Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Roolileikkikokemuksia  (Luettu 8332 kertaa)

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 792
  • ***** Huikea tyyppi
Roolileikkikokemuksia
« : Maaliskuu 12, 2021, 15:22:51 »
Onko kukaan harrastanut roolileikkejä hupakoiden kanssa? Siis ihan sellaisia klassisia opettaja&koulutyttö, lastenvahti-, hoitaja- isäntä&sisäkkö, johtaja&sihteeri -asetelmat jne. Mielellään kuulisi kokemuksia ja ideoita ja erityisesti, ketkä palveluntarjoajat ovat olleet hyviä niissä. Ei taida kuulua palveluvalikoimaankaan läheskään kaikilla. Roolileikeissähän seksi saattaa olla jopa hieman sivuosassa, kyse ei ole pelkästä panemisesta jokin tietty asu päällä.

Oletteko itse ostaneet rooliasut vai onko palveluntarjoajalla ollut valmiina tai hän hankkinut teidän toivoman asun? Onko parempi laatia valmis käsikirjoitus vai toimiiko homma paremmin improvisoituna jonkun yhdessä sovitun alkuasetelman pohjalla? Mielellään kuulisi palveluntarjoajienkin mietteitä, kokemuksia ja näkökulmia asiaan.

Joidenkin seurustelukumppanien kanssa tullut joskus hieman harrasteltua mutta tuntuu, että juuri roolileikit voisivat toimia nimenomaan sellaisen kanssa, jota ei niin tunne. Tuntemattoman kanssa olisi ehkä helpompaa ottaa roolit päälle ja tilanne ehkä tuntuisi vähän aidommalta kuin tutun kanssa.

Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Roolileikkikokemuksia
« Vastaus #1 : Maaliskuu 12, 2021, 16:07:34 »
Kerran näin aika paljon vaivaa, kun minun piti esittää Jessica Rabbitia ja raahasin asun reissulle mukaan, toiveen esittänyt perui viime hilkulla ja sen jälkeen pyyteli vaan kuvia, mitä en tieteskään lähettänyt.
Jos toivoo tiettyä rooli-asua ja sitä ei ole valitulla sihteerillä, niin todennäköisesti ostajan pitää hankkia se.
Roolileikit ja esittäminen sopii varmaan monillekin palveluntarjoajille ja se on osa heidän ammattitaitoaan. Minulle se aiheuttaa stressiä, jos en saa olla oma itseni. Luontaisesti lähtee vaan pomo/johtaja-sihteeri asetelma, siinä ei tarvitse esittää mitään.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Roolileikkikokemuksia
« Vastaus #2 : Maaliskuu 13, 2021, 10:44:55 »
Oletteko itse ostaneet rooliasut vai onko palveluntarjoajalla ollut valmiina tai hän hankkinut teidän toivoman asun? Onko parempi laatia valmis käsikirjoitus vai toimiiko homma paremmin improvisoituna jonkun yhdessä sovitun alkuasetelman pohjalla?

Roolileikit on ihania! Mä kuvittelin silloin joskus seksitöitä aloitellessani, että en voi/halua tarjota roolileikkejä, mutta olinkin 180 astetta väärässä. Mitä pervompi asetelma, sitä hauskempaa! Mä oon ollut mm. kouluterkkari, diakonissa, isosisko, äiti, äitipuoli, opettaja, keskitysleirin vartija, vaimo, terapeutti, naapurin täti...  :D

Useimmiten asiakas on heittänyt alkuasetelman (esim. "tää olis teinipoika, joka tulee terkkarille kysymään ehkäisyasioista") ja tästä on edetty ihan improvisoimalla. Valmiita käsikirjoituksia vuorosanoineen en ota vastaan. Joidenkin kanssa on tehty niinkin, että koko asetelma on vedetty hihasta, eli heittäydytään rooleihin puskista! Ihan parasta.

Mun leikit on tähän asti olleet pääasiassa sellaisia, joihin löytyy suuntaa-antavat (tai tarkatkin) asut mun vaatekaapista, mutta pari kertaa asiakas on tuonut vaatteita tai asusteita tullessaan (joko lainaksi tai lahjaksi).

Helsingissä 4.-5.6. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11395
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Roolileikkikokemuksia
« Vastaus #3 : Maaliskuu 13, 2021, 11:06:01 »

Erilaisia asusteita on ollu päällä neidolla ja/tai mulla tapaamisen aluksi mutta varsinaisesti rooleja ei oo tainnu kyllä ollu 🤔 Paitsi tietenkin että neito näyttelee tyttöystävää ja mä näyttelen poikaystävää. 😊
Amator

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Roolileikkikokemuksia
« Vastaus #4 : Maaliskuu 13, 2021, 11:17:26 »
Mä oon näytellyt myös väsynyttä vaimoa, joka motkottaa turvaväleistä.  ;D

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3568
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Roolileikkikokemuksia
« Vastaus #5 : Maaliskuu 13, 2021, 11:28:06 »
No tuo nyt on jo perverssiä...
Tuohivirsupersu

Poissa vesa75

  • Full Member
  • Viestejä: 155
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Roolileikkikokemuksia
« Vastaus #6 : Maaliskuu 13, 2021, 11:39:32 »
Mä oon näytellyt myös väsynyttä vaimoa, joka motkottaa turvaväleistä.  ;D

Päivän paras
Herrasmies henkeen ja vereen

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9087
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Roolileikkikokemuksia
« Vastaus #7 : Maaliskuu 13, 2021, 13:23:44 »
No tuo nyt on jo perverssiä...

Ei tuo vielä mitään.

Oltiin Venäjällä ja sali oli täynnä toinen toistaan upeampia huoria. Kaveri valitsi niistä kaikista rumimman.
Kysyin aamulla että miksi sä sen maatuskan otit matkaasi. Kaveri vastasi " Tuli ihan rehellisesti vaimoa ikävä "
Why so fragile?

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2517
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Roolileikkikokemuksia
« Vastaus #8 : Maaliskuu 13, 2021, 13:53:12 »
Oletteko itse ostaneet rooliasut vai onko palveluntarjoajalla ollut valmiina tai hän hankkinut teidän toivoman asun? Onko parempi laatia valmis käsikirjoitus vai toimiiko homma paremmin improvisoituna jonkun yhdessä sovitun alkuasetelman pohjalla?

Roolileikit on ihania! Mä kuvittelin silloin joskus seksitöitä aloitellessani, että en voi/halua tarjota roolileikkejä, mutta olinkin 180 astetta väärässä. Mitä pervompi asetelma, sitä hauskempaa! Mä oon ollut mm. kouluterkkari, diakonissa, isosisko, äiti, äitipuoli, opettaja, keskitysleirin vartija, vaimo, terapeutti, naapurin täti...  :D

Useimmiten asiakas on heittänyt alkuasetelman (esim. "tää olis teinipoika, joka tulee terkkarille kysymään ehkäisyasioista") ja tästä on edetty ihan improvisoimalla. Valmiita käsikirjoituksia vuorosanoineen en ota vastaan. Joidenkin kanssa on tehty niinkin, että koko asetelma on vedetty hihasta, eli heittäydytään rooleihin puskista! Ihan parasta.

Mun leikit on tähän asti olleet pääasiassa sellaisia, joihin löytyy suuntaa-antavat (tai tarkatkin) asut mun vaatekaapista, mutta pari kertaa asiakas on tuonut vaatteita tai asusteita tullessaan (joko lainaksi tai lahjaksi).

Tuo keskitysleirin vartija kuulostaa mielenkiintoiselta  8)
💊

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Roolileikkikokemuksia
« Vastaus #9 : Maaliskuu 13, 2021, 14:19:04 »

Tuo keskitysleirin vartija kuulostaa mielenkiintoiselta  8)

Tietenkin kokopitkässä mustassa nahkatakissa ja pitkissä saappaissa  :-*
Helsingissä 4.-5.6. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2517
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Roolileikkikokemuksia
« Vastaus #10 : Maaliskuu 13, 2021, 17:15:41 »

Tuo keskitysleirin vartija kuulostaa mielenkiintoiselta  8)

Tietenkin kokopitkässä mustassa nahkatakissa ja pitkissä saappaissa  :-*

Jawohl  :whipping:  8)
💊

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Roolileikkikokemuksia
« Vastaus #11 : Maaliskuu 15, 2021, 10:31:46 »
Mä olen näytellyt tapaamisilla älykköä, ruotsalaista, tosikkoa, aviohenkilöä, uskovaista, kreikkalaista gigolo-oletettua ja tyhmää. Aina on mennyt sihteerille läpi kuin väärä raha. Mun rooli on kumminkin statistin rooli. Jätän roolipelit Larppajille. Tähän videoon kiteytyy kaikki olennainen.

https://www.youtube.com/watch?v=4wqrKuS1zMA       

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9087
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Roolileikkikokemuksia
« Vastaus #12 : Maaliskuu 15, 2021, 11:07:14 »
^ Olen miettinyt että ottaisin tietäjän kielenalle ja menisin metsään tonttulakki päässä huutamaan "FiragaaaaAAAA!"

Tämän jälkeen raportoin miten roolileikit meni.
Why so fragile?

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Roolileikkikokemuksia
« Vastaus #13 : Maaliskuu 15, 2021, 11:34:21 »
^Kaikkea pitää kaikeilla ainakin kerran paitsi sukurutsausta. Jos jostain saisi noin komean tonttu-rooliasun,niin se päällä kun alkaisi sihteeriä varoittamatta säntäilisi ympäri kämppä ja huutelee oma kehittelemiä fraaseja tai sihisee kuin hiisi, niin ainakin sihteerin naapureilla on hauskaa.   


Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Roolileikkikokemuksia
« Vastaus #14 : Maaliskuu 15, 2021, 11:36:50 »
Ehkä pakko tähän vielä todeta, että mullakin on vielä roolipelineitsyys tallella, ja saatan myös kuolla neitseenä.

Vaikka myönnän kyllä auliisti, että lämpenin alustavasti, kun Juhana Pettersson kävi H-sanassa esittelemässä Bad Sex -peliä. Jännästi motivoi enemmän kuin lohikäärmeet ja dunkkarit.  :o

(https://www.suomalainen.com/products/bad-sex-the-roleplaying-game)
Helsingissä 4.-5.6. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Roolileikkikokemuksia
« Vastaus #15 : Maaliskuu 20, 2021, 15:59:02 »
Mä haluisin kokeilla roolileikkejä! Mutta mulla ei ole niistä oikeastaan mitään kokemusta. Mietin kans että olis hauskaa välillä antaa eri puolien itsessään näkyä työssä; välillä vois olla se akateeminen tutkijanainen, välillä vaaleenpunasiin sonnustautunut pehmolelua halaileva söpöilijä, välillä hippi jonka kainalokarvat rehottaa  ;D En kyllä tiiä miten tällainen sitten käytännössä toimisi, melkein pitäisi olla vastaanottopäivä yhdessä roolissa ja kaikkien asiakkaiden haluta sitten juuri sitä roolia. Voi olla että olis hankalaa tosielämässä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9087
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Roolileikkikokemuksia
« Vastaus #16 : Maaliskuu 20, 2021, 16:08:13 »
^ Niin kauan kuin ei kainalo ja persekarvat rehoita niin I'm all inn. Hippityttöjen kanssa on ihan mukava poltella pellolla pilveä, parantaa maailmaa ja naida heinäsirkkojen soitellessa tunnelmamusiikkia. Viimeksi mulla paloi perse, selkä ja takareidet kun saarnasin menemään yli 35 asteen helteessä. Varmaan hikoilin 5 litraa nestettä ulos. Pakko oli jatkaa kun hippityttö kiltisti kannusti, hurrasi ja kehui.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 20, 2021, 16:09:57 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Roolileikkikokemuksia
« Vastaus #17 : Maaliskuu 20, 2021, 16:11:35 »
Mä haluisin kokeilla roolileikkejä! Mutta mulla ei ole niistä oikeastaan mitään kokemusta. Mietin kans että olis hauskaa välillä antaa eri puolien itsessään näkyä työssä; välillä vois olla se akateeminen tutkijanainen, välillä vaaleenpunasiin sonnustautunut pehmolelua halaileva söpöilijä, välillä hippi jonka kainalokarvat rehottaa  ;D En kyllä tiiä miten tällainen sitten käytännössä toimisi, melkein pitäisi olla vastaanottopäivä yhdessä roolissa ja kaikkien asiakkaiden haluta sitten juuri sitä roolia. Voi olla että olis hankalaa tosielämässä.

Mua ainakin kiinnostaisi semmoinen roolileikki, että punkkarityttö alistaisi mut. En tiedä miten tämmöisen käytännössä sitten voisi toteuttaa. Ei varmaan mitenkään, mut kunhan sanoin :)

Poissa pihla666

  • Jr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 52
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Roolileikkikokemuksia
« Vastaus #18 : Huhtikuu 02, 2021, 21:38:25 »
Mua ainakin kiinnostaisi semmoinen roolileikki, että punkkarityttö alistaisi mut. En tiedä miten tämmöisen käytännössä sitten voisi toteuttaa. Ei varmaan mitenkään, mut kunhan sanoin :)

Mä olisin mielelläni alistava punkkarityttö!  :inlove: :whipping:

Mä kyllä tykkään kaikenlaisista roolileikeistä ylipäätään.. Oon toistaseks päässy leikkimään ainakin kidnappaajaa (silleen että kidnapattava ei nähnyt mun kasvoja koko session aikana), tyttöystävää joka ujona tunnustaa jonkun tietyn fetissin "poikaystävälle" (jolla itsellään se fetissi), työhaastatteluun tulijaa jonka täytyy vietellä pomo saadakseen työ, naapurintyttöä joka tulee lainaamaan sokeria mutta kun sokeria ei löydy niin paljastaakin että onkin oikeastaan vaan koronarajoitusten takia yksinäinen, ja sisäkköä joka esittelee pylly pystyssä työnsä tuloksia ja jää sohvan taakse jumiin päästäen isännän "auttamaan" tätä pälkähästä. :D Ihan sikahauskoja kohtaamisia aina olleet, tykkään tollasista että on joku rooliasetelma etukäteen sovittu ja sen puitteissa improtaan menemään!
Kujeilevaa ja kurvikasta <3

Melko epäaktiivinen tällä hetkellä, mutta joskus saattaa outcall onnistua Tampereella, jos käy tuuri! 🍒

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Roolileikkikokemuksia
« Vastaus #19 : Huhtikuu 02, 2021, 21:58:15 »
Kokemusta ei ole, mutta kokeilunhalua kyllä!
Multa lähtis aika sujuvasti tollai työhaastattelu ja johtaja-sihteeri asetelma. Piika-isäntä onnistuis.. Toisaalta voisin kyllä vietellä nuoren kokemattoman pojankin.. 🤔
Ja voisin olla se rehtori! 😍
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕