Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miksi mulle aina käy näin.. käykö muille vastaavaa😁  (Luettu 1660 kertaa)

Poissa pohjoisenyöt

  • Jr. Member
  • Viestejä: 76
  • ** Piristää muiden päivää
Menen huoltsikalle syömään, katson että kaunis kassatyttö. Käyn nopsaa wc;ssä. Tässävälissä kassatyär vaihtunut😑 Mietin pizzaa mutta otankin lounaan, on kerran pihvejä.

Ei ollutkaan pihvejä, tai oli, kalaa. Ihan ok.

Sit haen pannaria ja kahvia, jonoa, tottakai,kahvipöntölle. Minähän olin jo maksanut, mutta jonotin siis kahvia.

viimein tulen pöytääni, siinä istuu vanha pappa😂

Söin pannaria naapuripöydässä ja mietin että olisko ollut helpompi ottaa eväät mukaan..



Poissa CuoreSportivo

  • Full Member
  • Viestejä: 306
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miksi mulle aina käy näin.. käykö muille vastaavaa😁
« Vastaus #1 : Huhtikuu 22, 2021, 13:30:48 »
Hep _o/

T. Tosielämän Aku Ankka

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi mulle aina käy näin.. käykö muille vastaavaa😁
« Vastaus #2 : Huhtikuu 22, 2021, 14:10:57 »
Vaarilla on vaan hippityttö mielessä niin ei kassatyttöjä huomaa. Pannariakaan ei uskalla syödä ettei hippityttö pidä lihavana.

Huoltoaseman pöydässä istuu aina vanha pappa  :inlove: Sen kanssa voi keskustella kommareista, hipeistä ja katsella kassalle jonottavien tyttöjen perseitä  :inlove:
Why so fragile?

Paikalla antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1158
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi mulle aina käy näin.. käykö muille vastaavaa😁
« Vastaus #3 : Huhtikuu 22, 2021, 14:19:03 »
Kai nyt huonosti käy jos menee huoltsikalle syömään! Eväät reppuun ja pyörällä metsään.
You and me, part-time lovers

Poissa Mondos

  • Full Member
  • Viestejä: 227
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miksi mulle aina käy näin.. käykö muille vastaavaa😁
« Vastaus #4 : Huhtikuu 23, 2021, 16:31:49 »
Kasakka kysyi isännältä oikein luvan syödä talon penkillä eväitään. Ja lopunhan varmaan tiedätte.
Ja kasakka se kantoi vettä.Vaikkei sitä kyrpeä vittuhu menny ku kirvesvarre verra juu,vain kirvesvarre verra juu.