Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Fiona  (Luettu 15257 kertaa)

Poissa Yyteri

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fiona
« Vastaus #20 : tänään kello 12:15:59 »
Toiset oharit meikällekin. Eli kiitos hei ja ei.

Poissa amg63fin

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #21 : tänään kello 14:26:08 »
Huomasin myös tämän Fionan ilmoituksen ja jossakin takaraivossa alkoi kello kilkattamaan...

Sitten muistinkin, että tämä Athena / Berry / Fiona on ollut alalla aktiivinen aiemminkin (jo vuosia sitten). Oli aikanaan ihan timmissä kunnossa, mutta sitten tapahtui jtn olemukselle... Kuvien perusteella näyttää olevan tällä hetkellä oikeinkin hyvässä tikissä.

HEH... Hän oli joskus muinoin mun Tinder match.

on mullakin tinder parina ja ollut joskus vuosia sitten myös.ei juurikaan paljoa vastaile.luultavasti käyttää somena tinderiä kuten monet muutkin eli haluaa olla esillä sielläkin.tosiaan tapasin noin 10v sitten fionan alias berry cherryn.oli silloin erittäin hyvässä kunnossa upea nuori nainen.teki kimppaa vielä sporttisemman riannan kanssa.itse berryä pidin parempana.oli kyllä hieno kimppakokemus kaikilta osin stadin omenahotellissa muistaakseni.sen jälkeen ilmeisesti lihoi aika reilusti.en ole tavannut mutta some postausten mukaan käsitän että olisi treenannut itsensä kuntoon jälleen.en ole käyntiä jostain syystä uusinut mutta välillä on käynyt mielessä.ja kun olen ottanut yhteyksiä niin saattaa  vastata 3-4 päivän päästä,sitten ollut aina muita suunnitelmia.minun piti 2020 esiintyä hänen kanssaan aikuisviihde pätkässä ja homma oli jo alustavasti sovittu.kuvaaja tuottaja vetäytyi jutusta silloin vedoten koronarajoituksiin.homma sitten kuoli jossain vaiheessa.

Paikalla Lift

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #22 : tänään kello 14:36:51 »
Fiona vissii aika kranttu nykyään ku päässy maineeseen Lotharin ja EpicAaronin kautta videoita tehden. Ei oo ns. normimies enää mitää näihi verrattuna.
"Se lentää korkeana kaarena ja lentää hirvittävän pitkälle" -Antero Mertaranta.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #23 : tänään kello 15:41:11 »
Fiona vissii aika kranttu nykyään ku päässy maineeseen Lotharin ja EpicAaronin kautta videoita tehden. Ei oo ns. normimies enää mitää näihi verrattuna.
Älä kummipoika lannistu. Näytät saatana koko maailmalle että et ole mikään helvetin normimies. Liftin suvussa ei sellaisia pyöri.
”this one has enkindled multiple females across the galaxy”