Vappumunkkien paistaminen itse, uhka vai mahdollisuus!?
Kerranhan se talo voi vaan palaa, joten eiku öljyt tulille🙂
Uutiset:
Kerranhan se talo voi vaan palaa, joten eiku öljyt tulille🙂
Itsetehdyt on kyl kaikista parhaimpia 😊. Vaikka se kuuman öljyn kanssa pelaaminen on aika jännää...
Mä teille vappumunkit näytän.... 🥳
^ Nyt Dude korkki kiinni ja lue juttu aamulla uudestaan. Repesin kun huomasin mihin lopputulemaan päädyit.
Itsetehdyt on kyl kaikista parhaimpia 😊. Vaikka se kuuman öljyn kanssa pelaaminen on aika jännää...
Mä teille vappumunkit näytän.... 🥳
Jos kaipaat apua munkkien leipomisessa, niin kerro vain...🙂
Olen miettinyt mun sukulaisiani paljon ja kuinka kova ikävä on isovanhempia joista olen ollut erossa 2vkon ikäisestä asti enintään kaksi kuukautta. Mun mummo on kova mimmi! Se oli mun syntymässä mukana, kätilönä. Se jahtas sen toisen kätilön pois sieltä huoneesta. Oli vaan sanonut että on kätilö ja kukaan tunari ei ota hänen lapsenlastaan vastaan tähän maailmaan. On se raju mummu, karjalan akkoja! Nyt en pääse mummoa tanssittamaan kun sillä pamahtaa 81v mittariin. Vaarin kanssa jää metsässä riehumiset väliin. Se on raju ukko, karjalan mulkkuja. Kerran joku ukko sano sitä punikiksi. Söin jäätelöä ja katselin kun vaari pyöritti sitä ukkoa pitkin pientaretta. Mun piti luvata että en kerro mummolle mitä kauppareissulla tapahtu. Vaari sano "älä sano mummolle mitään. jos mummo hermostuu niin ollaan kaikki kusessa"