Ajelisinko pohjoiseen yhden vai kahden pysähdyksen taktiikalla..
Uutiset:
En tiedä onko tämä jotain henkistä väsymystä mutta olen melkein koko päivän miettinyt jotain aika pervoa. En voi mitään mutta mietin että miltä tuntuisi vähän nuuhkia Tinzen peppua? Siis ihan oikeasti.huonommankin pepun oisit voinut valita mietintään, joten huoli pois
En tiedä onko tämä jotain henkistä väsymystä mutta olen melkein koko päivän miettinyt jotain aika pervoa. En voi mitään mutta mietin että miltä tuntuisi vähän nuuhkia Tinzen peppua? Siis ihan oikeasti.
En tiedä onko tämä jotain henkistä väsymystä mutta olen melkein koko päivän miettinyt jotain aika pervoa. En voi mitään mutta mietin että miltä tuntuisi vähän nuuhkia Tinzen peppua? Siis ihan oikeasti.
Sitten olen minäkin ajoittain henkisesti vähintään väsynyt...ja ihan oikeasti eli for real!!!
Selviääkö mp-matkasta hengissä ja montako päälleajoyritystä ja läheltä piti -tilannetta joutuu taas todistamaan tien päällä. Se että itse varoo ja väistää ei vaan aina riitä.
Selviääkö mp-matkasta hengissä ja montako päälleajoyritystä ja läheltä piti -tilannetta joutuu taas todistamaan tien päällä. Se että itse varoo ja väistää ei vaan aina riitä.
Praha-ketjuun on kirjoitettu kysymyksiä todella runsaasti ja samalla on luvattu sitten " sen parin viikon päästä olevan reissun jälkeen" rapsata kokemuksia, mutta mitään ei ole näkynyt.
Miksi sitä sitten itsekään kertoisi mitään kun sinne piakkoin pääsee?