Kolme kertaa kokeiltu, tai oikeastaan kaksi sokkona. Sillä kolmas on ensin myyjän luona käynti ja sitten on käynyt täällä. Tuohon olen tyytyväinen. Sitten on nämä kaksi sokkona, luottaen vähän sekavaa ... sivustoon jonka ylläpitäjä on niitä miehiä jos toimii, niin älä koske mihinkään. Ainaki minun mielestäni ylivoimatisesti heikoin esitys mitä olen sitten 90 luvun nähnyt ajalla milloin modeemi huusi minuutteja ja sivunlataukaen aika keitti kahvit. Se on niin huono että menee naurettavuuden ohi itkettävyyteen. Tai sitten en vain ymmärrä tai osaa käyttää. Ok eka herttaisen näköinen kuvissa ja vihreätä seksisaitin krypsisissä palkeissa. Asun pientaloalueella ja olen tässä kasvattanut lapseni ja tunnen jokaisen naapurin. Kun puhelimessa selvisi että korostus oli Karjalasta itään. Ja laitoin teksti vietistillä ohjetta minin on hyvä laittaa auto ja että jos voisi pukeutua arkisesti, jotta ei herättäisi huomiota. No meinasin lentää perheelleni, kun näin hänet ja armoton vitutus iski samantien sillä Aivan varmasti jokainen joka hänet näki tajusi samalla sekunilla että ei ole kauppaamassa pelti kattoa. En tiedä mikä on se normaali enemmän huomiota herättävä tapa, mutta kiiltävät punaiset vartalonmyötäiset leggingsien tyyliset housut ja vihreät aamu tossun näköiset tepastimet jalassa kippitti avattua oveania kohti jonka aukkaisin ja toivoin hänen olevan nopeammin sisällä. Vaikka olisin AIVAN VARMASTI kääntynyt hänen ovella, kuvilla ei ollut yhteneväisyyttä tähän ehkä 60 vuotiasseen. Minulla ei ollut pienintäkään mahdollisuutta pyytää häntä poistumaan, koska en todellakaan halunnut mahdollista kohtausta taloni edessä. Ohjasin huoneeseen, olin kysynyt pussaamisesta ja nyt tämä tupakalta ja karmean hajuiselta hajuvedeltä tuoksuva oli tuli päälle ja väistelin hänen pusujaan. Ja kertoin että haluan ensin vaan jutella ja sain tunnista 40 min menemään. Sitten alkoi kummallinen olisiko ollut hajustettua liukkaria, jota levitti laajasti kasseja myöten, kun olin ilmoittanut että selkä ei kestä rynkytystä. Olisiko tuo sitten ollut se ruotsalainen runkk? En halunnut loukata häntä ja sain pinnistellä että lippupysyisi mastossa ja selittelin että varmaan joku lääke....
Hänen lähdön jälkeen kun olin saanut pestyä tuon aineen niin biltemaa ostamaan otsonisaattori millä saisin tuon parfyymin hajun pois makkaris.
Sitten koitin vielä kerran ja ojasta allikkoon oletin kuvien että on Itämeren alueelta ja hyvä kroppa. Kroppa oli kuten kuvissa, ja ikä ehkä +15 ilmoitetusta, muuta ihan ok. Jälkeen olin ohjeistanut hienovaraista ja huomaamatonta saapumista. Ja otin oikein kuvankin mikä talo ja piirsin siihen mihi auton voi laittaa ja lähetin sen hänelle. Olin puhetta ajasta milloin saapuu ja että soittaa kun on täällä. Oli vielä 15min sovittuun aikaan ja katsoin että 3min sitten oli tullut textari että täällä. Nopeasti ovelle, enkä nähnyt ovella ketään vähän matkan päässä tiellä poltti röökiä Aasialainen nainen jonkun toisen ja kun huomasi että tulin avaamaan. Kenen mielestä huomaamaton pukeutuminen oli että pidemmät korkkasi oli mukana olevassa kassissa. Samoin se että tuotiin ja haettiin paikalle herätti huomiota. Ja olenkin huomannut erään ennen niin iloisesti tervehtivän rouvan olevan kuin ei huomaisi. Ja vaikka oli sovittu että rauhallinen gfe niin heti kauhea yritys saada mälli ulos ja kun pyysin lopettamaan ja tulemaa ylöspäin hieman gfe meininkiä niin tuli kiukutteli ja kokoan enkö halua eikö nyt saa ym. Joka sen lisäksi että voihki äänekkäästi kun hänen sormet tarttuivat vehkeeseen ei mahdollistanut molemmille tavoitteelista laukemista. Päästin ulos 15mim aikaisemmin ihan mielelläni ja ihan turhaa alkoi valehdella kauan oli odottanut talon lähellä. Laskin ihan mielelläni hänet pois ja huomasin että siihen auton viereen jäi vielä röökille ennenkuin lähti jos joku naapuri vielä olisi herättänyt huomio selvästikään ei Jehovan todistajien jäseneksi. Nyt on se kolmas suomalainen käynyt useasti viikossa ja olen tyytyväinen ainakin jonkun aikaa. Mutta tuli vielä maksettu huonoista kokemuksista ja naapurien tuomion alle joutumisesta miten tuohon sitten suhtautuukin?
Hänen lähdön jälkeen kun olin saanut pestyä tuon aineen niin biltemaa ostamaan otsonisaattori millä saisin tuon parfyymin hajun pois makkaris.
Sitten koitin vielä kerran ja ojasta allikkoon oletin kuvien että on Itämeren alueelta ja hyvä kroppa. Kroppa oli kuten kuvissa, ja ikä ehkä +15 ilmoitetusta, muuta ihan ok. Jälkeen olin ohjeistanut hienovaraista ja huomaamatonta saapumista. Ja otin oikein kuvankin mikä talo ja piirsin siihen mihi auton voi laittaa ja lähetin sen hänelle. Olin puhetta ajasta milloin saapuu ja että soittaa kun on täällä. Oli vielä 15min sovittuun aikaan ja katsoin että 3min sitten oli tullut textari että täällä. Nopeasti ovelle, enkä nähnyt ovella ketään vähän matkan päässä tiellä poltti röökiä Aasialainen nainen jonkun toisen ja kun huomasi että tulin avaamaan. Kenen mielestä huomaamaton pukeutuminen oli että pidemmät korkkasi oli mukana olevassa kassissa. Samoin se että tuotiin ja haettiin paikalle herätti huomiota. Ja olenkin huomannut erään ennen niin iloisesti tervehtivän rouvan olevan kuin ei huomaisi. Ja vaikka oli sovittu että rauhallinen gfe niin heti kauhea yritys saada mälli ulos ja kun pyysin lopettamaan ja tulemaa ylöspäin hieman gfe meininkiä niin tuli kiukutteli ja kokoan enkö halua eikö nyt saa ym. Joka sen lisäksi että voihki äänekkäästi kun hänen sormet tarttuivat vehkeeseen ei mahdollistanut molemmille tavoitteelista laukemista. Päästin ulos 15mim aikaisemmin ihan mielelläni ja ihan turhaa alkoi valehdella kauan oli odottanut talon lähellä. Laskin ihan mielelläni hänet pois ja huomasin että siihen auton viereen jäi vielä röökille ennenkuin lähti jos joku naapuri vielä olisi herättänyt huomio selvästikään ei Jehovan todistajien jäseneksi. Nyt on se kolmas suomalainen käynyt useasti viikossa ja olen tyytyväinen ainakin jonkun aikaa. Mutta tuli vielä maksettu huonoista kokemuksista ja naapurien tuomion alle joutumisesta miten tuohon sitten suhtautuukin?