^ Vaikuttaa siltä, että hyväntahtoisuuttasi on tietoisesti käytetty hyväksi ja sinua on suoraan sanottuna huijattu. Rikosilmoituksen voisi tehdä ainakin siitä, että olet maksanut tietystä palvelusta, mutta et ole sitä saanut. Lahjana annetuista rahoista rikosilmoitus ei varmaan menesty kovin hyvin.
Edit. Edellyttäen että tapahtumat ovat edenneet kuvaamallasi tavalla.
Siihen 2500e lahjaan vain liittyi se sovinto joka hänen kanssaan tehtiin, voisi kuvailla että oli minun elämän tärkein asia silloin ja vieläkin.
Tosi vaikea toisen ymmärtää, eikä tarvitsekaan. Mulle vain naiset on olleet aina arka paikka, ja tälläinen loppu ei olisi tässä kohti mahdollista.
Luin nyt koko seitsemän sivua. Tarkistaisin yhden asian. Pääsitkö missään vaiheessa harrastamaan seksiä Cinderellan kanssa? Siis maksua vastaan? Vikalla sivulla taisit mainita, että näitä kolmen tunnin tapaamisia toteutui.
Yritän laskea että monestiko, olikohan talven aikana kolme käyntiä, yksi 2 tuntinen ja kaksi 3 tuntista. Ja se eka jännityksen takia puolilöysällä.
Tämän lisäksi toteutui esim autosuikkari.
Tapaamisia on ollut paljon enemmän, joihin liittyy ne avustukset ym.
Mutta tämä yksi kolmetuntinen maksettu etukäteen, ei vielä toteutunut.
Lisäksi yhdet kävelytreffit, joiden jälkeen piti lähteä syömään ja autosuikkari. Maksoin koko jutusta, mutta vain kävely toteutui. Hän sanoi ettei nyt jaksakaan lähteä, vaikka olin jo maksanut. En sanonut mitään vaikka hieman petyin. Halusin silloinkin hänelle hyvän olon.
Mutta tuo 2500e sisältää se sopimus, että saan tästä hienon kokemuksen ekaa kertaa naisesta, koska minua oltiin heidän toimesta aijemmin aika rankasti satutettu. Siksi vasta 31v uskaltauduin ekaa kertaa, ja oli sittenkin todella tiukassa, jouduin pakottaa itseni.
Ja tuon 2500e takia olen sittemmin sen koko 7000e antanut kaikesta, että varmasti sen kivan muiston saisin.
En siis ole osannut odottaa nykyistä tilannetta.
Vaikka talvellakin jokainen aika peruttiin, (uuden sai tilalle, joskus vasta kuukauden päästä, eli malttia oli) niin silti talvi ja kevät oli mainiota aikaa, pelkästään se että hän pyysi minua käymään kaupassa puolestaan tuntui todella hyvälle ja sain sen kuvan että hän luottaa minuun.
Mutta sitten yhtäkkiä haukut päälle ja kaikki lukkoon.
En vain ymmärrä.
Olen tapaamisilla aina käyttäytynyt hyvin, hänen on ehkä jopa pitänyt tehdä se aloite seksiin, kun en itse uskalla kysyä.
Aina olen kohteliaasti kysynyt etukäteen, että voisko treffit sisältää tuota ja tuota. Ehkä liiankin tarkasti, joka johtuu siitä etten häntä ole halunnut loukata näissä merkeissä millään tavalla.