Parhaat ovat aina niin kaukana
Uutiset:
Vituttaa huorat ... rupeaa eteisessä selittää "mä en oo sit huora".Jos nainen haluaa fantasioida siitä että oon sen baarihoito, poikaystävä ... whatnot, niin miksei. Jos siitä tulee sille hyvä olo, ei se ainakaan huononna.
Ovat tosiaan kirjailijoita, lääkäreitä, arkkitehteja jne.
Parhaat ovat aina niin kaukana
Vituttaa pitkät postaukset siitä kuinka ollaan niin rakettitohtoriastronauttilentäjäinsinööriä mutta silti jostain VITUN syystä myydään persettä netissä.
Vituttaa pitkät lätinät siitä että minkä värisenä taivaanranta kimaltelee kun pikkutuntien pyhätössä kaksi sielua kohtaavat ja koskettavat ja kuinka kosmos säteilee rakkauden pulssien rummuttaessa linnunradan tähtiä tuhannen orastavan aamunkoin lailla. Vittu.
Vetää kyllä hiljaiseksi vitutuksen määrä tässä ketjussa. Mua ei huorat vituta yhtään. Päinvastoin, ne on ihania! Jos jonkun kanssa kemiat ei pelaa, niin menen seuraavalle. Elämästään voi tehdä mukavan tai sitten rimpuilla vitutuksessa. Oma valinta.Vituttaa pitkät postaukset siitä kuinka ollaan niin rakettitohtoriastronauttilentäjäinsinööriä mutta silti jostain VITUN syystä myydään persettä netissä.
En ymmärrä tätä joko-tai -asetelmaa. Mulla on hyvä koulutus ja duuni mutta jos oisin niin hot, että naiset maksais 250€/h seksistä mun kanssa, niin totta helvetissä myisin persettä sen duunin lisäksi! Ois kyllä todella cool combo!
Let's face the facts. Hupakot jotka onnistuvat menestymään sekä siviiliduunissa että seksin myyjänä ovat ihmiskunnan kermaa. Sanoi kateelliset mitä tahansa.Vituttaa pitkät lätinät siitä että minkä värisenä taivaanranta kimaltelee kun pikkutuntien pyhätössä kaksi sielua kohtaavat ja koskettavat ja kuinka kosmos säteilee rakkauden pulssien rummuttaessa linnunradan tähtiä tuhannen orastavan aamunkoin lailla. Vittu.
Hei bro, jos tunteen palo sattuu roihuamaan, niin kyllä sitä tuollakin tavalla voi maailmalle julistaa. Päästä herkkyytesi kahleista ja anna sen lentää vapaana Halkojen pilkkominen ei ole ainut ok tunneilmaisumuoto miehille.
Taidankin nimetä pippelini kosmokseksi, jos se vaikka pääsisi seuraavalla tapaamisella säteilemään rakkauden pulsseja hupakon pikkutuntien pyhättöön. Ai niin. Kosmos laajenee kiihtyvällä vauhdilla.
Vituttaa kun suomen transtyttöskene on lähes olematon. Sanna sais tulla takaisin, Krista sais asua lähempänä helsinkiä. Jäljelle jää Jasmin ja läjä ristiinpukeutujia.
Vituttaa kun ei oo tarpeeksi ansoja läpikäytäväksi.
Vituttaa kun thaikuilla on niin pienet munat, ettei niillä tee mitään.
Vituttaa kun isomunaisia latinoja tulee koronan takia suomeen niin vähän.
Vituttaa kun ne jotka tulee, valehtelee 10 senttiä suuntaansa ja on väärillä kuvilla liikenteessä.
Vituttaa kun bionaisilla ei ole munia.
Vituttaa kun bionaiset, jotka jotain patukkaa heiluttaa on lähes aina huonoja siinä.
Vituttaa pitkät postaukset siitä kuinka ollaan niin rakettitohtoriastronauttilentäjäinsinööriä mutta silti jostain VITUN syystä myydään persettä netissä.
Vituttaa pitkät lätinät siitä että minkä värisenä taivaanranta kimaltelee kun pikkutuntien pyhätössä kaksi sielua kohtaavat ja koskettavat ja kuinka kosmos säteilee rakkauden pulssien rummuttaessa linnunradan tähtiä tuhannen orastavan aamunkoin lailla. Vittu.
Vituttaa tää ketju.
Ps. Vituttaa kun kaikki huorat ei ota perseeseen.
Pps. Vituttaa kun kaikki huorat ei pysty nieleen mun 20/16 aisaani.
Ppps. Vittu.
Vituttaa kun suomen transtyttöskene on lähes olematon. Sanna sais tulla takaisin, Krista sais asua lähempänä helsinkiä. Jäljelle jää Jasmin ja läjä ristiinpukeutujia.Meillä samat bro
Vituttaa kun ei oo tarpeeksi ansoja läpikäytäväksi.
Vituttaa kun thaikuilla on niin pienet munat, ettei niillä tee mitään.
Vituttaa kun isomunaisia latinoja tulee koronan takia suomeen niin vähän.
Vituttaa kun ne jotka tulee, valehtelee 10 senttiä suuntaansa ja on väärillä kuvilla liikenteessä.
Vituttaa kun bionaisilla ei ole munia.
Vituttaa kun bionaiset, jotka jotain patukkaa heiluttaa on lähes aina huonoja siinä.
Vituttaa tää ketju.
Ps. Vituttaa kun kaikki huorat ei ota perseeseen.
Pps. Vituttaa kun kaikki huorat ei pysty nieleen mun 20/16 aisaani.
Ppps. Vittu.
Eniten ärsyttää naiset jotka eivät vastaa viesteihin txt/wa/s-posti.
Tuolla palvelussa jossa hinnat ovat näkyvillä tämä ei ole ongelma, mutta tuolla missä ne eivät näy tämä on todella ärsyttävää, olisi kiva tietää mitä palvelut maksaa ennen kun kenellekkään soittaa että saisi rauhassa miettiä ja harkita kenen luokse menee.