Mutta jos Hitleriä ei olis ollu? Onko Suomen kannalta parempi, että oli vai ei?Mun mielestä oli parempi, että Hitler oli. Suomen kannalta siis.
Minullaki on semmonen kutina. Karmeita tekoja, mutta Suomi on Suomi, joten puolensa ja puolensa
Uutiset:
Mutta jos Hitleriä ei olis ollu? Onko Suomen kannalta parempi, että oli vai ei?Mun mielestä oli parempi, että Hitler oli. Suomen kannalta siis.
Mutta jos Hitleriä ei olis ollu? Onko Suomen kannalta parempi, että oli vai ei?
^^^
Ne asiat mitä Hitler teki eivät ole millään tavoin hyväksyttäviä, mutta tietyt asiat johtavat tiettyihin asioihin.
Muistellaanpa vaikkapa Franz Ferdinand von Habsburgin salamurhaa vuolla 1914 Sarajevossa jolloin Gavrilo Princip ampui hänet autoonsa. Tätähän pidetään ensimmäisem maailmansodan alkulaukauksena.
Mitähän maailma olisi nyt ilman tätä?
Itse olen sitä mieltä, että mikäli Hitleriä ei olisi ollut Suomi olisi aivan toisenlainen nykyään. Ehkä olisimme, kuten kaikki Baltian maat.
V.N. Zabalujeviksi tunnistettu armeijan ruokahuollosta vastaavan yhtiön paikallinen johtaja sai tapauksessa viiden ja puolen vuoden vankeusrangaistuksen lahjusten antamisesta.
Tuomiossa kerrotaan suoraan muun muassa, että Zabalujev vastasi ruoan ja muiden tarvikkeiden toimittamisesta Itä-Ukrainan Donetskin ja Luhanskin alueille sijoitetuille ”taistelutehtävissä oleville Venäjän asevoimien joukoille”. Zabalujev kertoi oikeudessa, että Ukrainassa palveleville venäläissotilaille meni kahden viikon välein 1 300 tonnia ruokaa. Asiasta ensin uutisoineen Radio Free Europen mukaan tällä ruokitaan noin 26 000 sotilasta. RFE:n jutussa huomautettiin, että Ukrainaan sijoitettuja venäläisjoukkoja huoltanevat muutkin tahot.
Kreml on kiistänyt tuomion tiedot. Presidentti Vladimir Putinin tiedottaja Dmitri Peskov totesi eilen, että tuomion kirjoittamisessa on tehty virhe, koska Venäjän joukkoja ei ole Ukrainassa. Sittemmin koko tuomio on poistettu tuomioistuimen verkkosivuilta.
Asioissa on monta eri puolta.
Vähemmän tunnettu asia, Suomen valtauskonnon luoja Luther kirjoitti kirjan Juutalaisista ja heidän valheistaan. Kirjan ohjeiden mukaan Hitler toteutti omaa rodunpuhdistuslinjaansa
Olen lukenut kirjan ja aika kamalaa tekstiä.
”Juutalaisista ja heidän valheistaan on Martti Lutherin teos, joka ilmestyi vuonna 1543. Luther pyrki käännyttämään juutalaiset kristinuskoon, mutta epäonnistui. Luther kirjoitti teoksen elämänsä loppuvaiheessa. Juutalaisvihamielisen sisältönsä vuoksi kirjaa on Saksassa käytetty antisemitistisen propagandan välineenä.”
^Suomen olisi ollut paras aika hakea NATO:n jäseneksi jo 90-luvulla ennen Putinin valtakautta näin jälkikäteen ajatellen. Mutta silloin kansan vastustus asialle oli suurta.
Putin taatusti pyrkii liittämään myös Suomen Venäjän etupiiriin heti kun se on mahdollista.
Ministeri Harakka pakoili eduskunnassa ja vaikeni Facebook-kaupoista-"Ei tuu kommenttia."Harakka on kuin kepu. Pettää aina.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/64c6a937-ba32-409f-bd97-c55b4d7cade4
Mielenkiintoinen tämä uusi hallituksen avoimmuuslinja jota hallitustaipaleen alussa niin kovasti hehkutettiin. Kännykät pidetään kiinni jos sellainen nyt yleensäkään sattuu mukana olemaan ja vältellään toimittajia.
Tällaista ei ole koskaan ennen ollut.
nato on kuuma peruna edes salea EI olisi valittu, jos ei olisi luvannut ei liitytä. vastustus on ollut aina yli 50% ja niin se nytkin on. kannattajilta unohtuu usein se toinen puoli, natossa ei kysellä suomalaiset sotilaatkin lähetettäs " irakiin " tapettavaksi.