^Untuvikoilla ja newbieillä on usein käsitys, että monisanaisuus antaa hyvä kuvan. n00bit ovat tietty ihan omalla käsitystasoillaan.
Uutiset:
Luulin hetken, että eräs henkilö onkin kykeneväinen tiivistämään ajatuksensa yhteen luettavaan lauseeseen, mutta se taisikin olla unta...
Luulin hetken, että eräs henkilö onkin kykeneväinen tiivistämään ajatuksensa yhteen luettavaan lauseeseen, mutta se taisikin olla unta...
Tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen että ulkonäköön liittyvä arviointi on ehkä yksi herkimmistä asiosta mitä on.
Mahtaakohan uusi kirjoittaja tehdä vielä uutta avausta kun hänet otettiin niin "hienosti" vastaan kirjoitusvirheen vuoksi?
Oli kyllä kiva käydä Turussa, täytyy alkaa suunnitella uutta reissua jo 😍😁
Oon mä aina tienny, että sä oot vähän outo, mutta noin outo...😁
Vantaan vesi maistui pahalle, onneksi ---
Tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen että ulkonäköön liittyvä arviointi on ehkä yksi herkimmistä asiosta mitä on. Siihen liittyy niin paljon. Vitsilläkin sanotut sanat voi jäädä vaivaamaan pitkäksikin aikaa. Tyypillistä on että joskus voi olla ettei ääneen sanottu suora loukkaus vaivaa yhtään mutta joskus voi tulla epämiellyttävä tunne ihan jostain eleistä, katseista, vaikeasti sanoitettavista asioista. Nämä jälkimmäiset on ehkä jossain määrin tiedostamattomia loukkauksia ja niiden tekemistä voi olla vaikea välttää mutta etenkin ääneen sanotut sanat tai kirjoitetut lauseet on niitä, mitä on mahdollista tietoisesti hallita.
Näin ollen, mietin kuinka vaikeaa olisi olla tapaamisessa oma itsensä vikoineen ja puutteineen, jos minulla on tunne että palveluntarjoaja pitää minua esimerkiksi norsuna...
Missä nukku-Matti?