Nää on parhaita luxus palvelu. Oikeat Luxus huorat ja heidän asiakkaat tuskin pyörii näillä palstoilla. Täällä kirjoittelee normaalit parin sadan huorat ja asiakkaat. Itse mukaan lukien ettei tule paha mieli jollekin.
Uutiset:
Nää on parhaita luxus palvelu. Oikeat Luxus huorat ja heidän asiakkaat tuskin pyörii näillä palstoilla. Täällä kirjoittele normaalit parin sadan huorat ja asiakkaat. Itse mukaan lukien ettei tule paha mieli jollekin.
"normaalit parin sadan huorat"
Selvä.
Ja kuten joku totesi että työaikaa on kaikki viesteihin vastailu, myös niiden jotka ei aikaa välttämättä vielä varaa aikaa tai jotka on myöhemmin ohareita. Ja niiden jotka käynyt puoli vuotta sitten hoidossa ja päättää kysyä että "mitä kuuluu" 😁Kuinka monessa ammatissa voi laskuttaa ajasta jolloin vastailee töissä tapaamiensa ihmisten "mitä kuuluu" kysymyksiin?
Tämä tällainen keskustelu "mitä kaikkea pt:n työhön kuuluu" menee vähän naurettavaksi. Minusta on selvää että pt:n työtä ei voi rinnastaa johonkin tunti/kk-palkkaa nauttivaan työntekijään vaan yrittäjään. Ihan heti ei tule mieleen mitään yritystoimialaa jossa jotakin palvelua myydään asiakkaille ja jossa jokainen asiakkaan yhteydenotto johtaa kauppaan.Ja kuten joku totesi että työaikaa on kaikki viesteihin vastailu, myös niiden jotka ei aikaa välttämättä vielä varaa aikaa tai jotka on myöhemmin ohareita. Ja niiden jotka käynyt puoli vuotta sitten hoidossa ja päättää kysyä että "mitä kuuluu" 😁Kuinka monessa ammatissa voi laskuttaa ajasta jolloin vastailee töissä tapaamiensa ihmisten "mitä kuuluu" kysymyksiin?
Aika moneen normityöhön kuuluu esim sähköposteihin vastaamista. Oliskin aika jännä jos pomo sanois et siitä ei sit makseta ollenkaan palkkaa![]()
Pointtina nyt oli vaan se että tässä työssä työaikaa kuuluu paljon viestittelyyn, koska etukäteen on joskus haastava tietää, onko kyseinen viesti ajanvaraukseen johtavaa vai, jos ei satu olemaan meedio
Tämä tällainen keskustelu "mitä kaikkea pt:n työhön kuuluu" menee vähän naurettavaksi. Minusta on selvää että pt:n työtä ei voi rinnastaa johonkin tunti/kk-palkkaa nauttivaan työntekijään vaan yrittäjään. Ihan heti ei tule mieleen mitään yritystoimialaa jossa jotakin palvelua myydään asiakkaille ja jossa jokainen asiakkaan yhteydenotto johtaa kauppaan.Ja kuten joku totesi että työaikaa on kaikki viesteihin vastailu, myös niiden jotka ei aikaa välttämättä vielä varaa aikaa tai jotka on myöhemmin ohareita. Ja niiden jotka käynyt puoli vuotta sitten hoidossa ja päättää kysyä että "mitä kuuluu" 😁Kuinka monessa ammatissa voi laskuttaa ajasta jolloin vastailee töissä tapaamiensa ihmisten "mitä kuuluu" kysymyksiin?
Aika moneen normityöhön kuuluu esim sähköposteihin vastaamista. Oliskin aika jännä jos pomo sanois et siitä ei sit makseta ollenkaan palkkaa![]()
Pointtina nyt oli vaan se että tässä työssä työaikaa kuuluu paljon viestittelyyn, koska etukäteen on joskus haastava tietää, onko kyseinen viesti ajanvaraukseen johtavaa vai, jos ei satu olemaan meedio
Ehkä jossakin parturissa lähes jokaisen ajankysyjän kanssa palvelusta onnistutaan sopimaan jos löytyy asiakkaalle sopiva vapaa aika ja ruokapaikoissa käy todella vähän asiakkaita jotka eivät loppujen lopuksi osta mitään. Mutta ainakin itselleni tutussa autokorjaamossa omistaja-yrittäjä joutuu usein tekemään jopa aika paljon ilmaista työtä saadakseen selville mikä vika asiakkaan autossa on kunnes pääsee kertomaan kustannusarvion korjaustyöstä. Ja usein diiliä ei edes tehdä - kun vika on selvillä, asiakas alkaa kyselemään useammasta korjaamosta hintaa tms. Erikoisliikkeissä kuten tietotekniikkaa taikka vaatteita myyvissä kaupoissa asiakas voi ottaa myyjän puoleksi tunniksi ja lopulta ei osta mitään. Jne. Tämä nyt vaan on tällaista.
Sekään ei kelpaa selitykseksi että vain pieni osa yhteydenotoista päättyy tapaamiseen. Jos tapaamiseen asti ei päästä niin silloin on jotain pielessä. YLeeensä se on hinnassa ja/tai palveluissa.Varmaan osin on myös sellaisia tapauksia jossa asiakas haluaa hupakoida ja lähettää tiedusteluviestin useammallekin pt:lle. Joista valitsee yhden, sopivimmalta vaikuttavan. Ei noissa muissakaan välttämättä ole mitään vikaa, kilpaillulla alalla valistunut kuluttaja teki mieleisensä päätöksen.
Mulla menee muutama minuutti viestittelyyn.
Asiakas: moikka. Olen 50+ siisti ja hyväkäytöksinen herrasmies. Olisiko huomenna vapaata, esim. klo.11. Olisin kiinnostunut tunnin ajasta.
Minä: klo.11 huomenna sopii oikein hyvin, hinta on 200€. Lukitaanko se?
Asiakas: lukitaan vaan.
Minä: ilmoitan osoitetiedot.
Ainut ns. leikkaa liimaa vastaus on osoite- ja parkkitiedot. Niitä ja hintaa lukuunottamatta itse ilmoitus on pyritty laatimaan sellaiseksi, että siitä selviää mun palvelun tyyli ja sisältö.
Osaatteko PT:t arvioida, kuinka suuri osa yhteydenotoista johtaa lopulta tapaamiseen? Onko se 10, 20, 30% vai mikä?
Voin kuvitella, että paljon on varmaan huvikseen kyselijöitä, "lähetä kuva"-kyselijöitä tai dickpicin lähettelijöitä.