleen mielenterveyteni ja syyttä minun tehtailevan apunikkejä, vaikka kyseessä on selvästi jälleen joku sivuston veijareista. Pekosen viestit kuitenkin saavat jäädä. Pekonen teki itse asiavirheet, en minä. Ei ymmärtänyt termiä ja kertoi sadusta väärän kirjailijan teoksena. Viittasin näihin todella asiallisesti. En siis ymmärrä poistoa Pekosen kasvojen menettämisen ehkäisemiseksi. Todella harmillista. Ymmärtäisin poiston, mikäli kyseessä olisi ollut jotain sopimatonta, kuten muissa viesteissä, joita on minulta poistettu tai sensuroitu.

Poissa Vieras0198

  • Full Member
  • Viestejä: 184
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #169 : Elokuu 22, 2021, 23:25:10 »
Ei nimi miestä pahenna, jos ei mies nimeä.  ;)
Tiedä nyt tuosta. En ainakaan ensimietinnällä ristisi poikaani miksikään Kaltenbrunneriksi.

Minä tarjosin pojalle nimeks Maximus Adonis Hercules, mutta ei menny ex-vaimolle läpi. Olin jo miettinyt, että jos tulee kaksospojat niin toinen olis Rambo
Maximus itseasiassa voisi olla ihan hieno nimi. Nuo muut ehkä hiukan övereitä. Ainakin suomalaisittain.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3553
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #170 : Elokuu 22, 2021, 23:39:00 »
Noniin, ketjua taas muokattu, hyvä hyvä, palautettu pari sivua alkuperäisestä...
Täällä oli kaksi minun asiaan liittyvää ja oikein asiallista hyvää kommenttiani, jotka ovat valitettavasti poistettu. Oletan Pekosen pyytäneen sitä, sillä viesteissä viittaan hänen tekemäänsä virheeseensä sanan väitöskirjatutkija suhteen ja käytin sitä myöhemmin esimerkkinä siitä, miten vaikea on keskustella, jos osa keskustelijoista ei ole sisäistänyt käsitteitä. Silloin ei nimittäin puhuta samasta asiasta. Pekonen ilmeisesti pyysi poistoa (myös omien viestiensä), koska hänellä hävetti asia eli se, että ymmärsi käsitteen sanatarkasti sen todellisen merkityksen sijaan. Pidän poistoa kuitenkin epäreiluna, sillä kommenttini olivat varsin oivallisia. Pekonen sen sijaan on taas kirjoitellut minusta "NiinaK"na, kyseenalaistanut jälleen mielenterveyteni ja syyttä minun tehtailevan apunikkejä, vaikka kyseessä on selvästi jälleen joku sivuston veijareista. Pekosen viestit kuitenkin saavat jäädä. Pekonen teki itse asiavirheet, en minä. Ei ymmärtänyt termiä ja kertoi sadusta väärän kirjailijan teoksena. Viittasin näihin todella asiallisesti. En siis ymmärrä poistoa Pekosen kasvojen menettämisen ehkäisemiseksi. Todella harmillista. Ymmärtäisin poiston, mikäli kyseessä olisi ollut jotain sopimatonta, kuten muissa viesteissä, joita on minulta poistettu tai sensuroitu.
No voi paska, taisin kärähtää. Kyllä olet "NiinaK" täysin oikeassa, minua todellakin hävetti niin pirusti kun en ymmärtänyt "väitöskirjatutkija" termiä oikein enkä pillipiiparisadun kirjoittajaakaan oikein. Grimmin veljesten satuhan se oli.
Olet oikeassa siinäkin että ylläpito suojeli minua ettei minun olisi tarvinnut myöntää näitä virheitä joita niin kovasti häpesin.
Sinun viestisi puolestaan ovat olleet timantinterävää tekstiä alusta loppuun.
No niin. Toivottavasti sinä ja Reynhard saatte nyt yönne hyvin nukuttua.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Vieras0198

  • Full Member
  • Viestejä: 184
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #171 : Elokuu 23, 2021, 00:01:40 »
^
Miksi pyysit poistamaan omat viestisi, jos et kerran hävennyt niiden sisältämiä asiavirheitä.... Muutenhan olisit pyytänyt vain minun viestieni poistamista. Jotka olivat todella asiallisia ja hyviä kirjoituksia. Toisessa poistetuksi pyytämässäsi viestissäsi kirjoitit jostain suht. radikaalista väitöskirjatutkijasta seuraavasti: ......"Jälki on yliopistokoulutuksessa karmivaa kun tällä (kyseisellä henkilöllä siis) on valta tutkia väitöskirjoja." Ymmärsit siis, että väitöskirjatutkija tarkoittaa henkilöä, jolla on "valta" tutkia väitöskirjoja. Kerroin, että väitöskirjat ovat julkisia kaikille ja väitöskirjatutkija tekee itse omaa väitöskirjaansa, eikä hänellä muutenkaan ole sen kummemmin valtaa yliopistolla. Et tiennyt mitä sana tarkoittaa, mutta käytit sitä kuitenkin sangen itsevarmasti. Et googlettanut tms. Samaan tapaan tässä keskustelussa osa kommentoijista käyttää muita termejä väärin. Eivät ole sisäistäneet niitä, mutta käyttävät jokatapauksessa. Silloin ei synny oikeaa keskustelua, koska osa puhuu eri asioista. Jos me olisimme keskustelleet väitöskirjatutkijan työstä ennenkuin sinulle selvisi mitä se tarkoittaa, niin emme oikeastaan olisi voineet keskustella. Koen tuon ongelman tässä keskustelussa hyvin yleiseksi. Se on ymmärrettävää, sillä naisviha käsitteenä ei todellakaan ole selkein mahdollinen.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3553
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #172 : Elokuu 23, 2021, 00:07:06 »
Mennäänpä nyt välillä levolle vaikka melkoinen yökukkuja oletkin. Huomenna on taas työpäivä.Hyvää yötä.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #173 : Elokuu 23, 2021, 00:35:11 »
^
Miksi pyysit poistamaan omat viestisi, jos et kerran hävennyt niiden sisältämiä asiavirheitä.... Muutenhan olisit pyytänyt vain minun viestieni poistamista. Jotka olivat todella asiallisia ja hyviä kirjoituksia. Toisessa poistetuksi pyytämässäsi viestissäsi kirjoitit jostain suht. radikaalista väitöskirjatutkijasta seuraavasti: ......"Jälki on yliopistokoulutuksessa karmivaa kun tällä (kyseisellä henkilöllä siis) on valta tutkia väitöskirjoja." Ymmärsit siis, että väitöskirjatutkija tarkoittaa henkilöä, jolla on "valta" tutkia väitöskirjoja. Kerroin, että väitöskirjat ovat julkisia kaikille ja väitöskirjatutkija tekee itse omaa väitöskirjaansa, eikä hänellä muutenkaan ole sen kummemmin valtaa yliopistolla. Et tiennyt mitä sana tarkoittaa, mutta käytit sitä kuitenkin sangen itsevarmasti. Et googlettanut tms. Samaan tapaan tässä keskustelussa osa kommentoijista käyttää muita termejä väärin. Eivät ole sisäistäneet niitä, mutta käyttävät jokatapauksessa. Silloin ei synny oikeaa keskustelua, koska osa puhuu eri asioista. Jos me olisimme keskustelleet väitöskirjatutkijan työstä ennenkuin sinulle selvisi mitä se tarkoittaa, niin emme oikeastaan olisi voineet keskustella. Koen tuon ongelman tässä keskustelussa hyvin yleiseksi. Se on ymmärrettävää, sillä naisviha käsitteenä ei todellakaan ole selkein mahdollinen.

Pystytkö jäsentelemään kirjoituksiasi niin olisi helpompi lukea

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2111
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #174 : Elokuu 23, 2021, 05:10:43 »
Pidän poistoa kuitenkin epäreiluna, sillä kommenttini olivat varsin oivallisia.

Ai jaa. Tästä ollaan kyllä montaa mieltä, ainakin sitä toista.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2111
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #175 : Elokuu 23, 2021, 05:13:09 »
^
Miksi pyysit poistamaan omat viestisi, jos et kerran hävennyt niiden sisältämiä asiavirheitä.... Muutenhan olisit pyytänyt vain minun viestieni poistamista. Jotka olivat todella asiallisia ja hyviä kirjoituksia. Toisessa poistetuksi pyytämässäsi viestissäsi kirjoitit jostain suht. radikaalista väitöskirjatutkijasta seuraavasti: ......"Jälki on yliopistokoulutuksessa karmivaa kun tällä (kyseisellä henkilöllä siis) on valta tutkia väitöskirjoja." Ymmärsit siis, että väitöskirjatutkija tarkoittaa henkilöä, jolla on "valta" tutkia väitöskirjoja. Kerroin, että väitöskirjat ovat julkisia kaikille ja väitöskirjatutkija tekee itse omaa väitöskirjaansa, eikä hänellä muutenkaan ole sen kummemmin valtaa yliopistolla. Et tiennyt mitä sana tarkoittaa, mutta käytit sitä kuitenkin sangen itsevarmasti. Et googlettanut tms. Samaan tapaan tässä keskustelussa osa kommentoijista käyttää muita termejä väärin. Eivät ole sisäistäneet niitä, mutta käyttävät jokatapauksessa. Silloin ei synny oikeaa keskustelua, koska osa puhuu eri asioista. Jos me olisimme keskustelleet väitöskirjatutkijan työstä ennenkuin sinulle selvisi mitä se tarkoittaa, niin emme oikeastaan olisi voineet keskustella. Koen tuon ongelman tässä keskustelussa hyvin yleiseksi. Se on ymmärrettävää, sillä naisviha käsitteenä ei todellakaan ole selkein mahdollinen.

Mikäli tuosta nyt mitään tolkkua sai, niin kepeästi yhdistit väitöskirjatutkijat ja naisvihan?
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3553
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #176 : Elokuu 23, 2021, 07:22:20 »
Tämän kanssa saa vängätä maailman tappiin jos haluaa, sen verran tärähtänyt tämä multinikkeilijä on. Eihän se tajua edes sarkasmia saati edes ymmärtänyt lukemaansa.
En ole todellakaan pyytänyt yhtään kertaa ylläpitoa poistamaan kenenkään kirjoituksia. Olen vain ehdottanut häirikön bannaamista tämän oman henkisen tilan vuoksi. Sillä on joku ihme vihasyndrooma päällä eikä se lopeta tätä jauhamista ikinä vaikka olisin ihan hiljaa. No ehkä sitä jollain lailla helpottaa jos saa riehua täällä.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 23, 2021, 07:35:07 kirjoittanut Pekonen »
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #177 : Elokuu 23, 2021, 09:35:32 »
Nämä viha, fobia ja rasismijutut ovat trendikkäitä ja helppoja käyttää nykyään. Ikävä kyllä näiden aktiivinen käyttö vaan heikentään todellisten uhrien asemaa. Julkihomppelit, näyttelijätähtöset ja ongelmaiset transut kohkaavat näistä eri yhteyksissä kaksoisleuka täristen. Jotkut kännissä ja toiset muuten julkisuutta hakeakseen. Sitten jotkut äijätkin yrittävät nostaa asemaansa vaikkapa hupakoiden silmissä vääntämällä asiasta hysteerisesti draamaa erilaisten aliasten kautta, mitä moderointi täälläkin katsoo ystävällisesti sormien välistä.

Surullista.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #178 : Elokuu 23, 2021, 09:43:48 »
^Miten tuo retoriikka kuulostaa kuin suoraan NiinaK:n näippäimistöltä?
Perfektionisti.

Poissa Reynhard Kaltenbrunner

  • Jr. Member
  • Viestejä: 63
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #179 : Elokuu 23, 2021, 09:59:19 »
Mulla ja Niinalla ei ole mitään tekemistä keskenään. Ei vaan ole oikein että sitä lyödään maanrakoon täällä tuollasten tyyppien toimesta.