Huomenna sitten Blow30 tarjoaa palveluita. Näyttäisi siltä että menyylle on palattu tuttuun kuosiin: 15min suikkari / 30min suikkari+tissipano+hieronta
1h erikoisuus kaiketi sama tuplana?
Uutiset:
Huomenna sitten Blow30 tarjoaa palveluita. Näyttäisi siltä että menyylle on palattu tuttuun kuosiin: 15min suikkari / 30min suikkari+tissipano+hierontaMuistelisin että tämän mamin hieronta oli kanssa ihan hyvänsuuntaista. Itse olen vaan tosin kerran käynyt asioimassa noin vuoden päivät sitten ja silloin otin tuon platinum gold premium 30min käsittelyn
Pk-seudulla eräs palveluntarjoaja lupaili 15-30 min bj 30€ mutta en ole vielä ehtinyt testaamaan.
Pk-seudulla eräs palveluntarjoaja lupaili 15-30 min bj 30€ mutta en ole vielä ehtinyt testaamaan.
Pk-seudulla eräs palveluntarjoaja lupaili 15-30 min bj 30€ mutta en ole vielä ehtinyt testaamaan.onko se Kilo 23v muija? Hän tarjoa bj 30e
Pk-seudulla eräs palveluntarjoaja lupaili 15-30 min bj 30€ mutta en ole vielä ehtinyt testaamaan.onko se Kilo 23v muija? Hän tarjoa bj 30e
^Monta kertaa olen saanut. Niin pillussa kuin oluessa. Paras maksupillu maksoi 80€ tunti ja paras olut 98 centtiä 0.33cl tölkki. Ja ilmatteeks oon saanut parhaimmat viinat, vitut ja kemiat. Ei mulla muuta tähän hätään.
Halvalla ei saa hyvää, joten jätetään testaamatta🙂
Naapurissa nimimerkki kiva hieroja Hki tarjoilee:Näitä vastaavia ilmoituksia on joskus tullut silmäiltyä, naapurisaitin nickit on tyyliä puriparu, piripora, pluripiru tms. ja virolaiseen alkuperään viittaavaa tekstiä. Huokean oloiset hinnat houkuttaa, mutta epäilyttää onko palvelu muuta kuin väsynyt viiden minuutin vatkaus. Voihan sekin olla kelpoinen, jos sitä on vailla ja hinta on hyvä.
tissipano 30min, neljäkybää ja "kokko paketi" seitsemänkybää.
Sanoisin että satavarmasti kuvat on feikkiä ja teksti epäilyttävä, mutta nuo on ne esillä olevat hinnat ja jos ne pitää, niin mennään kyllä halpaan päätyyn.
Kuka uskaltaa testaa? Meikä jänistää.
Oiskohan sama daami jolla bloukka30
Laitetaanpa tännekin muistutus, että madame 30€ on taas tavattavissa. Tällä kertaa kulleja imetään Vantaalla, eikä Espoossa, kuten aiemmin.
Itse olen käynyt varmaan kesällä 23 viimeiksi hänen luonaan poskihoidolla, mutta koska mami on alan todellinen kestohitti, kehtaan edelleen suositella.