Mietin mikähän voide olisi parasta kuivaan esinahkaan.
Bepanthen tai jokin muu rasvainen rasva...myös babyoil käy tarvittaessa varmasti
Uutiset:
Bepanthen tai jokin muu rasvainen rasva...myös babyoil käy tarvittaessa varmasti
Babyoil voisi toimia 🤷♀️ Ainakin sitä on kiva sivellä 😅
Kyllä mä sulle öljyn sivelyn näytän...
Oleellisinta onkin nimenomaan se, kuka sitä sivelee 😉Mietin mikähän voide olisi parasta kuivaan esinahkaan.
Kyllä mä sulle öljyn sivelyn näytän...
Lupaatko
Oleellisinta onkin nimenomaan se, kuka sitä sivelee 😉Mietin mikähän voide olisi parasta kuivaan esinahkaan.
No hitto vie! Tykkään kyllä sivellä peniksiin baby oilia 🤭
Mutta tykkään mä sivellä sitä itsekin häpyhuuliin! Nii 😁 Tai tisseihin 🤭
Miltähän Venlan tissit näyttäisi öljyttynä 🤔
Ilmeisesti öljyttyjä tissejä ja häpyä...
Ilmeisesti öljyttyjä tissejä ja häpyä...
Mutta et kuitenkaan kuivaa esinahkaa?
Soriiiiiii 🙈
Tossa 2t1v ketjussa Venla herätti ajatuksen, joka nyt puolivahingossa toteutuu... Kävin hierojalla, ja nyt olen sopivasti esilämmitetty ja "rikki" joten vakkarilla on jotain "korjattavaa"... *tirsk*
Tossa 2t1v ketjussa Venla herätti ajatuksen, joka nyt puolivahingossa toteutuu... Kävin hierojalla, ja nyt olen sopivasti esilämmitetty ja "rikki" joten vakkarilla on jotain "korjattavaa"... *tirsk*
Mä arvasin!
Enkä saanu ees vuoroo!!
Sitä, että alkaakohan tässä jo tervehtymään vai onko vain tilapäinen piristyminen 🤔
Jos ei muu auta niin Kyybelin motivaatopuhe nostaa vireystilaa 💪Sitä, että alkaakohan tässä jo tervehtymään vai onko vain tilapäinen piristyminen 🤔
Nyt sitä vitamiinia nassuun ja tervehtymään!!! Kukaan ei päivitä aamukahvin juomisia kun oot kipeenä...yksin saa aamuisin teetä lipitellä perkele🖤🖤🖤
Jos ei muu auta niin Kyybelin motivaatopuhe nostaa vireystilaa 💪Sitä, että alkaakohan tässä jo tervehtymään vai onko vain tilapäinen piristyminen 🤔
Nyt sitä vitamiinia nassuun ja tervehtymään!!! Kukaan ei päivitä aamukahvin juomisia kun oot kipeenä...yksin saa aamuisin teetä lipitellä perkele🖤🖤🖤
Btw, ihan sun neuvosta oon nyt pari päivää jättänyt kahvit juomatta...