Pidä Mondos pintas, sulla on oikeutesi, jos ei muuten niin ehkä vaatia reilua palvelua ...en asiakkaana, kenen ylläpitämä tämä forkka on.
Uutiset:
Poistit aloittamani aiheen. Miksi?
Tiedätkö voimassaolevasta yhdenvertaisuus laista?
Vaikka tämänkin poistat sekunneissa luettuasi se ei vapauta oikeudenmukaisuudestasi!
Taitaa olla tuo moden virka niille ainut jossa valtaa,siis mielivaltaa voivat käyttää,niin sitä on näytettävä rahvaalle mikä messias olenkaan. Onhan näitä diktamoderaattoreita ollut historiassa poistelemassa niin viestejä,kuin viestien kirjoittelijoitakin muutamia kymmeniä miljoonia vallanhimoissaan. Pienikin valta voi vääristää mielen mielettömyyksien toteuttamiseen.
^Multa joku vei profiilikuvasta oikean alakulman, johon jäi vain musta aukko. Ei ole löytynyt eikä ole palautettu. Epäilen Neutralia, jota ei ole täällä näkynyt.
Poistit aloittamani aiheen. Miksi?Aiheesi oli hyvän maun vastainen tai muuten vaan trollaava.
Tiedätkö voimassaolevasta yhdenvertaisuus laista?En tiennytkään että ko.laki koskee keskustelufoorumeita.
Jätän tutkintapyynnön forumin toiminnasta/moderoinnista viranomais taholle!Nettipoliisin koura saattaa olla pitkä. Mutta mieti vielä, voisitko tehdä elämälläsi muuta?
Kaikki olen turva kopioinut!Turvan kopiointi on hyvä tehdä viikoittain, olet oikeassa.
Poistit aloittamani aiheen. Miksi?
Tiedätkö voimassaolevasta yhdenvertaisuus laista?
Jätän tutkintapyynnön forumin toiminnasta/moderoinnista viranomais taholle!
Vaikka tämänkin poistat sekunneissa luettuasi se ei vapauta oikeudenmukaisuudestasi!
Voi olla jotta foorumin toimintaedellytykset vaarantuvat!
Jatkossa tulen poistamaan tunnukseni lopullisesti,joten sitä ei sinun tarvitse tehdä!
Kaikki olen turva kopioinut!
Joku on napannut taas miestä vahvempaa😁.Jos epäilet minun napanneen erehdyt kyllä totaalisesti. En nappaile alkomaholia milloinkaan,en edes vähääkään,enkä muihinkaan mömmöihin ole ikinä koskenut,enkä koske.
Yks parhaista ketjuista pitkään aikaan... rikosilmoitus moden toiminnasta😂
Joku on napannut taas miestä vahvempaa😁.Jos epäilet minun napanneen erehdyt kyllä totaalisesti. En nappaile alkomaholia milloinkaan,en edes vähääkään,enkä muihinkaan mömmöihin ole ikinä koskenut,enkä koske.
Tiedän kyllä senkin,että kyllä täälläkin niitä ns. irvileukoja riittää päivystäjiksi.
Tiedän kyllä senkin,että kyllä täälläkin niitä ns. irvileukoja riittää päivystäjiksi.
Rikoksesta en kylläkään ole edes maininnutkaan! Oikeellisuus on täysin eri termi!